Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : wspawanie strumienicy



sielka82
31-10-05, 14:35
Witam. Moze ktos wie gdzie tanio wspawam strumienice zamiast katalizatora? Interesuje mnie Warszawa i okolice.

hcc
31-10-05, 14:54
nie wsadzaj stumiennicy i innych wynalazkow !!!!!!!! jak juz musisz to zastap kata zwykla rurka o tej samej srednicy dco reszta wydechu.

sielka82
31-10-05, 15:26
A nie bede mial wtedy bardzo glośno??I pewnie bedzie smierdzialo spalinami?? Moj katalizator sie juz nie nadaje i pomyslalem ze zastapie go strumenica.

Pati
31-10-05, 15:32
strumienica nie wyciszy a tylko zatka wydech.

Peter
31-10-05, 15:38
Prosta rure z kwasowki lepiej zastosować zamias kwiatka. Broń Boże przed strumiennicą.

sielka82
31-10-05, 15:44
Cos musze wstawic , moze rzeczywiscie strumienice wybije sobie z glowy. Ale nie za bardzo usmiech mi sie wstawienie samej rurki , bedzie wielki smrud i tyle.

hcc
31-10-05, 15:51
Ale nie za bardzo usmiech mi sie wstawienie samej rurki , bedzie wielki smrud i tyle.

a co ma dac ci takiego strumennica czego nie da ci zwykla rurka ??? :D
Ziom zaufaj nam my to przerabialismy lata temu ;)

pirus
31-10-05, 15:52
Nie bedzie zadnego smrodu. Bedzie glosno ale spaliny nie beda lecialy do srodka, jesli rurke sie dobrze wspawa.

sielka82
31-10-05, 15:55
Mysle jeszcze zeby kupic jakis katalizator niedrogo , moze lekko uzywany wiedzialem takie na allegro np. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=70373971
A jak nie to zostanie rurka.

Cairo
31-10-05, 16:26
Też mam zamiar wywalić katalizator i powiedzcie mi czy dźwięk, jaki będzie miał samochód po tej opercaji jest taki rupieciarski czy w porządku?

sielka82
31-10-05, 16:53
Zna ktos w Warszawie lub okolicach jakiegos dobrego tlumikarza co dobrze wspawa ta rurke. Bo nie chce trafic na jakiegos partacza.

mighty
31-10-05, 16:54
dzwięk jest normalny, ale czasami capi spalinami.

Cairo
31-10-05, 16:57
dzwięk jest normalny, ale czasami capi spalinami.
Ale dlaczego capi skoro rurke wspawasz szczelnie. Po spawaniu elementów układu wydechowego smaruje się spaw taką specjalną pastą która własnie ma zadanie uszczelniające. Czy nawet wtedy smierdzi?

mighty
31-10-05, 16:58
Ale dlaczego capi skoro rurke wspawasz szczelnie. Po spawaniu elementów układu wydechowego smaruje się spaw taką specjalną pastą która własnie ma zadanie uszczelniające. Czy nawet wtedy smierdzi?
sorki miałem na myśli wybebeszanie katalizatora.

nightcrawler
31-10-05, 17:19
a co z sondą lambdą w kacie ? wspawuje się ją w tą rurke z kwasówki zamiast kata ?

sielka82
31-10-05, 17:26
ja mam sonde w kolektorze a w kacie juz nic nie ma.

pirus
10-11-05, 16:13
Ja dzis wywalilem kata ze swojej Hani :-) Jest tylko troszke glosniejsza, a co do osiagow to nie wiem. Musze pojezdzic kilka dni i obadac dokladnie...
Ale jak ktos jest dobry z fizyki to chetnie sie dowiem czemu jego usuniecie mogloby spowodowac spadek mocy/momentu. Bo na moja logike mniej zatkany wydech powoduje latwiejsze oproznianie cylindrow, oczywiscie moge sie mylic :roll:

LIO
10-11-05, 16:52
mniej zatkany wydech powoduje latwiejsze oproznianie cylindrow, oczywiscie moge sie mylic
owszem, ale uciecie ukladu wydechowego za kolektorem, nie zwiekszy mocy, a opory niby nizsze



Ale jak ktos jest dobry z fizyki to chetnie sie dowiem czemu jego usuniecie mogloby spowodowac spadek mocy/momentu

a kto tak napisał ? :?

nie spowoduje utraty, ale w moim odczuciu, mieszanka jest gorzej dopalana i czuc mocniej spaliny. Mialem wczesniej bez, teraz mam z i jest OK

Black KnightIII
13-11-05, 16:39
zamiast kata rurka albo dodatkowy tlumik przelotowy.... tak mi radzono.... i moze kiedys tak zrobie...

