Zobacz pełną wersję : EP2 D16V1 dziwny wyciek oleju
Witam, jak w temacie - pacjent d16v1 i dziwny wyciek oleju cholera wie skąd - okolice glowicy jak na załączonych fotkach, nie dymi jak przy rąbniętej uszczelce pod glowica itd... Mysle ,ze trzyma moc i nie ma innych symptomów dziwnych tylko ten dziwny wyciek. Może ktos spotkał się z takim czymś ?
http://i68.tinypic.com/vhpxu8.jpg
napieprza jakby spod tego elementu montowanego od góry do silnika,
fota od dołu , sorry ale ciezko tam dostac sie inaczej zeby zrobic foto - tylko z boku od dołu
=>
to miejsce na czerwono zaznaczone
http://i67.tinypic.com/f4ph1s.png
http://i64.tinypic.com/ei0bp5.jpg
plama jest ,aż po kolektor :/
http://i66.tinypic.com/50oeg4.jpg
Uszczelkę/korek/zaślepkę wałka wymień - to gdzie zaznaczyłeś na czerwono, czarny okrągły plastik...
jak się nie myle to ja dopiero tez to robilem tyle ze w d17 bo simering ? oring ? kurde nie pamiętam jak to się zwie puściło olej również pod uszczelka dekla może być ;)
ile za taka przyjemnosc i gdzie to dostac ? :D
i pytanko jeszcze jedno co to jest ten pierdzielnik co wchodzi z gory do silnika ? W starszych D seriach byl ta aparat zaplonowy :)
analyzer64
19-01-16, 18:17
Leci na 99% spod zaślepki wałka.
O zaślepkę pytaj w haparts:
http://haparts.pl/12513-p72-003.html
To jest coś tego typu, chyba nawet ta konkretna.
A to coś co wchodzi do silnika to EGR.
po co zmieniać zaślepkę jak tam jest taka uszczelka ;) tak jak mowie oring albo jakoś tak ;)
hm http://jarusnet.pl/oem-uszczelniacz-walka-rozrzadu-d-seria-sohc ???
analyzer64
20-01-16, 07:52
Ale tu masz uszczelniacz wałka od strony koła a leci z drugiej strony.
to sam kapsel czy razem z oringiem zmienic i skad ten oring ogarnac bo szuka na haparts itd i nie ma zbytnio
napisz do uzytkownika sivy, ogarnie Ci temat i pewnie bedzie taniej niz w Hapartsie.
dobra tylko kwestia ostatecznie mam szukac korka samego czy korka + oringu ? Bo na tą stronę od korka sam korek jest czy jakis oring jeszcze i dopiero korek w srodek ?
analyzer64
20-01-16, 15:50
Ja bym kupił zestaw z korkiem. Istnieje prawdopodobieństwo, że uszkodzisz korek przy jego wyjmowaniu i będziesz w d**** znowu.
Jak kupisz korek to w zestawie są oringi już na nim założone... :) Żeby to zrobić to trzeba się troszkę napracować... Nie wyciągaj go na siłę, bo jest sztywny i jak pęknie to będziesz go szukał w silniku... Musisz zdjąć pokrywę zaworów, a dalej to już sam zobaczysz jaka jest zabawa...
Pokrywy zaworów ściągać nie trzeba:
https://www.youtube.com/watch?v=F1yzbcBdj1I
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.