PDA

Zobacz pełną wersję : Problemy z Honda



GlaVes
04-05-16, 12:13
Witam

Problemy mam nastepujace:

1) Jesli silnik sie rozgrzeje strasznie spadaja mu obroty jak dojezdzam np. Do skrzyrzowania jest to bardzo odczuwalne ale i tak samo na luzie ale w mniejszym stopniu. Robilem mu samodiagnostyke ale komputer nic mi nie wystukal. A z czasem skutki spadania obrotow sa coraz bardziej widoczne nawet w niektorych momentach spada tak nisko ze prawie silnik gasnie.

2) Od niedawna zaczelo mi skrzypiec sprzeglo i co moze byc jego przyczyna.

3) Czy da sie samemu podciagnac linki z recznego gdyz nie trzymaja one mocno.

Honda Civic 1.4 90KM 2000r.

Prosilbym o ladny opis co i jak gdyz nigdy nie przeprowadzalem takich zabiegow na samochodac.

bartek112
04-05-16, 12:19
Miałem podobny problem z obrotami, pomogło czyszczenie silniczka krokowego i reset ECU.

Fotoporadnik znajdziesz gdzies na forum ;)

GlaVes
04-05-16, 14:33
A przy resecie ecu przez bezpiecznik nie strace radia gdyz nie mam ksiazki z kodem zeby je aktywowac.

sensej
04-05-16, 15:36
Stracisz

skolopendra
04-05-16, 19:47
Od niedawna zaczelo mi skrzypiec sprzeglo i co moze byc jego przyczyna.

łapa sprzęgła do nasmarowania

piotreek23
05-05-16, 09:45
U mnie skrzypiało jak kończyło żywota :)

GlaVes
05-05-16, 15:47
Ile kosztuje zabieg bo nie mam klucza do radia czy warto kupic nowe ?

bartek112
05-05-16, 17:33
Możesz podjechać do jakiegoś warsztatu car audio i Ci rozkodują, albo do ASO.

GlaVes
08-05-16, 00:20
Okej a chcialbym wiedziec czy idzie kupic jakies przejsciowki do kompa z obd 1 na obd 2 ? Bo wole jedbak podlaczyc go pod komputer taki normalny niz kombinowac z mostkowaniem.

bartek112
08-05-16, 20:23
Co do przejściówek to się nie wypowiem, ale mogę Cię zapewnić, że nie ma żadnej filozofii przy mostkowaniu wtyczki, a jak to zrobisz, to autko na pewno wymryga co je boli :D

GlaVes
10-05-16, 14:49
No powiem ci ze wlasnie mostkowalem ta wtyczke 2 pinowa i check engine nic mi nie wystukal poprostu swieci sie i tyle zero jakiego kolwiek mrugniecia. Na zaplonie i przy zapalonym silniku i do rozgrzania gdzie spadaja obroty nic mi nie pokazal.

adam94pp
11-05-16, 01:05
[QUOTE=GlaVes;2702550]Witam

Problemy mam nastepujace:

1) Jesli silnik sie rozgrzeje strasznie spadaja mu obroty jak dojezdzam np. Do skrzyrzowania jest to bardzo odczuwalne ale i tak samo na luzie ale w mniejszym stopniu. Robilem mu samodiagnostyke ale komputer nic mi nie wystukal. A z czasem skutki spadania obrotow sa coraz bardziej widoczne nawet w niektorych momentach spada tak nisko ze prawie silnik gasnie.

A moze zwieksz obroty na przepustnicy? nie wiem jak w d14 ale w d15z6 jest srubka ktora mozesz zwiekszyc obroty biegu jalowego.Oczywiscie polecam rowniez czyszczenie przepustnicy i krokowego uszczelki oem z haparts to groszowe sprawy okolo 15zl jak dobrze pamietam a zawsze bedziesz pewny ze juz problem nie wroci o ile lezy po tej stronie

sebo263
12-05-16, 06:22
[QUOTE=GlaVes;2702550]Witam

Problemy mam nastepujace:

1) Jesli silnik sie rozgrzeje strasznie spadaja mu obroty jak dojezdzam np. Do skrzyrzowania jest to bardzo odczuwalne ale i tak samo na luzie ale w mniejszym stopniu. Robilem mu samodiagnostyke ale komputer nic mi nie wystukal. A z czasem skutki spadania obrotow sa coraz bardziej widoczne nawet w niektorych momentach spada tak nisko ze prawie silnik gasnie.

A moze zwieksz obroty na przepustnicy? nie wiem jak w d14 ale w d15z6 jest srubka ktora mozesz zwiekszyc obroty biegu jalowego.Oczywiscie polecam rowniez czyszczenie przepustnicy i krokowego uszczelki oem z haparts to groszowe sprawy okolo 15zl jak dobrze pamietam a zawsze bedziesz pewny ze juz problem nie wroci o ile lezy po tej stronie

Ja u siebie mam podobnie. Tylko u mnie obroty spadają na około 500 a bardziej, jeśli auto jedzie z włączoną klimatyzacją. Czyszczenie krokowego i przpustnicy za wiele nie pomogło. Może warto wymienić krokowy na sam początek?

bartek112
12-05-16, 12:36
Jeśli masz od kogo przełożyć sprawny, to od tego bym wlasnie zaczął.

GlaVes
18-05-16, 15:50
W moim przypadku czyszczenie krokowego przepustnicy oraz reset komputera pomoglo. Chodzi mi teraz bardzo cichutko i rowno.

A pytanko jeszcze mam jedne co do pilota z zamka centralnego ponieważ przyciski z pilota mi odpadły i czy da sie rozebrac go zeby wyciagnac i zamienic baterie oraz samemu dorobic sobie przyciski czy tez jest taka opcja ze mozna kupic nowy pilot i wgrac mu kody ktore odpowiadaja mojemu systemowi odblokowania zamka.

Jakieś propozycje ?

piotreek23
22-05-16, 20:57
Hej, Nie wiem skąd jesteś ale w pilocie są zwykłe mikro styki zdolny elektronik ci to prze-lutuje. Baterie 12V można kupić w sklepie np. tam gdzie mają zegarki.
Są też piloty uniwersalne które można nauczyć od starego o ile działa.