PDA

Zobacz pełną wersję : Wkładka K&N



Gregi.s
12-08-08, 15:07
Możecie mi powiedzieć czy jak włoże wkładkę K&N do D13B2 czy poza troche większą mocą i wyższym momentem dzwięk silnika ulegnie zmianie?

Alchemiq
12-08-08, 15:28
myślę, że coś sie zmieni, ale na ile to "coś" będzie zauważalene... to zależy od Twojej wyobraźni ;-)

lepszym rozwiązaniem jest:
-wykręcenie sitka
-wykręcenie blaszki pomiędzy rurą dolotową, a puszką
- pozbycie się blaszki w dolocie
- zablokowanie osławionego już podciśnienia nr3
- a na koniec odblokowanie drugiej przepustnicy
To wszystko robisz sam i nie ponosisz kosztów, a wzrost mocy masz gwarantowany - wyobraźnia nie jest potrzebna bo z pewnością odczujesz more power :-)

Jak przyjdzie Ci ochota, to wywal katalizator i wstaw w jego miejsce drugi tłumik środkowy, na koniec pozostaje tylko wymiana wałka rozrządu z wyższymi krzywkami.
Jak zrobisz to wszystko to z seryjnych 75 KM możesz podejść pod 100KM.
Piszę, że możesz podejść, bo aby przekroczyć 100KM, to musiałbyś zrobić jeszcze kolektor wylotowy i wydech 2'

Z mojej wiedzy i doświadczenia wynika, że następnym etapem jest przekładka silnika.
Powodzenia!

Gregi.s
14-08-08, 15:47
O to własnie mi chodziło!Wielkie dzieki!

rafloo
17-08-08, 12:05
ja wstawiłem wkładkę K&N do oryginalnej puchy wywaliłem blaszkę między rurą a puchą i różnicy nie widać ale frapuje mnie ta blaszka w dolocie czy mógłbyś tę kwestie sprecyzować??

molekss
17-08-08, 20:20
blaszka czyli zwężka na dolocie. to plastikowy element, który wyhamowuje powietrze dostające się do gaźnika. jak to wygląda i jak sobie z tym poradzić znajdziesz tutaj:
http://www.civic5g.yoyo.pl/silnik.php?art=mod

rafloo
17-08-08, 21:16
A tą zwężkę to wykręciłem. W takim razie to co to ta blaszka między rurą dolotową a puszką bo wydawało mi się że jeżeli chodzi o dolot to tylko jest ta plastykowa którą się odkręca po zdjęciu pokrywy puszki powietrza a z postu Alchemiq'a wynika (punkt 2 i 3) że są dwie przeszkody? czy może zwężka na dolocie i blaszka pomiędzy rurą a puszką to tosamo? pozdro