PDA

Zobacz pełną wersję : d16y7 mini me problem



krasko
26-02-16, 22:59
Witam !
Mam problem w postaci blokującego się wału w najwyższym położeniu tłoków
specyfikacja gratów z których to zostało poskładane
blok d16y7
wał d16y7
korby d16y7
tłoki d13
uszczelka pod głowice oem d16y8
głowica d16y8

w internetach krążą różne opinie jedni stawiają na świece że za dużo wystają a drudzy na za małą komorę spalania tak czy siak głowica do zdjęcia ale teraz moje pytanie czy w przypadku za małej komory spalania można to zredukować grubością uszczelki np uszczelka z6 czy tylko inna głowica zostaje ?
z góry dziękuje za odpowiedz :)

wiesko1261
27-02-16, 06:40
do D16 nie nadają się tłoki z d13 za wysokie garby ( i wystaje ponad blok )
dodatkowo głowice y7/8 w4 d14 mają płytsze -mniejsze komory spalania i tłoki czepiają o głowicę :)

PM6 PM7 P29

majson
27-02-16, 14:22
Źle tłoki dobrane. Przesadzone CR.

krasko
27-02-16, 14:34
a np głowica z6 która ma większą komorę spalania ? składałem wcześniej praktycznie identyczny słupek z tym że głowica była z6 i nie było tego problemu

wiesko1261
27-02-16, 14:40
w głowicę Z6 tłok może wejść prawie 1.5mm :) ma o wiele większą komorę spalania

http://i246.photobucket.com/albums/gg84/markos_b18/civic/3e68a1ac.jpg

http://www.d-series.org/forums/attachments/engine-building/7856d1129239885-d16z6-head-vs-d16y8-head-d16headcomparison.jpg


tłoki z d13 w d15 będą działać dobrze, ale wiem, że już w bloku D16 nie będą , gdyż są za wysokie i wystają ponad blok , nie mówiąc o wysokim stopniu sprężania i nie pożądanym stukowym

RobertVTI
29-02-16, 08:26
Głowicę zostaw jak jest dobra, tłoki do wymiany ;)