Viher
17-05-16, 20:13
Witam,
Nie znalazlem tego tematu na tym forum wiec zakladam nowy.
Moj problem polega na tym ze po wymianie oleju (z 5w30 na 5w30) silnik okrutnie zaczal kulec. Wczesniej czuc bylo turbawke przy 2.2k pozniej przy 2.9k teraz slychac ze pracuje ale cos zaczyna byc czuc dopiero przy 2.7k i ciagnie roznie w zaleznosci od biegu czasem konczy na 3k a czasem ciagnie do konca... problem pojawil sie nagle przeplywka wyciagnieta przeczyszczona, zadnych bledow pod komputerem a mocy brak... mam civic'a z 2006r 2.2i ctdi za wczasu powiem ze jest to wersja na anglie czyli na 99% bez dpf. Aktualnie sprawdzone przyspieszenie do 100 to oszalamiajace 15s. Ktos cos moze ma jakis pomysl gdzie moze tkwic przyczyna?
Nie znalazlem tego tematu na tym forum wiec zakladam nowy.
Moj problem polega na tym ze po wymianie oleju (z 5w30 na 5w30) silnik okrutnie zaczal kulec. Wczesniej czuc bylo turbawke przy 2.2k pozniej przy 2.9k teraz slychac ze pracuje ale cos zaczyna byc czuc dopiero przy 2.7k i ciagnie roznie w zaleznosci od biegu czasem konczy na 3k a czasem ciagnie do konca... problem pojawil sie nagle przeplywka wyciagnieta przeczyszczona, zadnych bledow pod komputerem a mocy brak... mam civic'a z 2006r 2.2i ctdi za wczasu powiem ze jest to wersja na anglie czyli na 99% bez dpf. Aktualnie sprawdzone przyspieszenie do 100 to oszalamiajace 15s. Ktos cos moze ma jakis pomysl gdzie moze tkwic przyczyna?