Zobacz pełną wersję : paliwo 1,7 CDTI
witam podpytam być morze już temat się pojawił. A mianowicie od jakiegoś czasu mam taki problem ,auto odpala niby normalnie ale nie tak szybko jak to było wcześniej i do tego potrafi zgasnąć i znów trzeba pokręcić i odpali jeździ ok.Wymiana filtra paliwa nic nie dała ,Hania zachowuje się jak by schodziło paliwo,i teraz pytanie --- gdzie 1,7 ctdi ma zaworek zwrotny paliwa -w pompie zasilającej ,czy w pompce przy filtrze paliwa?
Cześć.
Gdyby schodziło Ci paliwo to pojawiłyby się błędy z obszaru zasilania paliwem a takich błędów nie zgłaszasz (pomarańczowa kontrolka check engine)
Zrób prosty test:
Po nocy otwórz maskę i podpompuj czarną gruszką do momentu aż stwardnieje jak kamień.
Następnie spróbuj odpalić auto. Jest poprawa?
Nasuwają się pytania :
Zimą palił bez problemu?
Ubywa płynu chłodzącego?
Czy tankowałeś ostatnio na małej lub zapomnianej stacji benzynowej?
Podczas przyspieszania dymi ciągle na czarno? (Gaz w podłodze)?
więc to jest tak zimą pali bez problemu ,płyn nie ubywa ,tankuje tylko na jednej stacji od paru lat ,a co do dymienia to tylko na szaro przy mega przyspieszeniu ,a co do schodzenia paliwa to problem pojawił się jakiś miesiąc temu po prostu zauważyłem ze trzeba troszkę dłużnej pokręcić przy odpaleniu no i czasem zaraz po odpaleniu potrafi zgasnąć
,ale niema problemu z ponownym odpaleniem i już dalej śmiga jak kuna. ja potrzebuje wiedzieć gdzie szukać zaworka zwrotnego paliwa,w pompie w/ć, a możne listwa, lub ta gruszka przy filtrze?
Pompowałeś gruszką przed odpaleniem tak jak podpowiadałem? Gdyby uciekało paliwo z listwy to na 100% byłby check engine bo ciśnienie byłoby nie właściwe w listwie CR.
Zrób test gruszką jak podpowiadałem ;)
Jak czasem gaśnie to mogą dogorywać już wtryski
zaworek zwrotny za 20 pln i po kłopocie pozdro
Jakbyś zrobił test gruszką to już dawno byś go wymienił ;-)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.