Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Pytanie nt. montażu tweeterów do MB1

szpiegg
27-05-16, 10:04
Cześć,

mam Civica MB1. Myślałem nad montażem tweeterów, na allegro znalazłem takie w dobrej cenie.
Jestem trochę laikiem i stąd pytanie: Czy w MB1 są gotowe "wyprowadzenia" (gdzie?) i wystarczy je zamontować/podłączyć i będą grały? Czy jest to więcej zabawy w temacie z ciągnięciem kabelków itd?

Obawiam się, że będzie to ta druga opcja, gdyż po demontażu boczku na pierwszy rzut oka żadnych wolnych gniazd nie znalazłem...

Z góry dzięki za odp. :)

MM63
27-05-16, 10:40
Musisz dolutować przewody do tych od głośników.
15 minut roboty.

szpiegg
27-05-16, 16:16
A będzie tak działać? Nie jest potrzebna jakaś zwrotnica?

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

MM63
27-05-16, 16:25
A będzie tak działać? Nie jest potrzebna jakaś zwrotnica?

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Tweetery już mają zwrotnice.

szpiegg
27-05-16, 16:33
Ok, dzięki za wyjaśnienia!

Poll
27-05-16, 16:58
A rozdzielacz nie wchodzi w grę z jednego na 2?

szpiegg
27-05-16, 20:31
A rozdzielacz nie wchodzi w grę z jednego na 2?
Rozumiem, że chodzi Ci o sposób podłączenia głośników?
Nie wystarczy ich podłączyć równolegle, tzn. twitter i niskotonowy (w drzwiach)?

elo263
27-05-16, 23:10
Z tego co ja rozumiem to najprościej wpiąć się prosto w kable od głośnika w boczku.

OEM tweetery mają zwrotnice więc będą grać tylko wysokimi tonami. Natomiast dolny głośnik będzie grał pełnym pasmem? (jeśli źle mówię to proszę o poprawienie)

Jeśli chcesz to możesz dać zwrotnice która wpinasz w kabelki idące od radia do boczka i głośnika. A ze zawodnicy dwie wiązki- jedna to tweetera, druga do woofera.

Ja tak mam i wszytko gra jak powinno :)

Zwrotnice za kilka złotówek z zestawu Hertz'a.

lookaty
27-05-16, 23:52
Mam zestaw tweetetow z oryginalna wiazka. Zakladasz i podlaczasz bez lutowania do glosnikow w drzwiach. Zapraszam pw

Radzyn
28-05-16, 01:12