Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Gdzie to kupić zestaw turbo do d14a4???



januwek
23-08-08, 22:24
Koledzy gdzieś widziałem info ale jakoś nie mogę znależć więc pytam. Może ktoś wie gdzie mogę kupić gotowy kit turbo do silnika d14a4? I ile wtedy silnik pali? I czy musze coś jeszcze wymieniać jak coś? I jakie są koszta czegś takiego? Ale chodzi mi o cały komplet, tak że kupuje i wstawiam i gra:) Pozdrawiam

BARTAS998
23-08-08, 22:39
Takie rzeczy to tylko w erze :) mozna kupic ebayowe zestawu turbo, ale podobno sa to takie made in china i sie sypia i nie pasuja w 100%, kiedys na forum ktos sprzedawal cyba D14 z turbo, ale nie pametam co i jak...

Lepiej swpauj na B, H serie i zostan przy NA.

krugger
23-08-08, 22:49
Kolego zestaw turbo to nie wszystko. Przydalo by sie zrobic kompletny wydech bo seria to nie bardzo, zmienic hamulce na mocniejsze i jeszcze kupe roznych rzeczy, pozniej trzeba to wystroic. A w zestawach z ebaya turbinka dlugo nie wytrzyma z tego co ktos pisal kiedys na tym forum

januwek
23-08-08, 22:56
Ale spoko, wszystko po mału i się uda:) mam ej9 d14a4 i hamulce mam już od CRX del sol, o dolocie i wydechu już myśle:) Po prostu chce podnieść moc. A nie za bardzo narazie chce robic SWAP. Nigdy nie wiadomo co się kupuje itd. A poza tym nie sztuka jes włożyć sobie b lub k serie i cieszyć sie osiągami. Sztuka jest wyciągnąc koniki z malego silniczka d14a4 który ich nie ma:) I wtedy jest być z czego naprawdę dumnym jak np na swiatlach zloi sie dupe jakiemus lysemu małolatowi w bmw e36 ktory ma większy silnik niż nasze 1,4:)

A i jeszcze jedno ca znaczy to NA??? I co aniej wyjdzie? mody tego silnika czy SWAP? Co jest konkretiejsze? I ile pala silniki b serii? I Ostatnie ważne pytanie czym różni się silnik b16xx od d16xx???

Mam na myśli b16a2 z6 i d16y7 y8. Nie chodzi tylko o cene kupna ale póżniej o utrzymanie? o to ile palą?

NFS
24-08-08, 16:26
A poza tym nie sztuka jes włożyć sobie b lub k serie i cieszyć sie osiągami. Sztuka jest wyciągnąc koniki z malego silniczka d14a4 który ich nie ma:) I wtedy jest być z czego naprawdę dumnym jak np na swiatlach zloi sie dupe jakiemus lysemu małolatowi w bmw e36 ktory ma większy silnik niż nasze 1,4:)



poszukaj sobie na street shadows uzytkowinka zyzy, on przeriabiał turbo w d14... nie przecieraj na siłe szlakow ktore juz sa przetarte bo tylko wywalisz kupe kasy a potem i tak wstawisz b serie;-)

toyocivic
24-08-08, 19:11
NA to Naturally Aspirated czyli wszystkie mody silnika, ktore poprawia osiagi bez turbo, nitro i quatro :D
jest takie powiedzenie no boost no problem

b16a2 czyli b-seria dohc czyli 2 walki i moc od 160km
d16y7 y8 z6 d-seria sohc 1 walek i moc okolo 130km

jak by nie patrzec to jesli chcesz turbo to musisz zakuc silnik
do d16z6 i b16a1/2 kucizna jest
ale do d14 musisz robic na zamowienie i to podwaja koszty.....

krugger
24-08-08, 22:50
Dokladnie jak pisal przedmowca. Do d serii ciezko o czesci do turbo. Ale jesli chcesz to zrobisz a my nic tu nie poradzimy ;p

Konrad84
25-08-08, 09:41
Przede wszystkim to sobie pocztaj ten dział, bo jak narazie to nie masz wiedzy, żeby cokolwiek samemu dumać. Jak nie chcesz zmieniać silnika to zrób sobie d14 twin charged.

docent
25-08-08, 16:09
Wejdź sobie na ta stone i zadzwoń dowiesz sie wszystkiego www.proturbo.com.pl

januwek
25-08-08, 17:43
Wielkie dzęki. Jest to już jakieś wyjście ale na razie mam inny problem z hania opisany w innym watku...

