Zobacz pełną wersję : Swap na B18B1 czy D16y8 do ej9
Witam, jestem w posiadaniu silnika B18B1 z osobną głowicą od B18C4 bez skrzyni biegów, kolektora wydechowego, komputera, półosi i poduszek. Tłoki, panewki i cylindry są w dobrym stanie. Opłaca się bawić w swap tego czy lepiej się pozbyć i kupić kompletne D16z6/y8?:confused:
Musisz sobie zadać jedno pytanie, ile chcesz przeznaczyć na to hajsu ;)
Jak masz dojście i szybko skompletujesz wszystkie graty do podpięcia tego to tak ale myślę, że lekką ręką wydasz ze 4 koła na to, więc trochę więcej niż na d serię za to masz większe możliwości bo tam gdzie po modach sie kończy d seria zaczyna dopiero b:):)
No i za sprzedaż samego takiego słupka raczej nie włożysz d16vtec, przypuszczam że nawet Swapa nie kupisz jakbyś chciał sam to ogarnąć.
Dlatego myślałem żeby kupić zwykłą d serię i ją uturbić bez kucia gdzieś 0.5 bara, i koszty za włożenie B18b1 będą zbliżone do D16z6 z turbo, a z czasem jeśli finanse pozwolą, zamówić kute części. I nie dość że łatwiejszy swap to moc zbliżona. Jeśli chodzi o koszty to chciałem na to lub na to wydać do 5 tys.
Co , jest łatwiejsze d z turbo niż swap b-serii ??
Coś mi się wydaje, ze kolega ma średnie pojecie o mechanice a jeśli tak jest, piątak Ci nie starczy żeby to ogarnąć.
Z darmo z czasem Ci tego nikt nie zakuje...
Mam początkujące pojęcie o mechanice, ale z mechaniką mam codzienną styczność i wszystko przy civicu robię sam pod nadzorem profesjonalisty, a jeśli chodzi o turbo to on się tym zajmie, robota mnie nic nie kosztuje. Dlatego też, założyłem ten temat żeby się dowiedzieć czy to ma sens i wzbogacić się o nową wiedzę. Do ilu może wynieść w takim razie uturbienie bez kucia i odprężania głowicy?. Oczywiście jestem świadom że turbo razem ze swapem wyniesie więcej niż 5 tys, ale chciałbym się dowiedzieć mniej więcej na czym stoję.
To zmienia postać rzeczy ;-)
Jeśli w takim razie może pobaw się tym b18, wiesz na czym stoisz, piszesz że jest w dobrym stanie to dokup skrzynie np. S9b jak masz plan na Turbo i resztę klamotów,poskładaj i upalaj puki co bez Turbo a jak będziesz miał kwit to wsadzisz softa.
Ja kupisz swap to cholerstwo wie w jakim to stanie będzie i czy nie klęknie jak go dmuchniesz bez kucia
No to mam jeden problem z głowy. A drugi z kolei mam taki że, gdzie mogę dostać ls zestaw do przerobienia kanałów olejowych na tą głowice z c4? W internecie jedynie na ebayu znalazłem za 700 zł, można coś takiego samemu zrobić?
kup sobie vtec kit od empire racing oraz głowicę przerób sam,musisz w niej zaślepić jeden kanał olejowy oraz przenieść tulejki ustalającę
Uszczelka pod miskę olejową pasuje od B18C4 czy muszę szukać gdzieś uszczelek do B18b1?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.