Zobacz pełną wersję : d15z6 do 7 gena;?
witam pomysl mianowice taki poniewarz lezy mi caly zdrowy swap d15z6 i jest zamiar kupic 7 gena z d14 nasuwa mi sie mysl by to 1,4 zastapic eco vteciem
pytanie czy silnik z 6 gena podejdzie na skrzynie z 7 gen d14 ?
reszta do ogarniecia wiazka komp wszystko od d15z6 jest kqabelkow sie raczej nie boje
jakie problemy jeszcze moge napotkac;?
czy moze sprzedac d15z6 i poszukac d16v1?
moze ktos chetny sie zamienic badz odkupic ? jak macie jakies pomysly prosze o pomoc
jak masz zamiar kupić 7 gena to kup z d16 a d15 sprzedaj, tak będzie najrozsądniej, po co bez sensu kombinować i pchać się w koszty?
wiesko1261
27-02-16, 22:21
tylko 7geny są na fajkocewkach i nici z wiązki z d15z6 nawet zegary z 7gena ,nie są kompatybilne (zegary i kontrolki na układach -mikroprocesorach i diodach ) skrzynia -biegi - linki
sprzedaj d15 i dołóż do d16v1
kiedyś miałem luźną rozmowę ze znajomym ( stroi i robi elektrykę ) tylko do 7gena d16vtec i jest możliwe , ale spore koszta
tez z checia bym wpakowal d16v1 tylko to d15z6 mam juz w garazu kompletne i pewne , a d16v1 trza bedzie dokupic generalnie to nie chodzi o to ze do d16v1 trzeba pare stowek dolozyc tylko zeby kupic zdrowe .
to ze sa fajkocefki nie aparat to wiem ale to nie jest generalnie dla mnie problemem z zegarami troche racji masz no nic pomysli sie jak bedzie auto na miejscu
skrzynie chcialbym zostawic fabryczna od auta wiec problem z lewarkiem zmiany begow znika w sumie z napedem elektrycznym licznika tez, o ile da sie ja skrecic ze stasza d seria
kontrolki od ladowania i oleju mysle ze do ogarniecia w liczniku skoro dzilaja przy d14 to i przy d15z6 tez powinny tylko z wiazka bedzie hybryda;) ale mysle ze do opanowania kwestia dzilania obrotomierza w 7 bedzie sygnal z ecu w d15z6 bedzie z aparatu
ale jak moncilem z kompami w poliftowej ej9 tez byl obrotek z ecu po przejsciu na obd1 byl z aparatu i tez dzialal jak sie d15z6 nie sprzeda do konca marca to sprobuje je tam ogarnac
chociaz o ile sie nie myle to d16v1 wystarczylby mi goly slupek plus ecu:? plus kabelek do vteca;?
kolektory chyba z 1,4 podejda:?
Po co tak kombinujesz z tym swapem skoro jeszcze nawet budy nie masz? Jak jesteś na etapie kupowania auta to kup takie, które z fabryki wyjechało z d16 a d15 sprzedaj
buda juz jest niestety 1,4 pasowalo na cene i stan
Miałem parę lat temu eu7 czyli VII gen z d14 i też mocy było mi mało. Jak się zapoznałem z tematem co potrzeba żeby coś zrobić żeby było lepiej to sprzedałem ten samochód ;p
Do VII gena jak chcesz więcej mocy to włóż silnik d16v1 albo d17 (ten z coupe VII gen) ale d16 jest trwalszy. To wychodzi w miarę bezproblemowo. Zmieniasz z tego co pamiętam komputer i silnik tylko. Z wcześniejszych genów podobno nic nie pasuje p&p. Zaczynając od kolektorów poprzez skrzynię i na elektronice kończąc.
tez tak wlasnie popatrzylem to chyba sprzedam tego swapa d15z6 i moze to d14 sie uda z 7 bo tez jest w dobrym stanie i wpakuje d16v1 badz d16w7 bo dosc dostepne w normalnej kasie szalu nie potrzebuje d14 Nm nie grzeszy niestety a modzic to to bez sens
A może D14 i modyfikacja (zmiana głowicy) na wersje z VTEC ?
W starszych generacjach taki zabieg przy D13 znacząco poprawiał parametry silnika i mimo mniejszej pojemności nie ustępował osiągami D16 - może warto pójść w tą stronę.
szkoda zachodu slupek d16v1 po 800 na peczki ecu 100 dzien zabawy i maszyna cyka glowica uszczelki ecu d14 vtec chyba nie istnieje do 7gen koszty razy dwa a jak bylo 1,4 tak bedzie bardziej mi zalezy na Nm jak na koniach i kreceniu do konca , szalu nie potrzebuje jak narazie 185Nm w aucie ktore wazy 1200 kg mnie w miare zadowala niestety to jest opel lubi olej szklanke na tydzien musi wypic ponad to sa mankamenty ktore draznia ze niestety znow bedzie civic najlepszy to by mi byl jakis 2,0 bez vteca w tej budzie ale nic mi do glowy nie przychodzi co by tam upchnac m miare rozsadnyc pieniadzach 2 3 max 4 tyski
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.