PDA

Zobacz pełną wersję : montaż anteny eg



mr1przemo
04-04-16, 21:17
Witam. Kupiłem sobie nową antenę do mojego eg, bo poprzedni właściciel ją wymontował i dał zaślepkę, a ja lubię jak mi radio gra. Jednak mam problem z montażem. Przepycham kabel od góry i coś go blokuje na wysokości szyby. To samo jak próbuje innym kablem grubszym i to samo dzieje się jak używam do tego drutu. Chciałbym spróbować przeciągnąć ją od dołu ale nie wiem w którym miejscu pod kierownicą wchodzi kabel. Najlepiej prosiłbym o jakieś zdjęcie.

PlushaQ
04-04-16, 23:49
Sam przez to przechodziłem, byłem tak pewny, że jest to niewykonalne, że powiedziałem ojcu, że stawiam skrzynkę browaru jak to zrobi… i zrobił. 2 godziny siedział :D

To taka… dygresja, teraz do meritum. Najlepiej jakbyś zorganizował w miarę długi, twardy, lecz giętki drut (ja miałem pod ręką taki do spawania - przepraszam, ale w temacie jestem laikiem i nie pamiętam jaką to ma profesjonalną nazwę). Następna czynność, to położyć się na plecach po kolumną kierowniczą, latarka w zęby i lokalizujesz na ściance do drzwi dziurę (u mnie była taka OEM pokrywka gumowa, płaska jak dobrze pamiętam, która ma zamontowany jeden bok - odchyla się do góry).

I teraz najważniejsze… musisz mieć ****a szczęście żeby tam trafić tym drutem. Serio. Zaglądałem endoskopem od strony dachu i od strony wnętrza auta. Gówno widać mimo dobrej jakości sprzętu. Problemem jest po prostu umiejscowienie tej dziury. Słupek w okolicy podszybia okazuje się mieć w środku dwie "przekładki", tworzące 3 komory w słupku, do których możesz się dostać. Chyba w środkowej jak dobrze pamiętam jest dziura (circa 1,5cm średnicy). Nie jest ona jednak umieszczona przy samej dolnej krawędzi (bo wtedy byłoby banalnym włożyć tam ten pieprzony drut!), tylko jakiś 1cm od spodu słupka i to w płaszczyźnie pionowej.

Mam nadzieję, że trochę podpowiedziałem i że dasz radę. Szczerze wierzę w każdego kto chce włożyć antenę na miejsce w tym aucie.

mr1przemo
05-04-16, 09:53