CMC
10-02-16, 19:44
Witam
Miałem wiele aut, ale w żadnym wcześniej nie trafiła mi się wymiana sprzęgła. W Civicu teraz mnie to spotkało po podniesieniu mocy.
Po wymianie sprzęgła tarczy, docisku, łożyska i łożyska wałka (bez dwumasy, która zdaniem mechanika była w bardzo ładnym stanie bez większych luzów itp) efekt jest taki, że pedał bierze przy samej podłodze - mechanik odpowietrzał układ, ale nic to nie dało i jego zdaniem jest to dziwne zachowanie, bo przy podłodze bierze sprzęgło, jak już się kończy a nie jak jest nowe. Poza tym podobno jak się trochę zużyje to mogą być problemy z wrzucaniem biegów, zgrzytanie itp, bo jak się będzie zużywało sprzęgło to pedał będzie brał coraz niżej i mechanik nie ma pomysłu co z tym zrobić.
Kolejna sprawa - podczas jazdy z ok. 1700-1800 obr. słyszę metaliczny dźwięk, coś podobnego jakby dentystka wierciła zęba :O Jakieś pomysły? Coś się musi ułożyć? Coś zahacza o obudowę?
Dzięki za pomoc!
Miałem wiele aut, ale w żadnym wcześniej nie trafiła mi się wymiana sprzęgła. W Civicu teraz mnie to spotkało po podniesieniu mocy.
Po wymianie sprzęgła tarczy, docisku, łożyska i łożyska wałka (bez dwumasy, która zdaniem mechanika była w bardzo ładnym stanie bez większych luzów itp) efekt jest taki, że pedał bierze przy samej podłodze - mechanik odpowietrzał układ, ale nic to nie dało i jego zdaniem jest to dziwne zachowanie, bo przy podłodze bierze sprzęgło, jak już się kończy a nie jak jest nowe. Poza tym podobno jak się trochę zużyje to mogą być problemy z wrzucaniem biegów, zgrzytanie itp, bo jak się będzie zużywało sprzęgło to pedał będzie brał coraz niżej i mechanik nie ma pomysłu co z tym zrobić.
Kolejna sprawa - podczas jazdy z ok. 1700-1800 obr. słyszę metaliczny dźwięk, coś podobnego jakby dentystka wierciła zęba :O Jakieś pomysły? Coś się musi ułożyć? Coś zahacza o obudowę?
Dzięki za pomoc!