Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Ściąganie auta podczas przyspieszanie 1.8 vti MC2



Kisiel
31-01-16, 12:06
Witam!Koledzy może ktoś mi podpowiedzieć co może być jeżeli auto ściąga w lewo podczas przyspieszania,dodam ,że wymieniłem tuleje przedniego dolnego wahacza i wtedy się zaczeło,zbieżność została ustawiona,czy te tuleje są za miękkie dodam,że to zamienniki!Jak wciskam gaz to ciągnie mi na lewo i muszę kontrować w prawo,przy puszczeniu gazu auto dynamicznie wraca na swój tor jazdy.Proszę o podpowiedź co to może być,dodam,że teraz zmieniłem końcówki drążków,amorki,sworznie zwrotnicy i górne wahacze przednie i bez zmian dalej ściąga w lewo!

A maglownica jest w bdb stanie reaguje na najmniejszy ruch kierownicą!

rafik54321
31-01-16, 16:17
Tu jest niemal identyczny temat
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?251309-B18c4-%B6ci%B1ga-w-lewo-przy-przy%B6pieszaniu
Ale jeśli problem wystąpił nagle po zmianie tulei to tam bym się doszukiwał problemu...

Kisiel
31-01-16, 20:51
Ok dzięki kolego,zaraz kuknę temat!

Co jeszcze za uwarzyłem,auto też zachowuje się dziwnie na łączeniach w asfalcie oraz na za łatanych dziurach i na pasach dla pieszych,auto po prostu jest nie do opanowania ciągnie na lewo raz wprawo a na normalnym asfalcie tylko w lewo podczas przyspieszania!

Civ dohc
31-01-16, 23:51
Jeżeli auto zachowuje się dziwnie na pasach, łączeniach, dziurach-studzienkach to przednie koła są za mocno zbieżne, nazywamy to ''myszkowaniem''.

Kisiel
01-02-16, 00:34
No na to by wyglądało,tylko ,że zbieżność była ustawiana i była ok sam widziałem!

Zobaczę jeszcze raz dla świętego spokoju!

MichałCK
01-02-16, 10:45
Ściąganie które opisujesz jest często właśnie spowodowane wybiciem którejś z tulei dolnych przednich wahaczy do nadwozia, coś mogło być źle złożone, lub założone masz słabe tuleje gdzie jedna mogła się bardzo szybko poddać.
Powiedz co to za zamienniki?
Ja miałem taki przypadek że mnie ściągało właśnie w lewo przy mocnym dodawaniu gazu, tuleje jakie mi zakładali spece to były najgorsze ścierwa Yamato gdzie ta lewa do nadwozia wysrała się po niecałych 1000km.
Po wymianie na tuleje Febest problem ustał jak ręką odjął, minęły ze 2 lata od od ich wymiany, a tuleje wciąż jak nówki :)

Kisiel
01-02-16, 12:02
Te zamienniki to jakieś za 30 zł sztuka!Polecili mi tuleje z tego sklepu Haparts a te Febest dają radę hodzi mi o twardość,żeby nie były za miękkie!

MichałCK
01-02-16, 13:02
Febest to najlepszy zamiennik po OEM tulejach, miękkie czy nie to nie wiem, dla mnie są idealne.

Guscioren
01-02-16, 13:35
Febest
Dobry stosunek cena\jakość. Nie kupuj innych zamienników

bartek_levis
01-02-16, 13:38
haparts też sprzedaje czasami febest i skoro oni tym handlują znaczy że są dobre i warto zakładać. jak chcesz sztywniejsze polecam poliuretany ja bardzo sobie chwalę co prawda całe zawieszenie mam prawie 2 miesiące na PU ale jest super

Bartko
01-02-16, 14:31
Panowie a czy przypadkiem wyrobiony kielich amortyzatora też nie daje takich objawów?

Kisiel
01-02-16, 18:17
Co do poliuretanów to nie mogę założyć bo mam auto na Niemcu i muszę robić przegląd w Niemczech a tam nie przejdzie mi przeglądu na poliuretanach!

Poll
01-02-16, 18:18
Zrób kapitalny remont zawieszenia przedniego i tylnego na zwykłych tulejach z lepszej półki. Nie musisz mieć żadnych pol. Mnie osobiście odstrasza skrzypienie i podwyższona twardość.

