mru3
02-04-16, 00:14
Witam!
W moim MA8 (1.4 90KM) po wymianie sterownika silnika, który uległ uszkodzeniu zaczęły falować obroty na biegu jałowym. Dzieje się tak nie tylko na zimnym silniku, ale również gdy Civic się już nagrzeje a ja stanę np. na światłach. ECU wymieniłem na dokładnie taki sam (ten sam rodzaj, te same numery fabryczne). Przed wymianą komputera Civic nie był odpalany około miesiąc. Czy falowanie obrotów i praca silnika jakby zaraz miał się udusić i zgasnąć to wina komputera czy długiej przerwy w jeździe? I jeżeli wina komputera to co mogę zrobić? Da się jakoś zresetować/ustawić/zaprogramować komputer?
Pozdrawiam!
W moim MA8 (1.4 90KM) po wymianie sterownika silnika, który uległ uszkodzeniu zaczęły falować obroty na biegu jałowym. Dzieje się tak nie tylko na zimnym silniku, ale również gdy Civic się już nagrzeje a ja stanę np. na światłach. ECU wymieniłem na dokładnie taki sam (ten sam rodzaj, te same numery fabryczne). Przed wymianą komputera Civic nie był odpalany około miesiąc. Czy falowanie obrotów i praca silnika jakby zaraz miał się udusić i zgasnąć to wina komputera czy długiej przerwy w jeździe? I jeżeli wina komputera to co mogę zrobić? Da się jakoś zresetować/ustawić/zaprogramować komputer?
Pozdrawiam!