Zobacz pełną wersję : Civic 1.3 zwiekszenie mocy
Witam potrzebuje pomocy jak zwiekszyc moc w swoim civicu? Silnik 1.3.. Bez przekladki. Z gory dzieki za pomoc!
92damian92
30-05-16, 15:12
jest masa poradników na ten temat :) możesz podrasować gaźnik, założyć mpfi, wymienić wałek rozrządu itp. popatrz, poszukaj, jest tego od groma :)
Podsunal bys jakis poradnik? :)
Po osobistych doświadczeniach z odblokowywaniem gaźników wydaje mi się że to sztuka dla sztuki (brak odczuwalnej poprawy), wałek może trochę pomóc, ale jak chcesz serio coś zyskać to mpfi.
Zeby miec mpfi to musze glowice zmieniac? I mial bym juz normalny wtrysk? Co mysliscie o glowicy 1.5 / 1-5 v-tec /1.6 v-tec podejdzie wgl do 1.3? I pytanie jak to bedzie smigalo? 1.3 oleju podobno nie biora po takich przerubkach glowicy nie zacznie go brac? Jestem zielony w tym temacie..
Jak samemu nie ogarniasz takich spraw, to sprzedaj EG3 i kup odrazu coś mocniejszego.
Same częsci na swap MPFI po podliczeniu nowych uszczelek+ graty, mapa silnika to 1000 zl, 3 dni roboty- wiec mechanik za to skasuje z 1000 zl.
Do zrobienia d13z6 to glowica kolo 300 zl + jej remont (moze wynosic nawet 800 zl jak w moim przypadku) + nowy rozrzad, swiece to masz za graty ponad tysiac...a gwarancji nikt Ci nie da, ze d13b2 wytrzyma na bank praktycznie +100% mocy
ja robilem mpfi i teraz glowice chce zalozyc z d16z6 i z doswiadczenia jakie ponioslem do tej pory to moglem kupic odrazu mocniejsze auto...
Jaki budzet? Jak do 500 zl to kolektor 421 i jakieś tam dlubanie pod patelnia powinno Cie usatysfakcjonowac. Poradnikow do gaznika jest masa, szukac.
Budrzet to jakies 2tys myslalem nad sprzedaza.. I kupnem mocniejszego ale nie wiadomo jak to jest z innymi w sprawach tech/blah a moj Civic nie posiada ani grama rdzy
Mialem wczesniej Accorda 95 2.0 bylo czym jechac no ale bylo do wlozenia w niegk kilka stowek wiec wolalem go sprzedac a w tej samej cenie udalo mi sie kupic jajko