PDA

Zobacz pełną wersję : Jaka wiazka kabinowa pod pelny wtrysk?



dymek90
17-04-16, 10:53
Jak w temacie nie orientuje sie po oznaczeniach wiec potrzebuje pomocy.obecnie posiadam d13b2 chce przerobic na pelny wtrysk,jaka wiazka sie do tego nada no i 2 pytanie czy jezli zakupil byl kabinowke z V tec a czy bd to robilo roznice jezeli nie bd podpiety ?

kamil39
17-04-16, 10:57
Musisz kupic wiazke z OBD1, czyli d15b7 lub d16z6,
Wiazka moze byc z VTEC, nie musisz go podlaczac, bo wszystko zalezy od mapy jaka wlozysz do silnika,
Musisz kupic kompa p06 lub p28 i przerobic go pod wlozenie mapy+ kupic od stroicieli np. gotowa mape pod d13b7(uzytkownik Jogal takie wysyla za drobna oplata)
Zmienic musisz bak, kolektor ssacy zdolotem z d15b7 lub d16z6, + aparat z d15b7- wsumie jak chcesz przejsc na wtrysk to na czesci musisz liczyc 700-1000zl. Robocizny troche jest- 2-4 dni roboty.

dymek90
17-04-16, 11:06
wkoncu kots kto mowi na temat:) czesci posiadam ssacy apart bak tez lezy z d15b2 pompa bd z kompem moze byc problem.komputer jest mozliwy zeby dostac juz przerobiony?czy towar deficytowy ewentualnie czy ktos zajmuje sie przerabianiem na gotowca?

kamil39
17-04-16, 11:12
Zd15b2 aparat nie podpasuje, ssacy zabardzo tez nie podpasuje, bo w innym miejscu sa czujniki w kolektorze i chyba wtyczki sie zgadzac nie beda, musialbys kupic kolektor OBD1 np. z d15b7 z wtryskami- koszt 100-200 zl, komputer mozesz kupic jaknabardziej przerobiony i z mapa, napisz do uzytkownika Jogal- na pewno jakis komputer na sprzedaz bedzie mial i odrazu wrzuci Ci mape pod d13b7.
tak nawiasiem mowiles ze silnik zlom- kupujesz kolejne d13b2 i chcesz postawic na tym wtrysk??

dymek90
17-04-16, 11:38
lezy troche czesci u kumpla w kanale jakis dol sie znajdzie cale d14 lezy i sporo czesci po d15 cos sie zlozy ewentualne braki dokupie, kupil bym silnik na vtecu tyle ze u nas trafic dobry egzemplarz graniczy z cudem a jak juz jest cena jak za cale auto honda trafila sie przypadkowo no i pomyslalem ze skoro cos czesci jest bd banalanie zeby poskaladac nie chodzilo tylko o moc poniewaz spalanie 1.3 mnie zaskoczylo i nie myslalem ze mozna tak oszczednie jezdzic dlatego szukalem podobnych wariantow z podobna pojemnoscia.czy jest to sens nwm ,ale sie okaze jezlei nic nie utocze z tego co mam pobawie sie moze w cos mocniejszego narazie lakiernik . bardzo dziekuje za pomoc oby wiecej takich konkretnych uzytkownikow.

toby86
21-04-16, 10:51
po pierwsze kolego masz mase tematów na forum, w których znajdziesz co jest potrzebne przy tzw. mini me czyli przejściu na pełny wtrysk. Kolejna rzecz to raczej prośba, żebyś używał przecinków bo strasznie ciężko się czyta to, co piszesz.
Jeśli chodzi o wiązkę to masz dwa wyjścia, przerobić swoją zakupując kostki pod komputer lub kupić kompletną wiązkę z D15B7. Jeżeli już przymierzasz się do takiego zabiegu to według mnie lepiej kupić głowicę z D16Z6 i mieć Vtec'a obojętnie czy dół będzie z 1.3 czy 1.4. Co do kompa to tak jak Kamil napisał, wystarczy że odezwiesz się do Jogala lub napiszesz post w dziale KUPIE, że potrzebujesz kompa P28 najlepiej przerobionego.