ICEMAN
14-11-05, 01:47
Jesli juz chcesz strumienice to tylko w miejscu srodkowego tlumika.
Jesli puszka kata jest dobra to tylko ja wybebesz i zaloz z powrotem, nie zmienisz w ten sposob pojemnosci wydechu, szczelny bedzie tak samo jak przed operacja, a dzwiek praktycznie sie nie zmienia i jest najwyzej nieco glosniejszy.

loo
14-11-05, 15:16
Jeśli chcesz coś robić w Warszawie z tłumikami to polecam zagłebie takich warsztatów przy ul. Szarych Szeregów. Nie słyszałem o lepszych specach (i tańszych w warszawie)

makinen_rally
15-11-05, 00:25
strumienice są dobre ale kosztuja od 450zl w zwyz,, te po sto pare to nawt nie strumienice tak naprawde!! polecam strumienice LEcha Węglarskiego spec w POlsce od strumienic i wydechów,

ja np jak wyciąłęm kata w D15Z6 i wsadziłem na koniec REmusa to hondka wydawała dzwiek jak rajdówka,, remusa zdajel założyłęm serie i tylko tak "śiwszczała" fajniej,, osiągi sie porawiaja w górnymn zakresie obrotów ale moment spada,,, sprawdzone na hamowniach i z fizyki!!

kosiniak
15-11-05, 00:27
polecam strumienice LEcha Węglarskiego spec w POlsce od strumienic i wydechów,


czym to poprzesz???

makinen_rally
15-11-05, 00:31
doświadczenie w rajdach i było troche artykułów w GT

no i fakt że robi to głównie na rynek niemiecki!! koleś projektuje całe kompletne doloty i wydechy

ICEMAN
15-11-05, 01:34
Makinen, czy dobrze Cie zrozumialem?? Chcesz powiedziec ze zalozenie strumienicy pogarsza moment obrotowy?? Bo z tego co wiem strumienica ma za zadanie wlasnie go poprawic.

KapucH
15-11-05, 13:39
Ja bym żadnej strumienicy w układzie wydechowym nie zakładał...
A jeżeli już chcesz się pozbyć koniecznie kata to wspawaj rurę lub żeby nie zmieniać pojemności układu wydechowego wstaw pustą puszkę w kształcie kata którą można kupić za grosze na każdej giełdzie i nie tylko... Tylko nie tanie strumienice które to "podobno" poprawiają osiągi... :573: Bo skąd możesz wiedzieć w jaki sposób będzie zasysała twoje spaliny uniwersalna strumienica? Może być lepiej, ale może być gorzej... :mrgreen:

A co do strumienic w ukł. wydechowym to jeśli ktoś już chce koniecznie zobaczyć udokumentowane porównania to przykładowe macie tutaj:
http://www.magsport.republika.pl/foto/sukces.jpg

Jeżeli już chcecie poprawić osiągi to możecie sobie wrzucić strumienicę dolotową. Ma ona wpływ na sprawność napełniania cylindra, co powoduje wzrost właściwości trakcyjnych samochodu. Zamontowanie takiej strumienicy w rozbudowanym ukł. dolotowym (wydłużenie przewodów ssących) daje lepszą charakterystykę momentu obrotowego.
Ale jeśli chodzi o zakup strumienicy, czy to dolotowej czy do ukł. wydechowego, nie polecam uniwersalnych... strumienica to specyficzne urządzenie i powinna być skonstruowana z przeznaczeniem do konkretnego auta...

elmer
15-11-05, 14:03
Błagam niech ktoś zamknie ten temat, bo przykro się robi.

LIO
15-11-05, 14:26
a co powiecie o magnetyzerach ? też fajna sprawa i jeszcze spalanie mniejsze, a lepiej jeździ








8)

KapucH
15-11-05, 14:36
a co powiecie o magnetyzerach ? też fajna sprawa i jeszcze spalanie mniejsze, a lepiej jeździ
8)

a masz u siebie magnetyzer? rzeczywiście pomaga? ja miałem ochotę zobaczyć czy to wogóle działa ale jakoś nie mogę się zebrać... :mrgreen:

tfidos
15-11-05, 15:55
a masz u siebie magnetyzer? rzeczywiście pomaga? ja miałem ochotę zobaczyć czy to wogóle działa ale jakoś nie mogę się zebrać... Mr. Green
nie przeginaj, zaloz se skarpete na rure wydechowa i przewody paliwa okrec gaciami babci, bedzie ten sam efekt!a lio ma magnetyzery na klamkach, zemu by sie lepiej w ziemie otwieraly drzwi!

KapucH
15-11-05, 16:42
hehehe żartowałem z tym magnetyzerem :mrgreen: co wy tacy poważni? :D ja zamiast magnetyzera i strumiennicy założę sobie KAMBULARYZOMOTERHITYPOPORTESANTOMORYZATOREK (PS. Niezle bzyka i bulgocze)

albo odsysacz bulbulatora do hydrowodotargaczy :mrgreen: ze 200 kucy więcej :mrgreen:

ICEMAN
15-11-05, 18:41
HEHE!! Kapuch jak to wszystko zmontujesz to podrzuc wyniki z hamowni :P

LIO
15-11-05, 21:31
a lio ma magnetyzery na klamkach, zemu by sie lepiej w ziemie otwieraly drzwi!

dokładnie Tak :-)
mam też magnetyzer neodymowy na pasach bezpieczenstwa, strumiennice płynu spryskiwaczy oraz hit jesieni na chlapaczach, w celu szybszego odprowadzania błota
:D

VTC