Zobacz pełną wersję : Maglownica do ej2 5g
Witam
Czy ktoś w temacie potwierdzi mi info iż maglownice między 5 i 6g (oprócz angielek) są wymienne?
Z 6 do 5 gena podejdzie tylko z angielki czyli 5d
jesli chcesz przelozyc z hb sedana lub qp 6 gen do 5 gena to nie da rady bez żeźby
Inny rozstaw mocowań po stronie kierowcy, dobrze wnioskuje po zdjęciach w necie ?
Tak to górne musial byś uciąć i przespawac pod innym kątem jest pare cm różnicy i frez jest inny wiec kolumna albo krzyzak do przerobienia
jak cos to nie spawaj przy samej listwie
Wstawiłem tą od 5d po przebiegu 130tys i lipa. Co prawda luzów już nie ma ale kręci się ciężej oraz ciężej wrócić kołom do jazdy na wprost po zakręcie.
Czyli ktoś ją "skręcił". Ja w swoim EG mam magiel od mb6 i jest miód malina :)
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Przebieg jest oryginalny. A jaką masz pompę? Też od mb?
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
Pompa nie będzie tu miała nic do żeczy albo pada rozdzielacz w maglu albo ktoś za bardzo go skręcił bo miał luzy
Magle z 5d nie mają regulacji. Rozdzielacz również miał by wpływa na prostowanie kół ?
Hektor139 ma rację. A jeśli chodzi o regulacje to mają - tylko nakrętka nie ma typowego sześciokąta i trzeba ją potraktować "ruskim kluczem" lub specjalną nasadką. Więc nie mów mi, że nie mają :)
Rozdzielacz też może być problemem (w maglu na " pionie") może być wyrobiony i puszczać nie tam gdzie trzeba zazwyczaj wtedy ciągnie w któraś stronę "sama skręca"
Nie ladnie sprzedawać bubel na giełdzie, oj nie ładnie... Moderator powinien się tym zająć.
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
Magiel jest ok. Okazało się że trzeba było porządniej odpowietrzyć układ, w kołach było zbyt niskie ciśnienie. Szkoda że wpadłem na to po wysłaniu do regeneracji starej xD.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.