Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Nowy zestaw audio (radio, głośniki, itd...)

Icey
20-04-16, 10:21
Cześć,
zwracam się do was z prośbą o pomoc. Nie znam się na tym, a chciałbym kupić coś dobrego a nie przypadkowego. Dziękuję jeżeli mi doradzicie.
Kupiłem jakiś czas temu Civica VI po woli doprowadzam go do ładu jednak wyszło małe zaskoczenie. Poprzedni sprzedawca zdemontował całe audio ;/
Chciałbym zainstalować w miarę dobry sprzęt ale żeby nie pójść z torbami. W tym celu chciałbym przeznaczyć jakieś 700 zł.
Najważniejszy element to radio, ponieważ z nim planuję ewentualną przesiadkę do innego auta w przyszłości. Radia bez CD odpadają, takie modele są bezsensowne. Dobrze aby wspierało jeszcze odtwarzanie z BT, USB oraz AUX-a. Do tego na początek 2 głośniki na przód (tył zrobię później jak oszczędzę dodatkowe pieniądze) miło byłoby z zwrotnicami i tweeter-ami. Ewentualnie do tego okablowanie, wzmacniacz i wygłuszenie. Wiem że lepiej mieć więcej gotówki ale nie zawsze tak można. Poradźcie mi bo jestem zielony, oddaje się waszemu doświadczeniu.

!markos
20-04-16, 10:36
Nie da się kupić tego wszystkiego za 700 złotych.

Icey
20-04-16, 11:05
Wiem że to nie jest spora suma, ale nawet po używanych częściach nie da rady nic zrobić za 700 zł ?? Radio + 2xgłośnik ? Mogę przeznaczyć 900zł jeżeli tak bardzo trzeba, ale chodzi o to że to będzie 1/5 wartości auta ;p planowałem wydać teraz mniej i z czasem kompletować

firstborne
20-04-16, 11:09