PDA

Zobacz pełną wersję : Problem po wymianie termostatu w vii genie



maaaster109
10-04-16, 12:06
Kilka dni temu wymienilem termostat odpowietrzony zgodnie z instrukcja z ep klubu. 2 dni pozniej jezdzac po miescie czy tez w trasie dolny waz zimny, a gdy wracam do domu musze podjechac z 600 m po drodze lesnej na 1/2 biegu i pod domem dolny waz robi sie cieplejszy. Auto to ep 1 dodam ze stary termostat oem zostal zastapiony vernetem 2 dni chodzil nornalnie jak producent przykazal a teraz takie kwiatki. Wlasnie zrobione autem 40 km troche miasto troche trasa. Objawy te same podczas normalnej jazdy waz zimny a gdy wjechalem do garazu cieply. Przed wyjazdem dla pewnosci troche pouciskalem weze wylecialo ciut powietrza. Pomysly? Rady?

kobert
10-04-16, 20:52
widzisz jeszcze jakas nieprawidlowosc procz tych wezy? Niewiem czy dobrze zrozumialem ale jesli temp w normie i ogrzewanie dziala poprawnie to wyglada na to ze wszystko jest ok. Jesli jedziesz spokojnie np trasa, silnik nie nagrzewa sie szybko, ped powietrza studzi, to termostat przez jakis czas jest zamkniety i dlatego rura zimna. Potem jedziesz jedynka - dwojka, lapie temperature otwiera termostat i rura cieplejsza

maaaster109
10-04-16, 21:43
tak wszystko ok jest.

maaaster109
11-04-16, 18:08
wskazówka nie jest za nisko ?

http://pokazywarka.pl/xa78fl/

http://pokazywarka.pl/vk2o58/

kobert
11-04-16, 19:45
ja mam inny licznik ale wydaje sie podobnie stac temperatura. Dwie hanki mialem i w obu stala odrobine ponizej polowy, tak ma byc

bunkerites
11-04-16, 21:10
W ep2 i w obecnym ep3 podobnie pokazuje temperature.Z 4 kreski poniżej połowy

surian
12-04-16, 08:04
jest ok

Drabi
14-04-16, 18:08
U mnie to samo na blacie, z tym, że ja ma inny problem, ale o tym nie tutaj. Jeśli w chłodnicy masz płynu po korek i układ niezapowietrzony to chyba wszystko w normie. Jak Kobert napisał:

jesli temp w normie i ogrzewanie dziala poprawnie to wyglada na to ze wszystko jest ok.


widzisz jeszcze jakas nieprawidlowosc procz tych wezy?

p.maiki
11-08-16, 13:04
Tez miałem poniżej połowy przy rozgrzanym silniku ale po podłączeniu się komp. diagnostycznym temp jest w okolicy 90 stopni wiec wszystko ok tylko zegar słabo wyskalowany.