PDA

Zobacz pełną wersję : EP2 D16V1 dziwny wyciek oleju



Eles
19-01-16, 16:42
Witam, jak w temacie - pacjent d16v1 i dziwny wyciek oleju cholera wie skąd - okolice glowicy jak na załączonych fotkach, nie dymi jak przy rąbniętej uszczelce pod glowica itd... Mysle ,ze trzyma moc i nie ma innych symptomów dziwnych tylko ten dziwny wyciek. Może ktos spotkał się z takim czymś ?

http://i68.tinypic.com/vhpxu8.jpg



napieprza jakby spod tego elementu montowanego od góry do silnika,

fota od dołu , sorry ale ciezko tam dostac sie inaczej zeby zrobic foto - tylko z boku od dołu

=>

to miejsce na czerwono zaznaczone

http://i67.tinypic.com/f4ph1s.png

http://i64.tinypic.com/ei0bp5.jpg



plama jest ,aż po kolektor :/

http://i66.tinypic.com/50oeg4.jpg

HEG8
19-01-16, 16:56
Uszczelkę/korek/zaślepkę wałka wymień - to gdzie zaznaczyłeś na czerwono, czarny okrągły plastik...

kurak91
19-01-16, 16:57
jak się nie myle to ja dopiero tez to robilem tyle ze w d17 bo simering ? oring ? kurde nie pamiętam jak to się zwie puściło olej również pod uszczelka dekla może być ;)

Eles
19-01-16, 17:13
ile za taka przyjemnosc i gdzie to dostac ? :D

i pytanko jeszcze jedno co to jest ten pierdzielnik co wchodzi z gory do silnika ? W starszych D seriach byl ta aparat zaplonowy :)

analyzer64
19-01-16, 18:17
Leci na 99% spod zaślepki wałka.

O zaślepkę pytaj w haparts:
http://haparts.pl/12513-p72-003.html

To jest coś tego typu, chyba nawet ta konkretna.

A to coś co wchodzi do silnika to EGR.

kurak91
19-01-16, 20:53
po co zmieniać zaślepkę jak tam jest taka uszczelka ;) tak jak mowie oring albo jakoś tak ;)

Eles
19-01-16, 22:29
hm http://jarusnet.pl/oem-uszczelniacz-walka-rozrzadu-d-seria-sohc ???

analyzer64
20-01-16, 07:52
Ale tu masz uszczelniacz wałka od strony koła a leci z drugiej strony.

Eles
20-01-16, 12:53
to sam kapsel czy razem z oringiem zmienic i skad ten oring ogarnac bo szuka na haparts itd i nie ma zbytnio

mlawa85
20-01-16, 13:15
napisz do uzytkownika sivy, ogarnie Ci temat i pewnie bedzie taniej niz w Hapartsie.

Eles
20-01-16, 13:49
dobra tylko kwestia ostatecznie mam szukac korka samego czy korka + oringu ? Bo na tą stronę od korka sam korek jest czy jakis oring jeszcze i dopiero korek w srodek ?

analyzer64
20-01-16, 15:50
Ja bym kupił zestaw z korkiem. Istnieje prawdopodobieństwo, że uszkodzisz korek przy jego wyjmowaniu i będziesz w d**** znowu.

HEG8
20-01-16, 20:07
Jak kupisz korek to w zestawie są oringi już na nim założone... :) Żeby to zrobić to trzeba się troszkę napracować... Nie wyciągaj go na siłę, bo jest sztywny i jak pęknie to będziesz go szukał w silniku... Musisz zdjąć pokrywę zaworów, a dalej to już sam zobaczysz jaka jest zabawa...

radek0684
26-01-16, 19:54
Pokrywy zaworów ściągać nie trzeba:
https://www.youtube.com/watch?v=F1yzbcBdj1I