Zobacz pełną wersję : Jaki dolot?
Siemanko
Szukam jakiegoś spoczko dolotu, góra silnika z d16y7, myslalem nad czyms od simoty, kolektor bede owijać w tym samym czasie, także chyba do zderzaka nie bedzie trzeba nic ciągnąć.. poradźcie coś a jeżeli się mylę w poprzednim zdaniu to proszę mnie poprawić :)
Pozdro!
Do jazdy na co dzień jeśli chcesz żeby działało, a nie ryczało to albo po prostu pucha i rura z B16 + np wkładka K&N, albo droższa i trudniejsza do znalezienia opcja ITR.
Pod kątem najlepszych osiągów pewnie polecą Ci CAI.
Parówę Simoty odpuść.
a ile mniej więcej pierwsza opcja by kosztowała?
A czemu parówę odpuścić lepiej?
koledzy ja takze jestem ciekaw co mam kupic tzn CAI czy co? mój silnik D15Z3
piotrek123
13-05-16, 19:03
A czemu parówę odpuścić lepiej?
a co daje tak naprawdę parów po za dźwiękiem ? Kiedyś jak jeszcze pracowałem na warsztacie hamowaliśmy d15b7 z CAI, parówą i shortem simoty i tak naprawdę tylko short dał + trochę gorzej wypadło CAI a parówa wręcz poza dźwiękiem pogorszyła osiągi i to sporo, więc jak dla mnie parówa do d serii to g*wniany interes.
firstborne
13-05-16, 23:14
a co daje tak naprawdę parów po za dźwiękiem ? Kiedyś jak jeszcze pracowałem na warsztacie hamowaliśmy d15b7 z CAI, parówą i shortem simoty i tak naprawdę tylko short dał + trochę gorzej wypadło CAI a parówa wręcz poza dźwiękiem pogorszyła osiągi i to sporo, więc jak dla mnie parówa do d serii to g*wniany interes.
W zasadzie każdy dolot poza seryjnym trzeba przygotować by coś dał. Dziwne, że short dał + w porównaniu do innych...
Odpuść sobie kwestię dolotu póki co. Zbieraj kasę na ssaka z bańką i dopiero wtedy jest sens inwestować w doloty. Co do podprowadzenia zimnego powietrza to warto to robić pomimo owinięcia kolektora (powietrze w komorze jest bardzo ciepłe).
Co do porównania rodzajów dolotu i ich efektywności to weźcie pod uwagę, że bez strojenia jest to w ogóle niemiarodajne.
piotrek123
15-05-16, 20:13
Odpuść sobie kwestię dolotu póki co. Zbieraj kasę na ssaka z bańką i dopiero wtedy jest sens inwestować w doloty. Co do podprowadzenia zimnego powietrza to warto to robić pomimo owinięcia kolektora (powietrze w komorze jest bardzo ciepłe).
Co do porównania rodzajów dolotu i ich efektywności to weźcie pod uwagę, że bez strojenia jest to w ogóle niemiarodajne.
Wiadomo że po strojeniu wyniki zawsze się zmienią ale prawda jest taka że nikt po zmianie dolotu nie będzie stroił auta. Co do ssaka 100% racji lepiej te pieniądze zainwestować w jakiś ssak z d15z6/d16y8 ew d16z6 i do tego ogarnąć dolot z PCV i będzie gitara. Co do owijania wydechowego bandażem jeżeli masz chińczyka 4-2-1 to nie radzę tylko przyspieszysz czas w którym spawy puszczą. Owiń rułe dolotową i wtedy zimne ze zderzaka i też będzie git. Jak będziesz sobie robił to sam to w cenie jakiegoś chińskiego cai czy parówy zmienisz sobie ssaka i ogarniesz dolot z pcv :P .
a z ciekawości... gdzie w okolicach woj. Śląskiego, najlepiej południa śląska można dać na strojenie? i czy w ogóle komp z d16y7 da sie stroić?
Potrzebujesz kompa oraz wiązki na OBD1. Warto też zmienić wtryski, bo te w Y7 są mało wydajne.
podejrzewam, że oprócz tego, co napisałeś to jeszcze są troche zapaskudzone, bo mi się troche dławi auto jak mu depnę
piotrek123
16-05-16, 00:31
a z ciekawości... gdzie w okolicach woj. Śląskiego, najlepiej południa śląska można dać na strojenie? i czy w ogóle komp z d16y7 da sie stroić?
nie kompa d16y7 nie da się stroić. Musisz przejść na obd1 i wtedy kupić kompa p06.
a z ciekawości... gdzie w okolicach woj. Śląskiego, najlepiej południa śląska można dać na strojenie?
Jogal
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.