Kisiel
01-02-16, 19:36
Jeżeli chodzi o przód to jest już wszystko wymienione(zawieszenie) na nowe oprócz łączników stabilizatora, tyłu nie ruszałem jeszcze!A jeżeli chodzi o poliuretan to miałem w EJ2 i byłem zadowolony,ale teraz nie mogę go założyć!

Postanowiłem,że wymienię jeszcze raz tuleje wahacza przedniego dolnego tylko teraz właśnie słucham waszych porad co do tulei jaka firma itp.Są teraz z Yamato i kicha nie samowita,są za miękkie i to może być ten problem ,że podczas dodawania gazu ściąga w lewo!

MichałCK
01-02-16, 19:55
Jeżeli chodzi o przód to jest już wszystko wymienione(zawieszenie) na nowe oprócz łączników stabilizatora, tyłu nie ruszałem jeszcze!A jeżeli chodzi o poliuretan to miałem w EJ2 i byłem zadowolony,ale teraz nie mogę go założyć!

Postanowiłem,że wymienię jeszcze raz tuleje wahacza przedniego dolnego tylko teraz właśnie słucham waszych porad co do tulei jaka firma itp.Są teraz z Yamato i kicha nie samowita,są za miękkie i to może być ten problem ,że podczas dodawania gazu ściąga w lewo!

Tak jak pisałem powyżej prawdopodobnie to wina tego Sramato :)
Pisałeś kilka postów temu że polecili Ci jakieś tuleje w Haparts, czyżby właśnie Yamato polecono? Bo już nie rozumiem czy nie Febest..
Zmieniaj czym prędzej na Febest, a jak masz więcej gotówki to kupuj OEM.

mirasek
01-02-16, 23:39
Panowie a czy przypadkiem wyrobiony kielich amortyzatora też nie daje takich objawów?
Cokolwiek przez to rozumieć, to nie w naszych hondach, gdzie amortyzator + sprężyna pełni tylko funkcję nośną, a geometrię trzyma zwrotnica + górny i dolny wahacz. W autach z kolumnami mac phersona będzie tak jak piszesz, górne mocowanie kolumny jest kluczowe. Szukałbym czegoś niedokręconego albo uszkodzonej tulei... Po wymianie gumek zawieszenie było dokręcane na opuszczonym aucie?

Kisiel
02-02-16, 00:52
Jeżeli chodzi o sklep Haparts to proponowano mi tuleje OEM,a jeśli chodzi o zawieszenie to było dokręcone jak auto stało na kołach!A jeśli chodzi o tuleje Febest czy ktoś morze podrzucić mi linka z tymi tulejami,bo ja znajduje tylko tuleje na tył!Dzięki!

MichałCK
02-02-16, 10:59
http://jdmshop.eu/czesci-Honda/czesci-honda-civic/Honda-Civic-6g-UK/Honda-Civic-6g-UK-zawieszenie/Tuleja-wahacza-honda-Hab-040

Trzeba napisać do do nich maila i zapytać się czy będą te tuleje, w każdym razie to numer wg. Febest HAB-040

lub http://e-parts24.com.pl/pl/p/HAB-040-TULEJA-PRZEDNIA-WAHACZA-DOLNEGO-PRZOD/11655

Kisiel
02-02-16, 21:02
Ok,dzięki kolego napiszę do nich i zapytam czy są te tuleje,dam znać jak wymienię je , czy coś się zmieniło z tym ściąganiem auta!

Kisiel
08-02-16, 21:17
Koledzy jeszcze jedno pytanie,bo wymieniałem też sworznie zwrotnicy,czy tam się ustawia kąt wyprzedzenia tego sworznia?Bo nie zwróciłem uwagi na to przy montażu!

bartek_levis
08-02-16, 22:09
Koledzy jeszcze jedno pytanie,bo wymieniałem też sworznie zwrotnicy,czy tam się ustawia kąt wyprzedzenia tego sworznia?Bo nie zwróciłem uwagi na to przy montażu!

nie

Kisiel
09-02-16, 19:20
Uff całe szczęście!

