krasko
26-02-16, 22:59
Witam !
Mam problem w postaci blokującego się wału w najwyższym położeniu tłoków
specyfikacja gratów z których to zostało poskładane
blok d16y7
wał d16y7
korby d16y7
tłoki d13
uszczelka pod głowice oem d16y8
głowica d16y8
w internetach krążą różne opinie jedni stawiają na świece że za dużo wystają a drudzy na za małą komorę spalania tak czy siak głowica do zdjęcia ale teraz moje pytanie czy w przypadku za małej komory spalania można to zredukować grubością uszczelki np uszczelka z6 czy tylko inna głowica zostaje ?
z góry dziękuje za odpowiedz :)
Mam problem w postaci blokującego się wału w najwyższym położeniu tłoków
specyfikacja gratów z których to zostało poskładane
blok d16y7
wał d16y7
korby d16y7
tłoki d13
uszczelka pod głowice oem d16y8
głowica d16y8
w internetach krążą różne opinie jedni stawiają na świece że za dużo wystają a drudzy na za małą komorę spalania tak czy siak głowica do zdjęcia ale teraz moje pytanie czy w przypadku za małej komory spalania można to zredukować grubością uszczelki np uszczelka z6 czy tylko inna głowica zostaje ?
z góry dziękuje za odpowiedz :)