Kurpiu
13-05-16, 14:19
Witam.
Pacjent Civic V Coupe D15Z1.
Ostatnio mam problem ze znacznym ubytkiem płynu chłodniczego. W zbiorniczku wyrównawczym sucho, dolewam do chłodnicy plus do zbiorniczka i bach następnego dnia znów w zbiorniczku pusto :/ Myślę sobie gdzieś jest nieszczelność. Odpaliłem auto, zagrzało się i szukam... z żadnego węża nie widać aby coś syczało ciekło itp. pod autem też nigdy plamy nie ma. Sprawdziłem czy zbiorniczek nie jest pęknięty no i oczywiście jest cały. Jak wycieknie płyn to gdy odkręcę korek chłodnicy i ścinę wąż wchodzący od doły to widocznie się unosi płyn więc z chłodnicy go wiele nie ubywa, nie mniej jednak poziom w chłodnicy jest poniżej górnego węża. Pompa wody też raczej odpada bo była wymieniana wraz z rozrządem jakiś miesiąc temu. UPG raczej mało prawdopodobne, w zbiorniczku nie ma płynu zmieszanego z olejem, poziom oleju się nie podnosi i pod korkiem oleju nie ma masła (silnik trzyma moc itp.). Nagrzewnica też cała, nic wewnątrz auta nie cieknie. Już kurcze nie mam na to pomysłów. Może koledzy macie jakieś doświadczenie z takim problemem bo ja już za cholerę nie wiem za co się wziąć :/ Czy nie bawić się we wróżkę i wymieniać chłodnicę i węże od razu? Chociaż tego bym wolał uniknąć.
Pacjent Civic V Coupe D15Z1.
Ostatnio mam problem ze znacznym ubytkiem płynu chłodniczego. W zbiorniczku wyrównawczym sucho, dolewam do chłodnicy plus do zbiorniczka i bach następnego dnia znów w zbiorniczku pusto :/ Myślę sobie gdzieś jest nieszczelność. Odpaliłem auto, zagrzało się i szukam... z żadnego węża nie widać aby coś syczało ciekło itp. pod autem też nigdy plamy nie ma. Sprawdziłem czy zbiorniczek nie jest pęknięty no i oczywiście jest cały. Jak wycieknie płyn to gdy odkręcę korek chłodnicy i ścinę wąż wchodzący od doły to widocznie się unosi płyn więc z chłodnicy go wiele nie ubywa, nie mniej jednak poziom w chłodnicy jest poniżej górnego węża. Pompa wody też raczej odpada bo była wymieniana wraz z rozrządem jakiś miesiąc temu. UPG raczej mało prawdopodobne, w zbiorniczku nie ma płynu zmieszanego z olejem, poziom oleju się nie podnosi i pod korkiem oleju nie ma masła (silnik trzyma moc itp.). Nagrzewnica też cała, nic wewnątrz auta nie cieknie. Już kurcze nie mam na to pomysłów. Może koledzy macie jakieś doświadczenie z takim problemem bo ja już za cholerę nie wiem za co się wziąć :/ Czy nie bawić się we wróżkę i wymieniać chłodnicę i węże od razu? Chociaż tego bym wolał uniknąć.