PDA

Zobacz pełną wersję : Doprężenie D16z6 kilka pytań



Brian
07-04-16, 22:15
Witam wiem, że zapewne wiele tematów się przetoczyło o remontach i budowie tej jednostki ale mam kilka konkretnych pytań i potrzebuje konkretnych odpowiedzi bo naczytałem się już różnych spekulacji ale nikt nie dał jasnej odpowiedzi
1, po splanowaniu głowicy o 1mm chcę założyć hondowską uszczelkę pod głowice ale czy nominalną czy o jakiejś konkretnej grubości ? nie chce przesadzić też z tym doprężaniem, wszystko w granicach rozsądku
2. wiele razy natknąłem się na motyw zakładania uszczelki z silnika d16y8 do z6 czy to faktycznie dobra opcja i pasuje ?
3. orientuje się ktoś jaki jest koszt takiego podstawowego strojenia na hamowni ? tak mniej więcej
4. ponoć przy splanowaniu głowicy o ten 1mm powinno się założyć regulowane kółko, okej ale skąd mam wiedzieć o ile mam je przestawić i w którą stronę ? wiem dziwne pytania ale nigdy nie robiłem takich przeróbek ;p
5. chciałbym założyć większą przepustnicę ale w miarę bez większej rzeźby w kolektorze, z jakiego innego silnika podejdzie przepustnica pod kolektor od z6 ?

CAR
08-04-16, 09:00
5. Przepustnica prelude H22a ale nie podpowiem jak bo ja tego nie modzilem w dodatku sam nie wiem do końca czy mam kolektor y8 czy z6, juz wiem mam z6

mikolaj
09-04-16, 13:13
uszczelka z6 i y8 jest taka sam metalowa 3 warstwowa chyba 0,8mm ,najpierw zrob wydech ,uklad dolotowy ,przepustnica b16,b18 musisz przeniesc map sesor,h22 te przepustnice maja fi60 muszisz rozwiercic kolektor kamien szlifierski i wiertarka :)kolo blox daje rade ale ,musisz troszke przyspieszyc poniewaz tlok dojdzie predzej do punktu 0 ale nie wiem do konca czy na poczatku jest sens co do strojenia sa grupowki poszukaj na forum albo napisz do jogala

Wysłane z mojego INSIGNIA_550i przy użyciu Tapatalka

Brian
09-04-16, 22:22
dzięki za pomoc!