Brian
07-04-16, 22:15
Witam wiem, że zapewne wiele tematów się przetoczyło o remontach i budowie tej jednostki ale mam kilka konkretnych pytań i potrzebuje konkretnych odpowiedzi bo naczytałem się już różnych spekulacji ale nikt nie dał jasnej odpowiedzi
1, po splanowaniu głowicy o 1mm chcę założyć hondowską uszczelkę pod głowice ale czy nominalną czy o jakiejś konkretnej grubości ? nie chce przesadzić też z tym doprężaniem, wszystko w granicach rozsądku
2. wiele razy natknąłem się na motyw zakładania uszczelki z silnika d16y8 do z6 czy to faktycznie dobra opcja i pasuje ?
3. orientuje się ktoś jaki jest koszt takiego podstawowego strojenia na hamowni ? tak mniej więcej
4. ponoć przy splanowaniu głowicy o ten 1mm powinno się założyć regulowane kółko, okej ale skąd mam wiedzieć o ile mam je przestawić i w którą stronę ? wiem dziwne pytania ale nigdy nie robiłem takich przeróbek ;p
5. chciałbym założyć większą przepustnicę ale w miarę bez większej rzeźby w kolektorze, z jakiego innego silnika podejdzie przepustnica pod kolektor od z6 ?
1, po splanowaniu głowicy o 1mm chcę założyć hondowską uszczelkę pod głowice ale czy nominalną czy o jakiejś konkretnej grubości ? nie chce przesadzić też z tym doprężaniem, wszystko w granicach rozsądku
2. wiele razy natknąłem się na motyw zakładania uszczelki z silnika d16y8 do z6 czy to faktycznie dobra opcja i pasuje ?
3. orientuje się ktoś jaki jest koszt takiego podstawowego strojenia na hamowni ? tak mniej więcej
4. ponoć przy splanowaniu głowicy o ten 1mm powinno się założyć regulowane kółko, okej ale skąd mam wiedzieć o ile mam je przestawić i w którą stronę ? wiem dziwne pytania ale nigdy nie robiłem takich przeróbek ;p
5. chciałbym założyć większą przepustnicę ale w miarę bez większej rzeźby w kolektorze, z jakiego innego silnika podejdzie przepustnica pod kolektor od z6 ?