Zobacz pełną wersję : D16y7 brak cisnienia oleju po kompletnym remoncie.
Witam wszystkich. Napotkałem na problem po remoncie silnika d16y7. W silniku zostało zrobione praktycznie wszystko co jest możliwe : Honowanie cylindrów , nowe pierścienie, panewki główne ,korbowodowe + pasowanie , głowica planowanie wymienione zawory itd.. kompletny rozrząd ,wszystkie uszczelniacze i co najważniejsze nowa pompa oleju kupiona na jarusnet zamiennik co może być powodem braku bądź bardzo niskiego ciśnienia oleju (przy montażu nie zalana olejem)? ? Nie posiadam zegaru żeby sprawdzić ciśnienie po prostu w silniku słychać sutki bardziej od strony czwartego cylindra czyli naj dalej od pompy . Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. .
Witam wszystkich. Napotkałem na problem po remoncie silnika d16y7. W silniku zostało zrobione praktycznie wszystko co jest możliwe : Honowanie cylindrów , nowe pierścienie, panewki główne ,korbowodowe + pasowanie , głowica planowanie wymienione zawory itd.. kompletny rozrząd ,wszystkie uszczelniacze i co najważniejsze nowa pompa oleju kupiona na jarusnet zamiennik co może być powodem braku bądź bardzo niskiego ciśnienia oleju (przy montażu nie zalana olejem)? ? Nie posiadam zegaru żeby sprawdzić ciśnienie po prostu w silniku słychać sutki bardziej od strony czwartego cylindra czyli naj dalej od pompy . Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. .
Sprawdź najpierw manometrem ciśnienie, bo tak gadanie w ciemno to się ma nijak do całej sytuacji.. kanały w wale korbowym wyczyszczone ? Zawory wyregulowane? To są styki czy jakieś inne dźwięki?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
[QUOTE=Jedras;2707882]Sprawdź najpierw manometrem ciśnienie, bo tak gadanie w ciemno to się ma nijak do całej sytuacji.. kanały w wale korbowym wyczyszczone ? Zawory wyregulowane? To są styki czy jakieś inne dźwięki?
Co do dźwięku to słychać stuki tak jak pisałem .. ciśnienie sprawdzone i wychodzi na to ze nie ma cisnienia oleju. .
Wydaje mi się ze pompa nie chce zaciągnąć oleju. .
To mam nadzieję że nie jeździsz tym autem ;) bo jak tak to już się nie nadaje do niczego.. zrzucaj miche i sprawdź smoka czy nie jest zapchany.. a jak pompa nowa to zobacz czy nie były kanały zaslepione zatyczkami i będziemy myśleć dalej
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Zaślepki brak wszystko było wymyte leżało w benzynie ekstrakcyjnej 2 dni. Wszystko było przygotowane na tip top .
Sprawdź albo zmień filtr oleju. Może z nim coś nie gra.
Filtr OEM hondy. Ciężki temat ..
Hmm ciężki temat się zaczyna robić..masz może stara pompę na podmianke ?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Hmm ciężki temat się zaczyna robić..masz może stara pompę na podmianke ?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Właśnie problem w tym ze przez stara pompę cały remont .. rozsypala się w drobny mak pełno opylkow było w silniku
Bym obstawiał źle dobrane panewki ale to by było wtedy za niskie ciśnienie a nie całkowity jego brak, hmm no wygląda to na trefna pompę oleju ale zaczalbym od zmiany filtra oleju tak profilaktycznie.. kontrolka ciśnienia w ogóle gaśnie ?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Kontrolka cały czas pali pompa pompuje powietrze bo dolalem oleju na odpalonym silniku to dmuchło przez wlew oleju
Ciężki temat panowie i panie sam juz mam pustkę w głowie. .
Sprawdź zawór przelewowy w pompie oleju.
wiesko1261
19-05-16, 17:33
myłeś (przedmuchiwałeś -czyściłeś ) wszystkie kanały olejowe ? podpory wału ,bloku , nie mówiąc o wymyciu misy ( ja wymieniałem smok i misę ,bo miałem drugą , a starą nie mogłem dopukać -domyć :) )
u siebie w silniku po panewce , - pompa śmietnik ,wał i nawet klawiaturze się oberwało z wałkiem rozrządu :)
smok nie przyciśnięty miską :)
Tak jak pisałem wszystko było czyszczone przedmuchane . Silnik był 5 miesięcy rozebrany wiec był na to czas . Wczoraj porylem trochę i filtr suchy a w pompę olej był czyli nie chce podać z pompy dalej ..
Yotomeczek86
20-05-16, 13:35
Uszczelka pod smokiem jest? Oring na pompie jest ?
O ten :
http://s4.photobucket.com/user/69NOSAJ/media/portwork018.jpg.html
Ale ja obstawiam że jak ten silnik był odpalany te kilka razy to już nie będzie za bardzo co ratować :/
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Wszystko jest na miejscu już cały silnik rozebrany na nowo na szczęście panewki całe na cylindra ch tez brak śladów zamawiam oryginalna pompę i złoże na nowo ..
Wszystko jest na miejscu już cały silnik rozebrany na nowo na szczęście panewki całe na cylindra ch tez brak śladów zamawiam oryginalna pompę i złoże na nowo ..
I co było?
Mi właśnie dziś pokazało sie cisnienie zero, w zasadzie bez powodu.... wczoraj hanke odpaliłem przejechałem 2km do wulkanizcji założycz nowe opony, wróciłem i ja postawilem pod domem, nic sie nie dzialo. dzis odpalam i *** cisnienia wogole nie ma ot tak... a zawody za 3 dni!
tak wiec jeszcze raz co bylo???
Kris96 sprawdzales panewki glowne? bo jak ja nie mialem cisnienia oleju (olej caly wywalilo z silnika bo zawor w pompie sie zacial i cisnienie rozwalalo filtr oleju) to panewki korbowodowe byly nie ruszone ale jak sie okazalo pozniej dostaly panewki glowne.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.