Zobacz pełną wersję : Yanosik Connect! Civic EJ9 D14Z4 2000r
Siema :) zastanawiam sie, czy Yanosik pokaze mi jakiekolwiek parametry mojej Hondy, odziwo mam w niej wtyk OBD2 pod puszka bezpiecznikow nad nogami kierowcy i pytanie czy ktos juz ogarnial ten temat? :) Jak nie Yanosik Connect to, czy popularne wtyki OBD2 z bluetooth + program diagnostyczny pokazujacy wszystkie parametry sie sprawdzi?
Torque i DashCommand pokazują sporo parametrów.
Niewiem jak w przypadku D14Z4 ale w przypadku R18A2 z Ufo pokazują naprwdę dużo informacji.
U mnie w d14z4 Torque Pro to najlepsza apka. Walnie checkiem od razu pokazuje błąd i możesz skasować. Temperatura silnika przekroczy limit, zacznie migać czy tam piszczeć jak ustawisz w konfigu.
Najważniejsze informacje: Temp oleju, temp dolotu, obroty, ciśnienie w kolektorze, napięcie, czasówki, moment obr, moc. Chyba trasy i spalanie też, ale od tego mam UKP.
To tego masz plugin czy wbudowaną już opcje TrackRecorder, czyli nagrywasz przejazd a w tle ustawiasz sobie przezroczyste okienka z parametrami. Na youtubie można zobaczyć jak to działa. Po zgraniu na pc mamy mpg4 z wbudowanymi napisami z parametrami przejazdu.
Temp oleju
Nie ma prawa tego pokazywać bo niema takiego czujnika :)
Temperatura i owszem ale płynu chłodzącego.
Nie ma prawa tego pokazywać bo niema takiego czujnika :)
Temperatura i owszem ale płynu chłodzącego.
Dali taki parametr 'Oil temp', to dodałem sobie wczoraj i ...nie pokazuje nic. Przy okazji usmażenia silnika zauważyłem że można sie pozabezpieczać opcją Ustawienia->Ostrzeżenia/powiadomienia.
Wybieram parametr 'Coolant' ustawiam wartość progową min lub max np 96C, opcją niżej włączam powiadomienie sygnałem dźwiękowym. Teraz załącza sie wiatrak przy 96C aplikacja odpala okno ostrzeżenia i piszczy. Niestety ale gdy miałem 120-140C aplikacja mnie domyślnie nie ostrzegła a ja zobaczyłem kłęby pary spod maski, teraz mamy szanse szybko wyłączyć silnik zanim sie usmaży.
w ustawieniach torque pro jest takie cos "hide unsupported sensors" warto to zaznaczyć, wtedy będą na liście tylko te czujniki z którym są odczyty.
w 6 generacji nie ma możliwości podłączenia żadnych torków, janosików i innych obd'ów po BT ani po kablu.
protokół jest zgodny z obd dopiero od 7gena, wcześniej nie. A że wtyczka wygląda tak samo, no to już trzeba zapytać tych co to projektowali :)
tutaj (http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?179761-Datalogging-d14a3-ECU-P3X) można poczytać o opcjach podłączenia 6gena do kopa.
w 6 generacji nie ma możliwości podłączenia żadnych torków, janosików i innych obd'ów po BT ani po kablu.
protokół jest zgodny z obd dopiero od 7gena, wcześniej nie. A że wtyczka wygląda tak samo, no to już trzeba zapytać tych co to projektowali :)
tutaj (http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?179761-Datalogging-d14a3-ECU-P3X) można poczytać o opcjach podłączenia 6gena do kopa.
Dziwne, bo u mnie dziala jak nalezy. W moim temacie sa zdjecia odpalonego i dzilajacego torka :)
Dziwne, bo u mnie dziala jak nalezy. W moim temacie sa zdjecia odpalonego i dzilajacego torka
Nie, to Ty masz dziwnie, że działa :D w takim układzie, w 2000r Honda musiała się dostosować do standardów:) podejrzewam że i tak to nie jest standard w tym roczniku i w jednych działa a w innych nie.
Ja kilka civików z różnych roczników i z różnymi silnikami sprawdzałem, w żadnym nie działał elm+torq :)
Nie, to Ty masz dziwnie, że działa :D w takim układzie, w 2000r Honda musiała się dostosować do standardów:) podejrzewam że i tak to nie jest standard w tym roczniku i w jednych działa a w innych nie.
Ja kilka civików z różnych roczników i z różnymi silnikami sprawdzałem, w żadnym nie działał elm+torq :)
U mnie wszystko *******ziela az milo, pokazuje spalania itp (do tego akurat jestem sceptycznie nastawiony). Co wiecej wyskakuje mi check od drugiej sondy przez to, ze usunalem kata i torq ladnie pokazuje jaki blad i usuwa go bez najmniejszego problemu :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.