Wracając do tematu mieliście rację ze zbieżnością , ustawiałem u fachmanów i myślałem ,że jest ok,ale okazało się ,że to partacze , wczoraj się wkurzyłem i sam rzuciłem okiem na zbieżność, metoda na sznurek ,okazało się ,że prawe koło było o 5mm na zewnątrz a lewe 4 mm do wewnątrz,ustawiłem oba na zero,teraz auto prowadzi się dużo lepiej,nie lata jak żyd po pustym sklepie :) ,ale jeszcze nie śmiga tak jak należy,jadą już do mnie tuleje OEM dolnego wahacza i wtedy zobaczymy czy coś cię poprawi jeszcze.

bartek_levis
10-02-16, 08:37
i jedz na solidna maszynę do geometrii :)

Kisiel
11-02-16, 16:55
To właśnie była solidna,tylko tacy fachowcy byli!

Kisiel
14-02-16, 11:17
Koledzy a więc tak odnośnie tego tematu ,który założyłem,dostałem OEM tuleje dolnego wahacza i wziołem się za wymianę wchodzę pod auto i szok,tuleje ,które zamontowałem z Yamato były powyrywane prawie wszystkie po zaledwie 2000 tys km,nie kupujcie tego szajsu,przez te tuleje mam też do wymiany prawie nówki zimówki,zamontowałem OEM i problem rozwiązany ,wszystkie problemy jakie pisałem w tym temacie znikły jednak za to wszystko odpowiedzialność ponosiły za miękkie tuleje z firmy Yamato (Syf nie samowity)

MichałCK
14-02-16, 12:59
Koledzy a więc tak odnośnie tego tematu ,który założyłem,dostałem OEM tuleje dolnego wahacza i wziołem się za wymianę wchodzę pod auto i szok,tuleje ,które zamontowałem z Yamato były powyrywane prawie wszystkie po zaledwie 2000 tys km,nie kupujcie tego szajsu,przez te tuleje mam też do wymiany prawie nówki zimówki,zamontowałem OEM i problem rozwiązany ,wszystkie problemy jakie pisałem w tym temacie znikły jednak za to wszystko odpowiedzialność ponosiły za miękkie tuleje z firmy Yamato (Syf nie samowity)

heh już nie raz pisałem właśnie to samo o tych tulejach, nie wiem kto w ogóle dopuszcza takie coś do sprzedaży - ale ważne że japońsko brzmiąca nazwa :)
Moje tuleje dolnych wahaczy rozleciały się z tego co pamiętam jeszcze szybciej niż u ciebie, dwie trasy po 500km oraz kilkadziesiąt kilometrów jazdy po mieście :)

Haparts
14-02-16, 13:01
Koledzy a więc tak odnośnie tego tematu ,który założyłem,dostałem OEM tuleje dolnego wahacza i wziołem się za wymianę wchodzę pod auto i szok,tuleje ,które zamontowałem z Yamato były powyrywane prawie wszystkie po zaledwie 2000 tys km,nie kupujcie tego szajsu,przez te tuleje mam też do wymiany prawie nówki zimówki,zamontowałem OEM i problem rozwiązany ,wszystkie problemy jakie pisałem w tym temacie znikły jednak za to wszystko odpowiedzialność ponosiły za miękkie tuleje z firmy Yamato (Syf nie samowity)

Ile jeszcze lat, ile jeszcze osób, ile jeszcze pracy przed nami... :(

lookaty
14-02-16, 13:41
Ile jeszcze lat, ile jeszcze osób, ile jeszcze pracy przed nami... :(

Wszystko rozchodzi sie o dostępność. Nie każdy siedzi na forum hondy, w hurtowniach oryginalow brak, a do aso właściciel pelnoletniego auta nawet nie pomyśli zadzwonic.

