Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : zawiecha-gwint



smok
09-02-16, 04:11
Przejrzalem duzo tematow na temat gwintu na tym forum niestety wiekszosc z nich jest juz starej daty. Ogolnie bardzo ubolewam nad faktem, ze nie ma ogolnego tematu na ten temat :( Przydalaby sie wiedza uzytkownikow gwintu, plusy I minusy, porownan tychze zawieszen. Wypowiedzi osob uzytkujacych a nie ludzi co gdzies cos slyszeli albo powtarzaja.
Wracajac do tematu mam okolo 2000 tys na ten gadzet I poki co wylonilem dwoch faworytow:
-AP Racing
-KYB AGX z eibach pro kit
Chetnie poczytalbym wypowiedzi uzytkownikow tych gwintow. Moze co innego w tych pieniadzach?
Oczekuje lepszego prowadzenia, nie zalezy mi na glebie. Fajnie tez by bylo zeby jakis tam komfort byl, wszyscy wiemy jakie Sa nasze piekne polskie drogi.

Michał102
09-02-16, 14:52
Fajnie tez by bylo zeby jakis tam komfort byl, wszyscy wiemy jakie Sa nasze piekne polskie drogi.

Jeśli zależy Ci choć na resztkach komfortu, to daruj sobie jakikolwiek gwint. Ja mam MTS v3, który to jest uważany za najmiększy gwint na rynku, a mimo to w porównaniu do zestawu eibach + OEM amor, który gościł u mnie wcześniej jest mega beton.

firstborne
09-02-16, 16:37
Jedynym rozwiązaniem przy zachowaniu WZGLĘDNEGO komfortu są tylko springi właśnie jak Michał napisał Eibach Pro Kit, Weitec, lub jakiś kit typu König.

smok
09-02-16, 16:38
Zdaje sobie ze jest twardo, jeździłem na zawieszeniach gwintowanych TA TECHNIX i MTS tyle, ze nie w civicu. Chodzi mi o to, żeby ten mega beton byl jak najmniej mega :)

firstborne
09-02-16, 16:42
Ale nie spodziewaj się wygony siedzenia na bujanym, skórzanym fotelu w samochodzie klasy Civic. Buda czuje praktycznie każdą dziurę, każdą hopę it. Już na serii jest to uciążliwe, a gdzie dopiero dalej. W swoim EK3 miałem springi Weiteca i było dobrze.

smok
09-02-16, 16:51
Aktualnie mam amory KYB i H&R -30 i jestem srednio zadowolony, dlatego chciałbym gwint, ale widzę ze strasznie go odradzacie.

firstborne
09-02-16, 16:54
Rozpórki jakieś masz?

smok
09-02-16, 16:57
Oryginalna z przodu na kielichach i z tylu dolna Beaks.

firstborne
09-02-16, 17:07
To przy rozpórkach i dodatkowo gwincie gdzie Ty chcesz mieć komfort?

smok
09-02-16, 17:11
Nie powiedziałem ze chce komfort jak w S klasie, tylko jakies resztki żeby chociaż drobne dziurki wybieral, wiem ze przy poprzecznych nierownosciaxh buda będzie wszystko przyjmowala.

Michał102
09-02-16, 17:14
ale widzę ze strasznie go odradzacie.

Odradzamy, bo poruszyłeś kwestię komfortu - na gwincie go nie znajdziesz. To nie jest zawieszenie do jazdy po polskich drogach.

smok
09-02-16, 17:15
Kwestie resztek komfortu. Chodzilo mi o to który jest mniej betonowy. To mialem na myśli pisząc komfort.

Michał102
09-02-16, 17:17
I takowych tam próżno szukać. Civic to lekki samochód i takie zawieszenie robi z niego taczkę.
Ja kiedyś na eibachu bardzo lubiłem jeździć swoją Hondą... siadałem i waliłem trasy po 600km. czerpiąc przyjemność z jazdy. Teraz jak mam zrobić 50km. to trafia mnie szlag i wolę siadać w Lupka.

And84
09-02-16, 17:21
Według mnie masz dobre sprężyny H&R mając 2 tys dokupił bym dobre sportowe amory to tego żeby to zaczęło działać jak należy .

smok
09-02-16, 17:43
Sportowe to znaczy jakie?
Młody jestem, lubię jak jest twardo.

And84
09-02-16, 17:52
Koni sport albo Bilstein B6 + twoja spręzyna i jest już spoko zawias dużo lepszy niż pseudo gwinty ;)

smok
09-02-16, 18:15
Nie powiem, po patrzylem na blistein b6 i b8. Koni sport ze sprężynami znalazłem za 2660 - dobra cena.

kamil39
09-02-16, 20:58
Do sprezyny HR bierz B8,
mozesz koni sport lub kayaba AGX z regulacja twardosc- dostosujesz sobie twardosc do swoich potrzeb...
Gwint pokroju MTS(co jest chyba najbardziej miekkim) w 5d angielce bylo ok,
ale teraz w jajku mam gwint(nie wiem jakiej marki), ale jest strasznie betonowato i jak bedzie wiekszy przyplyw gotowki to napewno zamienie to na jakis amor z regulowana twardoscia+ sprezyna H&R

smok
09-02-16, 23:32
Ktos używa kyb agx z eibachem badz h&r albo ap Racing i może sie podzielić swoimi odczuciami?