Zobacz pełną wersję : Nowy Nabytek , Czy Dobrze Zrobiłem ?
WITAM WSZYSTKICH !
STAŁEM SIĘ OSTATNIO WŁAŚCICIELEM CIVICA 1.3 16V D13B1 .
Autko ma wspomaganie el. szyby i szyber, 2 poduchy a silnik jest suchutki i nie słychać jak chodzi, alu 15 na fajnych kapciach .
Nie ukrywam ze jast w nim do poprawy nieco blachy ale to wszystko .
Czy 6,5 tyś z 95 r to dużo jak za taką zabaweczke ?
Nie ukrywam ze zaskoczyła mnie jazda tym autkiem , ale 75 koni to nie jest jakaś potęga :confused:
chciałbym ją doprowadzić do super stanu , alew nie wiem czy oopłaca mi się w nią lokowac $ .
Ktoś da jakąś dobrą rade i opinię
Odpowiadając na pytanie o zakup - pewnie że dobrze zrobiłeś.
Jedyna słuszna marka ; - )
Jezeli stan mechaniczny jest ok to swietnie. Poprawki blacharskie zawsze możesz zrobić.
Owszem, 75Km to nie jest potęga, ale od czego jest forum :)
Znajdziesz tu wiele pomysłów na różne modyfikacje i rozwiazania.
Natomiast w tym dziale są poruszane problemy techniczne a nie rozterki po zakupowe :)
wiem ze nie rozterki ale musiałem coś usłyszec .
A jeśli techniczne sprawy to juz mówię .
wydaje mi się ze cos stuka nieco w zawieszeniu, opony mam 195 , wiadome ze będzie sztywniejsza ale mimo to nie powinno chyba tak stukać , ale są to delikatne stuki , amorki mają około 70 % sprawności.
Ai bardzo ważna sprawa , autko stało chyba jakiś czas nie jeżdzone i gdy zrobie 50 km skrzypi mi zawieszenie podczas hamowania , skrętu kierownicą , ogólnie jak chodzi na zawieszeniu.
Kumpel powiedzial zeby wziąć wd40 zrobić małe dziurki w osłonach gumowych i psikać ale nie jestem przekonany co do takiej metody . co robić ??
Psikanie w gumy pomoze, ale to jest krotkotrwale bo za par tygodni znowu bedzie piszczec.
Piszca ci gumy, ale jakie ? nie mam pojecia, troche ich tam jest, musialbys go podniesc i oblukac, posluchac etc
Podjedź do mechanika i niech Ci sprawdzi. Tak to możemy sobie tylko gdybać co to stuka. Może magiel, może końcówki drążków albo jeszcze co innego.
A co blach, to ja też kupiłem z pordzewiałymi nadkolami. Wstawiłem reperaturki i jest git, więc to akurat chyba najmniejszy problem...
chyba chodziło o silnik d13b2? jaką masz wersje, 4 czy 5 gen? d13b1 były montowane w 4gen.
pozdrawiam
tak tak , racja , d13b2 . V generacja .
A i jeszcze jedno , jest to auto na gazniku , wię c moje pytajnie:
Czy można mu jakoś podnieść moc bądź moment ?? mało mi troche
tak tak , racja , d13b2 . V generacja .
A i jeszcze jedno , jest to auto na gazniku , wię c moje pytajnie:
Czy można mu jakoś podnieść moc bądź moment ?? mało mi troche
Szukaj, wiele na ten temat było...
m.in:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?t=1315
odnosnie tego co piszecie
IV nie mial PODUCH:)
Stuki zawiszenia, u mnie w d13b2 np jak podjezdzam pod delikatny krawezniczek lewa strona to slychac jak wali zawiecha mocno jakby cos pier*** porzadnie:/ kiedy u kumpla w jakiejs renowce thalii nic nie slychac!
nie wiem czy to typowe dla cifa czy tylko dla mojego bo cos piepsznelo sie (laki 195/55 r15)
a w jaki sposob kolega okreslil 70% sprawnosci? a moze 50? tam masz jakis miernik czy co?
