Zobacz pełną wersję : mniejsza moc na wysokich obrotach na ciepłym. d16z6
Witam zauważyłem ze auto na ciepłym silniku 90*c słabiej ciągniej na wyższych obrotach niż np. przy temperaturze 60*c.
http://i66.tinypic.com/15s36mv.jpg czy owinięcie kolektora bandażem przynosi jakieś zauważalne efekty?
Auto juz kupiłem w takim setupie ale wcześniej miałem eg5 bez takiego cai lecz z krótką skrzynią i od 120 lepiej szlo eg5 :p
na gazie czy benzynie jest gorzej?
Dlaczego uwazasz że jedzie gorzej jak jest ciepły? Może Ci sie wydaje?
Czy check engine zgłasza jakieś błędy?
Jak masz CAI to owinięcie kolektora wydechowego bandażem jest niepotrzebne. Masz na myśli jazdę na Vtecu? Jakie to obroty? Może wrażenie, że lepiej "idzie" jest zależne od ssania.
błedów nie ma. może faktycznie mi sie wydaje bo róznica jest nie wielka... . aporo skrzyni hybrdy możliwe zęby skrzynia dawała wiekszego kopa niż cai, przepustnica b16, wydech 2 cale i strojenie ? akutalnie mam skrzynie z d13. i auto do 120-140 cisnie przepięknie po wbiciu na 4 czuje sie jak by nie było vteca.
No ale zdecyduj się czy mówimy o tym że słabo idzie na 4tym biegu, czy widzisz różnicę w przyśpieszeniu na "niedogrzanym" i mocno rozgrzanym silniku?
Juz napisałem ze mogło mi się wydawać chociaż ciężko to sprawdzić bo staram się nie kręcić na zimnym.
strojony na crome pro czy gold ??
strojony na crome pro czy gold ??
a jakie to ma znaczenie?
winny jest chyba aparat zapłonowy bo pod odłaczeniu instalacji car audio oraz wszystko co jest zwiaznane z nia przestały mi falować obroty oraz auto ożyło dodam, wczesniej np. po naciśnięciu hamulca obroty spadały oraz swiatła przygasały a kable i swiecie mam funkiel nówki :D
Może instalacja pobiera za dużo ?
ona i tak byla troche zakrecona wszystkie kable wyjąłem i kupiłem nowe na wzmacniacz pod suba i wzmacniacz pod głosniki. Auto poszło do szpeca od car audio zobaczymy jak sie bedzie zachowywać na nowych kablach zasilających. i Przy prawidlowym połączeniu.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.