tegies
28-05-16, 18:42
Dziś spotkała mnie niespodzianka.
Pojechałem poza miejsce zamieszkania, zgasiłem samochód pod sklepem. Próbuję odpalić i... kluczyka nie mogę przekręcić.
Miałem Sonaxa do smarowania zamków w bagażniku to zalałem, wypłynęło nieco syfu. Niestety nic to nie dało.
Rozebrałem obudowę kierownicy i w sumie nic nie zobaczyłem. Wezwałem zaprzyjaźnionego mechanika, przyjechał, udało się jakoś przekręcić kluczyk i odpalić samochód.
Zostawiłem mu samochód do przeglądu mechanizmu.
Teraz pytanie: to częsty problem w Civic VII ?
Da się jakoś "zregenerować" sam mechanizm czy czeka mnie wymiana mechanizmu na nowy, wie ktoś jaki to orientacyjnie może być koszt?
Sama stacyjka jest mocowana na nity zrywalne czy standardowo można zwyczajnie wykręcić śruby i później skręcić?
Pojechałem poza miejsce zamieszkania, zgasiłem samochód pod sklepem. Próbuję odpalić i... kluczyka nie mogę przekręcić.
Miałem Sonaxa do smarowania zamków w bagażniku to zalałem, wypłynęło nieco syfu. Niestety nic to nie dało.
Rozebrałem obudowę kierownicy i w sumie nic nie zobaczyłem. Wezwałem zaprzyjaźnionego mechanika, przyjechał, udało się jakoś przekręcić kluczyk i odpalić samochód.
Zostawiłem mu samochód do przeglądu mechanizmu.
Teraz pytanie: to częsty problem w Civic VII ?
Da się jakoś "zregenerować" sam mechanizm czy czeka mnie wymiana mechanizmu na nowy, wie ktoś jaki to orientacyjnie może być koszt?
Sama stacyjka jest mocowana na nity zrywalne czy standardowo można zwyczajnie wykręcić śruby i później skręcić?