jedz na warsztat pomierz popatrz rozlozyc wszystko przekonserwowac i zlozyc
a co do kupna to super jak ma poduchy! 95 rok to juz wypust full opcja byl za 6,5 to chyba okej cena! ps u mnie slychac i wydech (koncowka jest) i silnik w sumie tez wiec jak u Ciebie cisza to fajnie
a co do 75KM to mam pytanie, leciales powyzej 5tys obr/min? wlaczyla Ci sie 2ga przepustnica? polataj troche miedzy 4-7 krpm to zobaczysz czy rzeczywiscie malo Ci tych koni:D
pozdro:D
kilka prostych modyfikacji silnika d13b2, najprostsze, nie wymagające wkładu finansowego:
http://www.civic5g.yoyo.pl/silnik.php?art=mod
ps. nie zauważyłem, że to autko z rocznika 95 :cool:
nie ukrywam że nie jestem mechanikiem i nie potrafie zrobić wielu rzeczyu , ale jak napisał mi ktoś :
od czego jest forum :)
2 przepustnica ? hm wiem że zrobie z siebie błazna , ale prosił bym o wytłumaczenie i lokalizacje owej przeoustnicy :(
A co do tych 70 % to byłem na przeglądzie i tak mi wyszlo .
Autko wczoraj oddałem do mechanika znajomego , który wymieni mi przewody hamulcowe , paliwowe , tarcze , klocki szczęki na nowe . oprócz przewodów myśle że zrobił bym to samemu , ale raz że nie kjmam czaasu a dwa że niedługo będe tatą i wolre miec pewność ze nic nie zawiedzie .
co do moich dalszych prac , hm .... chce założyć inne zderzaki , ale nie jakies kozaki , jak wybiore to pokaże. końcowy tłumik tez do wymiany. mam jeszcze immobilaizer , i chce założyć centralny bo już mnie szlag trafia z otwieraniem.
myśklałem również nad polerką felg , ale4 to jak będe miał duuuuużo czasu .
niebawem natomiast wypiore cały sirodek , a boczki chcę obszyć skóra , fotele i kanapy ( jaki będzie więcej kasy).
i jeszcze pare ...naście drobiazgów ale dużo by tu pisać.
A CO DO MOCY HM ... kumpel ma bmw e36 2.5 l 192 km , wiadomo , nie ma możliwośći bym na tym silniku prześcignął go , ale nie odsadza mnie aż tak szybko i ma zniesmaczoną mine , a jak na 2 biegu wejde juz na 5 tyś obotów to naprawde ładnie go rwie do przodu .
a czy to normalne że NIE MAM ODCIĘCIA ???? kiedyś jeżdziłem i tak mnire naszłio że zobacze do ilu ida obroty , nie mam skali w oczach , ale 9200 tyś to na bank było . tak wiem wiem , zatre silnik , ostatni raz tak zrobiłem .
a no i jeszcze jedno , wsadziłem stożek , ale nie jestem przekonany co do słuszności tej decyzji ,
dobra , bo całą modlitwe napisałem hehe , a trzeba cos na póżniej zostawić ,pozdrawiam .
P.S. zdjątka wstawie jak ją doprowadze do jako takiego stanu :)
kilka prostych modyfikacji silnika d13b2, najprostsze, nie wymagające wkładu finansowego:
http://www.civic5g.yoyo.pl/silnik.php?art=mod
ps. nie zauważyłem, że to autko z rocznika 95 :cool:
powiedzcie czy warto jest to robic czy to nic nie daje, czy mozna cos uszkodzic?
powiedzcie czy warto jest to robic czy to nic nie daje, czy mozna cos uszkodzic?
też zastanawiałem się czy warto te kilka modów wykonać i powiem , że warto. jeśli robimy powoli i dokładnie to nic nie uszkodzimy. najgorzej jest ze zdjęciem ogranicznika drugiej przepustnicy, u mnie obyło się bez wykręcania gaźnika rozwierciłem delikatnie śrubkę, która trzyma metalową blaszkę - ogranicznik. sitko, zwiężka i wężyk to prościzna.bez wkładu finansowego i własną pracą można zyskać kilka KM i odczuwalną poprawę.
tu masz dokładniej jak poradzić sobie z tym organicznikiem
http://www.civic4g.pl/forum/topics9/173,48.htm
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.