Zobacz pełną wersję : Problem :)
Witam mam problem, nie wiem oco dokładnie w nim chodzi. A do Mechanika nie mam ochoty jechać by płacić za sprawdzenie.
Problem polega na tym, że kiedy zmieniłem koła na letnie. Auto z lewej strony równo miernie obniżyło się z przodu i z tyłu do tego samego poziomu. Zaś z prawej podwyższył się poziom o tyle samo, więc moje pytanie brzmi. Czy jest to możliwe, że źle założyłem koła? Dwa z prawej strony to są tak naprawdę tylnie? A dwa z przodu przednie? Sprężyny wyglądają dobrze. Proszę o pomoc ekspertów jak najlepiej sprawdzić te koła bo ja kompletnie jestem zielony. Z góry dziękuje i pozdrawiam :D
Lukaszemko
17-04-16, 18:03
Witam mam problem, nie wiem oco dokładnie w nim chodzi. A do Mechanika nie mam ochoty jechać by płacić za sprawdzenie.
Problem polega na tym, że kiedy zmieniłem koła na letnie. Auto z lewej strony równo miernie obniżyło się z przodu i z tyłu do tego samego poziomu. Zaś z prawej podwyższył się poziom o tyle samo, więc moje pytanie brzmi. Czy jest to możliwe, że źle założyłem koła? Dwa z prawej strony to są tak naprawdę tylnie? A dwa z przodu przednie? Sprężyny wyglądają dobrze. Proszę o pomoc ekspertów jak najlepiej sprawdzić te koła bo ja kompletnie jestem zielony. Z góry dziękuje i pozdrawiam :D
na oponach masz rozmier sprawdz czy wszystkie są takie same
opony mam rozmiar 15', to juz nie wiem oco chodzi :/ Rozumiem, że jeśli auto na przednim kole było by obnizone tylko to cos bylo by nie tak, ale to jest niestety oby dwa z lewej na dol poszlo i z prawej dwa do gory oco tu chodzi. rozmyslalem, ze jest mozliwosc iz moze te dwa kola z prawej to sa tak naprawde tylnie a dwa z lewej przednie i dlatego taka roznica. czy mozna gdzies to przeczytac? :/
Ważniejszy od średnicy w tym przypadku jest inny parametr opon czyli ich wysokość sprawdź czy na każdej oponie jest taki sam (na oponie jest napisane np 195/50r15 to chodzi o tą 50-kę) sprawdź czy wszędzie masz identyczny parametr