Zobacz pełną wersję : Civic UFO zestaw 2016 r :D
Koledzy jestem na etapie badania rynku, decyzji no i założenia gazu do swojej Hanii
Propozycje jakie otrzymałem
Reduktor : KME Silver Tur lub Shark
Wtryski : Barracuda lub Dragon
Komputer : LPGTECH 324 OBD lub LPGTECH 224 OBD
Co byście proponowali z tych propozycji wybrać i dobrać?
Muzyk-Grzes
04-04-16, 00:01
Jaki silnik? Reduktor KME Silver do jakiej mocy to ma być?
Tur/Barracuda/324 (może być bez OBD bo z jak dobry gaziarz to i tak potem się tam nie grzebie)
Gazwonik sie upiera na Sharka lub KME ale zwykły Sliver twierdzi ze ma wystarczajacy zapas mocy
KME silver ledwie ogarnia D15Z6 więc jeśli masz cokolwiek powyżej 100 koni to nie polecam.
Muzyk-Grzes
14-04-16, 02:02
Marcinie upominam że Alaska ,która niby ogarnia raptem 90 KM zasila tunowane D16Z6 ponad 130 KM (a jest do 140 PS) nie powtarzaj nadal nie potwierdzonych dogmatów z lpgforum.pl Bo to strona opłacana przez AC.Stag i tam dobrego słowa o włoskich (pionierskich) instalacjach nie znajdziesz.
ps: Mam tam swoje tematy gdzie udowadniam dyletatów z forów ,twierdzących że dane projekty nie działają i ECU wywali błąd - co nie jest zgodne z prawdą oraz że forumowicze nie mają pojęcia o czym piszą nostalgicznie mylą AT-09 Alaska z AT-09 Standard i AT-09 Artick
u mnie silver ogarnia 154KM w 2,3 litra z maksymalnym spadkiem 0,1 bara, skąd w ogóle pomysł, że ledwo D15 ogarnia?
Może się trochę zagalopowałem, bo piszę o własnych doświadczeniach ze strojeniem.
D15Z6 ma dość krótkie czasy na jałowych i przy strojeniu pojawia się problem bo przed odcinką spadek ciśnienia jest na tyle duży że zaczynają zapętlać wtryskiwacze gazowe, (z tego co pamietam to około 0,25-0,3 bara). Wcześniej miałem inny reduktor ale nie pamiętam jaki i było jeszcze gorzej.
Jeśli zwiększam ciśnienie żeby nie pętliło przed odciną, to wtryskiwacze nie wyrabiają z krótkimi czasami i silnik pracuje mało kulturalnie i czasem szarpnie przy odpuszczaniu gazu, przegazówkach itp.
Żeby nie było nie mam valteków tylko hany. Z wydajniejszym reduktorem lub mniej upierdliwym silnikiem byłoby łatwiej wystroić
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.