Fawor
25-08-08, 23:19
Jak nie chcesz zmieniać silnika to zrób sobie d14 twin charged.
powiedz proszę, że żartowałeś :eek:

Konrad84
26-08-08, 08:50
:D W sumie spoko, tylko nie wiem co by tym sterowało :P

Fawor
26-08-08, 11:41
odradzać montaż turbo, "bo to ch*jowy silnik", a proponowac jakieś frankenstein'y z kompresorem -> to nie jest zbyt rozsądne :)
D14 siwego jeździło przez ładnych kilka lat i kilkadziesiąt tys km - da się. Tylko trzeba to zrobić z głową, a nie 0,7bara i teorie, że to kiepski silnik, bo nie wytrzymał.

januwek
26-08-08, 13:24
A co znaczy twin charged? Nie mogłem jakoś znaleźć. Ja myślałem o jakiś 0,3bara? Chociaż najpierw pokombinje z wydechem i dolotem i co tam jeszcze, A jak będzie mało to wtedy chyba bede myślał o 1.6 vtec. Nie bedzie to musiała być b seria bo wystarczy chyba mi zdrowa d. A czy silik 1,5vtec jest jakiś spoko? Bardzo odbiega osiągami od 1,6? I jak chodzi vtec-e??

Konrad84
26-08-08, 13:40
Turbo + kompresor.
Ziom poczytaj sobie ten dział, jest b. dużo informacji o mini me d15, o modyfikacjach d16. Wydaje mi się że nie ma sensu robić wydechu i dolotu skoro planujesz turbo.

Czy d14 siwego już nie jeździ ?

xkarlx
26-08-08, 17:30
jezdzi u mnie :D troche udoskonalilem te turbo i smiga jeszcze lepiej i nadal bez najmniejszej awarii :cool:

Fawor
26-08-08, 19:21
mozna wiedziec co zmieniles? Bo mam nadzieje, ze nie doładowanie ;)

xkarlx
26-08-08, 22:22
doladowanie teraz jest 0.3 bedzie 0.5 (pociagnie tyle sprawdzalismy) odziwo przy 0.3 ma tyle mocy ile u siwego przy 0.4 moze moj silnik jest bardziej podatny na boosta :D heeh poza tym dalem do strojenia bo afr byl kiepski teraz jest ecu master i ladnie to ogarnia

Pati
27-08-08, 18:24
to ile ma teraz to na 0,3 bara? objezdza seryjne b16?

januwek
27-08-08, 18:52
Właśnie? I jaka bedzie moc na 0,5??

xkarlx
27-08-08, 19:21
to ile ma teraz to na 0,3 bara? objezdza seryjne b16?

objezdza 141 km i 177 nm a przy 0.5 nie wiem ile bedzie mozna policzyc ale jak bedzie to nie wiem :confused:

Fawor
28-08-08, 19:19
moim zdaniem 0,5 jest już dość ryzykowne. Twoj kit u poprzedniego właściciela był jedynym argumentem potwierdzającym możliwość bezawaryjnego softa w D14 - nie spie*dol tego :D

januwek
28-08-08, 19:41
A jaki masz czas do setki i na ćwiartke?

xkarlx
29-08-08, 07:50
moim zdaniem 0,5 jest już dość ryzykowne. Twoj kit u poprzedniego właściciela był jedynym argumentem potwierdzającym możliwość bezawaryjnego softa w D14 - nie spie*dol tego :D

wiem wiem bedzie dobrze :D :D

Karot
18-12-10, 03:01
objezdza 141 km i 177 nm a przy 0.5 nie wiem ile bedzie mozna policzyc ale jak bedzie to nie wiem :confused:

heh dobry temat :D

lata na 0.5 ? i gdzie mozna zobaczyc jaki setup softa ?:p

zakit
18-12-10, 11:29
Ale spoko, wszystko po mału i się uda:) mam ej9 d14a4 i hamulce mam już od CRX del sol, o dolocie i wydechu już myśle:) Po prostu chce podnieść moc. A nie za bardzo narazie chce robic SWAP. Nigdy nie wiadomo co się kupuje itd. A poza tym nie sztuka jes włożyć sobie b lub k serie i cieszyć sie osiągami. Sztuka jest wyciągnąc koniki z malego silniczka d14a4 który ich nie ma:) I wtedy jest być z czego naprawdę dumnym jak np na swiatlach zloi sie dupe jakiemus lysemu małolatowi w bmw e36 ktory ma większy silnik niż nasze 1,4:)

A i jeszcze jedno ca znaczy to NA??? I co aniej wyjdzie? mody tego silnika czy SWAP? Co jest konkretiejsze? I ile pala silniki b serii? I Ostatnie ważne pytanie czym różni się silnik b16xx od d16xx???

Mam na myśli b16a2 z6 i d16y7 y8. Nie chodzi tylko o cene kupna ale póżniej o utrzymanie? o to ile palą?

b16 to dwa walki rozrzadu, a d16 to jeden. tak w duzym skrocie...
N/A - Naturaly Aspirated - znaczy sie wolnossący...
uwierz mi ze nawet do pomodzonego e36 325, wystarczy niewiele podlubane d16...lub jak w moim przypadku d15...