Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Problem tuleje wahaczy

Krzys
22-04-16, 21:02
Witam, mam pytanie odnośnie tylnych tulei wahaczy w hondzie civic VI HB 2000r. Problem polega na tym,że bylem u mechanika i chciałem wymienić sprężyny,ale okazało się,że nie da rady odkręcić śrub które znajdują się w tulejach wahaczy tylnych , przód dało rade odkręcić normalnie. Powiedział że będzie musiał je ciąć. Jestem "zielony" w tym temacie i chciałem się dowiedzieć jakie dokładnie tuleje będą mi potrzebne i dokładną ich ilość?. Prosiłbym o nazwy tych tulei :) Chodzi mi tylko o te które KONIECZNIE trzeba odkręcić żeby zmienić sprężynę. Zależałoby mi żeby wyszło to jak najniższym kosztem,mogą być zamienniki.Orientuje się ktoś ok ilu wyniosą mnie te tuleje? Trzeba kupować je pojedynczo czy są jakieś zestawy zamienników np.na sam tył/przód?

Z góry dzięki za pomoc :)

kamilen
22-04-16, 22:14
http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=12123,12124&nplgrp=4&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=3&dmodyr=1997&carea=KE&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.6VTI&nplblk=B__2900
Element nr 21 w tym schemacie.
Potrzebujesz po jednej sztuce na każdą stronę.
Zamienniki po kilkanaście złotych na allegro ale nic nie warte podobno - szybko siadają. Oryginały po kilkadziesiąt złotych. W 150 zł za parę się zmieścisz.
Niestety często się zdarza, że śruby nr 27 też nie chcą puścić i też je trzeba ciąć. te tuleje też w podobnych cenach jak te wyżej.

HEG8
22-04-16, 22:23
To jest mechanik czy jakaś piz*a za przeproszeniem? Jak znam życie to będą Ci potrzebne 4 sztuki - 2x przy wahaczu wleczonym i 2x pod amortyzator - tuleje w zamienniku za 4 sztuki około 100 (kiblowaty zamiennik, który siądzie po tygodniu jak Twój "mechanik" źle je skręci ;) ) Za OEM trzeba zapłacić około 200 za komplet (pytaj w Haparts).

Krzys
23-04-16, 17:23
Nr 21 na schemacie to tuleja pod amortyzator? I właśnie problem polega na tym ze te z nr 27 tez będzie trzeba wymienić bo z tego co pamiętam te długie śruby nie chciały wyjść :/