Dzida
14-02-16, 14:43
Koledzy a więc tak odnośnie tego tematu ,który założyłem,dostałem OEM tuleje dolnego wahacza i wziołem się za wymianę wchodzę pod auto i szok,tuleje ,które zamontowałem z Yamato były powyrywane prawie wszystkie po zaledwie 2000 tys km,nie kupujcie tego szajsu,przez te tuleje mam też do wymiany prawie nówki zimówki,zamontowałem OEM i problem rozwiązany ,wszystkie problemy jakie pisałem w tym temacie znikły jednak za to wszystko odpowiedzialność ponosiły za miękkie tuleje z firmy Yamato (Syf nie samowity)
Ile jeszcze lat, ile jeszcze osób, ile jeszcze pracy przed nami... :(
Wszystko rozchodzi sie o dostępność. Nie każdy siedzi na forum hondy, w hurtowniach oryginalow brak, a do aso właściciel pelnoletniego auta nawet nie pomyśli zadzwonic.

Ja zawsze myślałem, że elementy zawieszenia to nie aspiryna ani tramal - z tym można poczekać.

To trochę tak jak mieć do wyboru w tej samej cenie wczasy w Radomiu jutro albo za tydzień w Miami. Pośpiech niewskazany. :o

Kisiel
14-02-16, 21:37
Wiecie jak to jest koledzy człowiek nie chce przepłacać,a chce żeby wszystko było jak OEM i to jest błąd, ale człowiek całe życie się uczy,nie przepuszczałem,że te zamienniki to na prawdę taki syf,to auto w ogóle nie trzymało się drogi,skręcało smo kiedy chciało i gdzie chciało!Dzięki za pomoc koledzy!

mirasek
14-02-16, 23:06
Ile przeciętnie kosztuje taka chińska tulejka? A chociaż u Dzidy te oem'y kupiłeś? ;)

MichałCK
14-02-16, 23:13
Ile przeciętnie kosztuje taka chińska tulejka? A chociaż u Dzidy te oem'y kupiłeś? ;)

Dla przykładu widać że ceny podobne do tych jakie ma Febest :D
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/2235163217190-J44015EYMT-O4288-silentblock-wahacza-przod.html

Kisiel
14-02-16, 23:42
OEM w Haparts kupiłem a Yamato 38zł szt

OEM za 73,50 szt

Spokoloko
15-11-18, 20:32
Odkopie. Auto mi ciągnie podczas przyspieszania w tą stronę w którą jest ustawiona kierownica, która sama do końca nie wraca do pozycji 0, nie odbija jak powinna - "panie tu luzów nigdzie ni ma".
Sworznie dolne wymienię oba mimo że niedawno zmienianie i pytanie tylko czy warto kupić do tego tuleje febesta do dolnych wahaczy 4 x 20zł to nie 4x 75 za oem... czy wymienić najbardziej wywaloną tuleje na oem ?

Jak jest z jakością Febesta teraz ( przejeździ z 50 tyś? ) ? Pytam bo teoretycznie spora część osób poleca a druga część na nie klnie a nie chce zmieniać teoretycznie dobrych na "gorsze"...

lookaty
16-11-18, 09:29
Od zawsze nipisana zasada duze cukierki oem, reszta febest i jest dobrze.

Poll
18-11-18, 14:49
Warto wszystko zrobić za jednym zamachem, w sposób jak mówi Lookaty - na OEM cuksach i Febestach - koszt około 700 zł w JDM Shopie. Do tego dołożyć staba tył, gdy go nie ma.

Spokoloko
18-11-18, 22:22
Po wywaleniu kasy w silnik czas na wywalanie kasy w zawieszenie...Stab jest. Wymieniłem ostatnio nowe łączniki + gumy staba przód i tył oem/555, 2 x amor kyb ( jest poprawa!) i teraz po przemyśleniu zamówiłem jednak wszystkie tuleje dolne febesta i oba sworznie zwrotnicy 555 na przód. Tyłem też bym pewnie się zajął ale nie mam prasy, ciepłego garażu, czasu i nerwów...

Pewnie i tak pojade ale czysto teoretycznie. Trzeba po wymianie tulei i sworzni jechać na zbieżność ? Kąty pochylenia i wyprzedzenia się nie ustawia a po wymianie przegubu nikt raczej na geometrie nie jeździ a też wypina się zwrotnice i końcówkę...

tomashek
18-11-18, 23:35
Cokolwiek jest grzebane w zawieszeniu to należy jechać na zbieżność. Ja robiłem też niedawno przegob zew i czuje że lekko trzeba poprawić zbieżność bo ciężko chodzi kierownica i lekko ściąga auto