PDA

Zobacz pełną wersję : Civic 96 5D mechanizm szyb i uszczelki

Fr3sHu
31-05-16, 16:23
Witam!
Mam drobny problem z moją Hanią, otóż za każdym razem gdy otwieram szybę z przodu, kierowca i pasażer, szyba opuszcza się bez problemu, ale gdy chce ją zamknąć, to dochodzi do połowy a potem wychodzi z uszczelek i muszę ją ręcznie ustawiać w uszczelki żeby się zamknęła, dodatkowo po stronie pasażera gdy szyba jest opuszczona do połowy to po złapaniu jej można ją swobodnie ruszać na boki, z jednej i z drugiej strony rozkręcałem już boczki i zaglądałem do mechanizmu, owszem ten od strony pasażera był w dużym stopniu rozkręcony ( co naprawiłem ) ale problem jest nadal. I tu moje pytanie, muszę wymienić mechanizmy czy uszczelki w drzwiach ? A jeżeli tak to czy jestem w stanie zrobić to sam ? jestem raczej laikiem, lubię majsterkować przy aucie, ale nie chciałbym zepsuć jeszcze bardziej. No i ewentualna cena części oraz ich montaż, może ktoś już miał taki problem i go rozwiązał i się teraz ze mną podzieli ;) ?

rafik54321
31-05-16, 16:33
podejrzewam że możesz mieć jakieś nity lub mechanizmy poluźnione.

Sugeruję ci wyciągnąć całość i obadać jak to na prawdę wygląda :).

Fr3sHu
31-05-16, 16:57
No właśnie ze strony pasażera cały mechanizm był wyciągany z drzwi, wszystko dokręcone, nie widziałem jakiegoś problemu, a jednak jest

dejwid
31-05-16, 21:45
problemem może być też przesunięta uszczleka, ale na początek i tak spróbował bym popsikać je jakiś sylikonem w spray czasem pomaga, jak nie to regulacja na prowadnicy.

Lukaszemko
31-05-16, 22:43
mb 2 nie ma regulacji ma m ten sam problem i wydaje mi się ze tylko wymiana prowadnic pomoże

Fr3sHu
01-06-16, 10:14
Czyli zakładam że prowadnice do wymiany. A zmiana szyb z manualnych na elektryczne jest możliwa ? Jeżeli tak to co potrzebuję do tego ?

rafik54321
01-06-16, 11:00