Zobacz pełną wersję : d13b2 na d14a3 Prosze o pomoc
A wiec jak w temacie jestem nowym uzytkownikiem o hondzie mam znikome pojecie,wiec posiadam potocznie zwane jajko z 91r z silnikiem d13b2 na gazniku no i niestety silnik ma juz dosc ale w kanale lezy mi d14a3 w nie zlej kondycji, tylko jest z genereacji wyzej, co trzeba by zmienic prze ewentualnej zmianie silnika nie chodzi tu o moc itd prostu o zmiane silnika.Prosze o pomoc za wypowiedzi bardzo dziekuje.
załóż po prostu sam silnik i zostaw cały osprzęt z d13b2 ale będziesz musiał dołożyć elektryczną zewnętrzną pompę paliwa, bo d14a3 nie ma w głowicy miejsca na pompę z d13b2.
załóż po prostu sam silnik i zostaw cały osprzęt z d13b2 ale będziesz musiał dołożyć elektryczną zewnętrzną pompę paliwa, bo d14a3 nie ma w głowicy miejsca na pompę z d13b2.
no okej tylko wiazka kabinowa steruje gaznikiem a nie wtryskiem d14 mam z calym osprzetem wiazka sinikowa i pytanie od czego podejdzie ta kabinowa no i bak pewnie tez bd potrzebny z zewnetrzna pompa nwm czy od d15 by nie przypasil az tak bardzo wlasnie sie nie orientuje i potrzeba mi znawcy
no okej tylko wiazka kabinowa steruje gaznikiem a nie wtryskiem d14 mam z calym osprzetem wiazka sinikowa i pytanie od czego podejdzie ta kabinowa no i bak pewnie tez bd potrzebny z zewnetrzna pompa nwm czy od d15 by nie przypasil az tak bardzo wlasnie sie nie orientuje i potrzeba mi znawcy
musisz wywalić wtryski i załozyć gaźnik, inaczej trzeba zmieniać całą instalacje elektryczną w samochodzie, a wiązka kabinowa od niczego nie podejdzie, musisz sam je rzeźbić tak żeby pasowały do V gen, bo z VI gen nie pasują, są inaczej montowane i mają inne długości. Oraz oczywiście trzeba zmienić bardzo dużo innych części, łącznie z bakiem paliwa, skrzynkami bezpieczników, itp. według mnie jest to gra nie warta świeczki.
czyli zadna wiazka z Vgena nie obsluzy mi tego silnika?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.