Zobacz pełną wersję : Wkładka K&N
Możecie mi powiedzieć czy jak włoże wkładkę K&N do D13B2 czy poza troche większą mocą i wyższym momentem dzwięk silnika ulegnie zmianie?
myślę, że coś sie zmieni, ale na ile to "coś" będzie zauważalene... to zależy od Twojej wyobraźni ;-)
lepszym rozwiązaniem jest:
-wykręcenie sitka
-wykręcenie blaszki pomiędzy rurą dolotową, a puszką
- pozbycie się blaszki w dolocie
- zablokowanie osławionego już podciśnienia nr3
- a na koniec odblokowanie drugiej przepustnicy
To wszystko robisz sam i nie ponosisz kosztów, a wzrost mocy masz gwarantowany - wyobraźnia nie jest potrzebna bo z pewnością odczujesz more power :-)
Jak przyjdzie Ci ochota, to wywal katalizator i wstaw w jego miejsce drugi tłumik środkowy, na koniec pozostaje tylko wymiana wałka rozrządu z wyższymi krzywkami.
Jak zrobisz to wszystko to z seryjnych 75 KM możesz podejść pod 100KM.
Piszę, że możesz podejść, bo aby przekroczyć 100KM, to musiałbyś zrobić jeszcze kolektor wylotowy i wydech 2'
Z mojej wiedzy i doświadczenia wynika, że następnym etapem jest przekładka silnika.
Powodzenia!
O to własnie mi chodziło!Wielkie dzieki!
ja wstawiłem wkładkę K&N do oryginalnej puchy wywaliłem blaszkę między rurą a puchą i różnicy nie widać ale frapuje mnie ta blaszka w dolocie czy mógłbyś tę kwestie sprecyzować??
blaszka czyli zwężka na dolocie. to plastikowy element, który wyhamowuje powietrze dostające się do gaźnika. jak to wygląda i jak sobie z tym poradzić znajdziesz tutaj:
http://www.civic5g.yoyo.pl/silnik.php?art=mod
A tą zwężkę to wykręciłem. W takim razie to co to ta blaszka między rurą dolotową a puszką bo wydawało mi się że jeżeli chodzi o dolot to tylko jest ta plastykowa którą się odkręca po zdjęciu pokrywy puszki powietrza a z postu Alchemiq'a wynika (punkt 2 i 3) że są dwie przeszkody? czy może zwężka na dolocie i blaszka pomiędzy rurą a puszką to tosamo? pozdro
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.