Zobacz pełną wersję : Brak iskry
Siema. Mam problem z B18C4 w Ej6
Honda stała cała zimę bez odpalania była malowa. Silnik był wyjęte umyty i pomalowany. Teraz wszystko poskładałem. Odpaliła od razu. Ale nie chodziła na wszystkie cylindry. Przy jednej świecy była woda wyjąłem wysuszyłem i bum iskra zgineła. Co to może być? Jakieś rady? Przewody? Aparat zapłonowy? Nie mam dostępu do innych przewodow WN.
Sprawdz przewody wn czy nie mają przebicia i podmien swiece na poczatek
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Zmierzyłem teraz przewody to najdluzszy ma 3.5 ohm oporności czyli przewody do wymiany? Tak nagle by się zepsuly?
Ale biore zwykły przewód podłaczam do aparatu i blisko masy i też nie ma najmniejszej iskry,przewody wodą spryskałem i też nic
Wszystkie 4 jednocześnie by się nie zapsuły. Mocno prawdopodobne, że padł moduł. Nie powinno się tak sprawdzać, czy jest iskra. Takie "latające" po aparacie iskry (bo cewka cały czas jest kluczowana) mogą w końcu coś przebić.
patrick1989
15-04-16, 21:33
Sprawdź moduł, u mnie wymiana ożywiła auto od ręki :)
miałem jakiegoś no-name'a i wstawiony został Hitachi.
A można ten moduł jakoś sprawdzić? I gdzie go dostane jak coś
patrick1989
15-04-16, 22:15
Najprościej z innego aparatu zapłonowego, jeśli masz możliwość to przełóż cały, sprawny aparat. Jesli odpali, jak w moim przypadku - szukaj przyczyny. U mnie to był moduł i specjaliści strzelili 100% pewną diagnozę przez tel ;)
Ale czy to jest napewno aparat zapłonowy? Tak nagle by się rozwalił? Odpaliła pochodziła chwile i zgasła brak iskry. Jakieś czujniki może? Wyjmowałem bezpiecznik od back up 7.5 (tak gdzieś wyczytałem) ale to nadal to samo . A kostki od samodiagnostyki nie mogę znaleźć taka plontanina kabli po tym swapie że masakra.
kazik2_h9w3
17-04-16, 11:04
Mialem dwa razy problem z apatatem i dwa razy stalo sie to nagle
Raz na strojeniu padla cewka
A raz jak podjechalem na myjke i chcialem z niej odjechac padł mi moduł doslownie zgasilem auto a za 10 sekund juz nie odpalił
A gdy do cewki podłączam żarówkę i podczas kręcenia silnikiem nie świeci czego jest to wina?
Teraz to się zapętliłeś brak iskry = żarówka nie świeci = brak iskry. Pomierz moduł zgodnie z manualem i tyle ale i tak jak wszyscy piszą najprawdopodobniej jest padnięty.
Gdzie ten manual? Mierzyłem (choć nie wiem czy dobrze) oporność to miernik wskazywał nieskończoność
Dzisiaj założyłem nowe aku i żarówka świeci mryga jak kręci silnikiem. Ale iskry nadal nie ma czyli cewka?
patrick1989
22-04-16, 00:01
Ale Ty człowieku jesteś uparty :)
Chcesz to posłuchaj rad, jak nie, to działaj na własną rękę :)
KBK masz manual :) http://media.honda.co.uk/car/owner/media/manuals/CivicAerodeck/62s1e00/62s1e00.pdf
Moduł i Cewka strony 73-75.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.