PDA

Zobacz pełną wersję : --CRV SUPERCHARGED-- (RD1, 128KM, 98r)



thorill
09-03-16, 22:57
Witam, jestem posiadaczem CRV z 98r. po generalnym remoncie silnika (zawór mi wypaliło itp.) ok 8kkm temu.
Od razu po dotarciu silnika pojechałem na hamownie

i wyszedł słaby moment obrotowy 158Nm i to w górnej partii obrotów. Jest za słaba jak dla mnie na dynamiczne poruszanie się po mieście i chce jej dodać trochę werwy.
trochę czyli ok. 50KM mocy i tak by miała powyżej 200 Nm momentu obrotowego
Budżet - ok 3-4tys
Pomysł -dołożyć kompresor Eaton M62 + inne graty z tym związane
Szukałem na forach itp. na najlepszy opis tego co bym chciał natrafiłem tutaj.:
http://jdmstyle.pl/post/45825874908/...C5%82%C3%B3w-o
Uturbiać nie chce jeśli kompresor przeniesie mi moment obrotowy na dół plus jeszcze go zwiększy poza tym koszt 2x większy
Pytanie ile na stocku mogę wyciągnąć bezpiecznego ciśnienia doładowania i czy ktoś w okolicach słupska, koszalina, 3miasta potrafiłby takie strojenie ogarnąć.

Generalnie fajnie bybyło wszystkich pasaciarzy i golfiarzy wyminąć takim autem zanim sie zorientują że mogą mi życie utrudnić na drodze (*****e szeryfy albo ćmoki co jeżdżą na ślepo i nie patrzą w lusterka bądź nie używają kierunkowskazów)

KukiTcz
10-03-16, 11:55
Pytanie ile na stocku mogę wyciągnąć bezpiecznego ciśnienia doładowania i czy ktoś w okolicach słupska, koszalina, 3miasta potrafiłby takie strojenie ogarnąć.

nie ma czegoś takiego jak BEZPIECZNE DOŁADOWANIE... jedni ładują 0,4 jedni lądują 0,7-0,9 na serii , jednym wytrzymuje drugim nie
z b20 i dużego koła powinno być 0,5-0,6 bara bez obracania kompresora itp....
w Trójmieście jest Soldi (znajdziesz go tu chyba na forum)... Nie korzystałem z jego usług.. znam zwolenników i tych po drugiej stronie ... nie mnie oceniać



Generalnie fajnie bybyło wszystkich pasaciarzy i golfiarzy wyminąć takim autem zanim sie zorientują że mogą mi życie utrudnić na drodze
utrudnic drogę może Ci nawet użytkownik hondy... ba hondy CRV więc zluzuj gumę

ps. jak coś mam wtryski na sprzedaż ;)

thorill
11-03-16, 01:25
Mi nie zależy na max wyciśnięciu boosta z serii bez zakucia. Mi chodzi o zrobienie z CRVki normalnego wozidła na codzień które ma opcje przyspieszać normalnie w granicach 8-9sek.(7 sek. by było super jak na taką mase) do setki i żeby moment był dostępny od dołu. Za jakiś czas planuje zmieniać sprzęgło, pytanie czy seria czy coś mocniejszego pod mody z SC. przewertowałem 50 stron postów na temat SC na tym forum kompresor know-how. Nie natknąłem sie jednak na mody w CRV i moim silniku, chyba że coś przeoczyłem. Poszukam Soldiego to na pewno. nurtuje mnie jaki mógłbym mieć przyrost Nm KM szacunkowo z eatonem m62 z kompresją 0.6 bara i czy silnik musiałbym rozprężać.