PDA

Zobacz pełną wersję : D13B2 Skrzynia, silnik , podltenek LPG, falujące obroty



snajper911
19-02-16, 18:59
Witam wszystkich czule

Bardzo potrzebne odpowiedzi i rady odnośnie bardzo szybkiej Hondy Civic V 1,3 d13b2

1 Na ciepłym( Bardzo rzadko na zimnym) silniku wbicie 1,2 biegu graniczy z cudem( Chociaż czasami jest spoko), 3,4,5 wchodzi gładziutko. Diagnoza?

2 Falujące obroty na luzie, nie rzadko przy tym gaśnie, znany problem Hondy, rady?( Dzieje się tak tylko na benzynie, na gazie równo) Świece zmienione, Silnik krokowy(Obejściowy Eacv) wyczyszczony, przewody WN wymienione, filtr powietrza nówka, filtr paliwa nowy, olej nowy, filtr oleju nowy. Diagnoza?

3 Magiczny dźwięk od zapalonych świateł z wyłączonym silnikiem czasem się włączy, czasem się nie włączy. Tak samo nie działa podsufitka od kierowcy(Raz mi się włączyło samo w nocy i stało zapalone) . Diagnoza?

4 Ogromny spadek mocy na gazie. Parownik za słaby? Diagnoza?

Jeśli to nie ten dział to wybaczcie ale nie chciałem zakładać 4 różnych tematów
Z góry dziękuje za diagnozy

yautja
24-02-16, 21:52
Ad 1) Wymian oleju na MTF Hondy.
Ad 2) Odłączenie EACV (silniczek krokowy) podczas jazdy na gazie.
Ad 3) Jakiś brak styku w wiązce.
Ad 4) Źle dobrany mikser, źle wyregulowana cała instalacja lub nieszczelność w dolocie.