Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : swap d13b2 -> d16z6 potrzebne szczegółowe info



NFS
22-08-08, 20:08
przymierzam sie do swapa z d13b2 na d16z6. chce zrobic sam i potrzebuje troche szczegółowego info(najlepiej tych ktorzy robili takie cos). mianowicie:

1.jesli przełoze bak z pompą paliwa to czy wiazka idaca do elektrycznej pompy oraz czujnika jest w standardzie czy trzeba ciagnac kabelki?
2.czy musze przekładac cała wiazke kabinowa czy wystarczy, jak pisza niektorzy, prawa czesc?
3.czy da sie odpiac silnik od skrzyni i wyciagnac go zostawiajac skrzynie i połosie w samochodzie? mam zamiar zostawic skrzynie od d13
4.czy niezbedny jest przekaznik od pompy(main relay) i jesli go kupie to czy wystarczy go wpiac czy cos jeszcze?


ad.4
http://img.photobucket.com/albums/v497/grze/main_relay2.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v497/grze/main_relay.jpg

jogal
23-08-08, 22:10
Ja nie robiłem swapa, tylko przejście z gaźnika na pełny wtrysk, ale to jest ta sama robota (- wyciąganie i wkładanie silnika).
Do pompki w baku trzeba podciągnąć kabelki bo w standardzie ich nie ma. Musisz zmienić kompletną wiązkę kabinową i kompletną wiązkę silnikową prawa i lewa strone (u mnie kostki nie pasowały, ale może dlatego że robiłem to na wiązce z anglika i dlatego lewą stronę też musiałem zmieniać). Przekaźnik musisz dokupić i go tylko wpiąć. Z tego co się orientuję to spokojnie mozesz sobie wyciągać silnik bez skrzyni i skrzynię bez silnika lub oba naraz. Powodzenia przy pracy, wszystko jest do zrobienia :).

PS. Szkoda tego najmocniejszego d13b2 jak do tej pory...

BARTAS998
23-08-08, 22:42
Potwierdzam ze da sie odpiac sam silnik i wyjac bez skrzyni i polosi.

NFS
24-08-08, 13:12
ok, dzieki za info. gadałem z bandim i podobno ten przekaznik tez jest niezbedny, ale wystarczy go wpiac. chyba zrezygnuje z kompletnego baku na rzecz zewnetrznej pompy pod maską. jak cos mi sie przypomni to napisze.

PS:moze i szkoda, ale tłok mi spłynał i miałem wybór: albo zrobic to i zostac z tym co było(d13 only LPG) albo kupic swap po taniosci(bez skrzyni i kolektora wyd.) i miec d16z6 w pelni sprawne(bena+gaz).

The Stig
19-11-08, 16:28
Sorki że odkopuje ale mam pytanie i jak zrobiłeś z tą pompą paliwa? I jakie koszty?

NFS
19-11-08, 17:13
uniwersalna pompa 3bar pod maską. plus do pompy pociagniety od przekaznika. koszt - jakies 100zł