pawlak91
06-06-16, 23:16
Panowie może pomożecie mi zlokalizować źródło stuku podczas hamowania..
Zrobiłem całkowity remont przedniego zawieszenia wraz z hamulcami (swap 262). Problem polega na tym , że podczas hamowania powiedzmy z 30kmh jak wcisnę pedał słyszę taki POJEDYNCZY stuk , strzelenie??... bardziej strzelenie. Występuje w momencie wciśnięcia hamulca i później już nie.. po tym zajściu auto dobrze kończy hamowanie.. żadnych wibracji itp..
Zjawisko występuje głównie na kole od strony kierowcy , ale od strony pasażera też czasami się odezwie.
Mam kilka wskazówek , które pomogą Wam mi pomóc :P
- ta blaszka(tylko górna) która stabilizuje klocek w jarzmie jest dosyć luźna, mogę ją ruszyć z małym oporem..
- klocki to najtańszy shit jaki kiedykolwiek człowiek wyprodukował czyli ABE - tu pragnę zaznaczyć że kupiłem je tylko na chwilę chciałem na nich zrobić jeden sezon i zmienić na normalne.
- jestem jeszcze przed ustawieniem geometrii
- wszystkie śruby dokręcone
- piasty dokręcone na 182 Nm
Macie jakieś pomysły ??
Zrobiłem całkowity remont przedniego zawieszenia wraz z hamulcami (swap 262). Problem polega na tym , że podczas hamowania powiedzmy z 30kmh jak wcisnę pedał słyszę taki POJEDYNCZY stuk , strzelenie??... bardziej strzelenie. Występuje w momencie wciśnięcia hamulca i później już nie.. po tym zajściu auto dobrze kończy hamowanie.. żadnych wibracji itp..
Zjawisko występuje głównie na kole od strony kierowcy , ale od strony pasażera też czasami się odezwie.
Mam kilka wskazówek , które pomogą Wam mi pomóc :P
- ta blaszka(tylko górna) która stabilizuje klocek w jarzmie jest dosyć luźna, mogę ją ruszyć z małym oporem..
- klocki to najtańszy shit jaki kiedykolwiek człowiek wyprodukował czyli ABE - tu pragnę zaznaczyć że kupiłem je tylko na chwilę chciałem na nich zrobić jeden sezon i zmienić na normalne.
- jestem jeszcze przed ustawieniem geometrii
- wszystkie śruby dokręcone
- piasty dokręcone na 182 Nm
Macie jakieś pomysły ??