PDA

Zobacz pełną wersję : hamulce



masa
18-01-16, 19:10
panowie jak ulepszyć hamulce w em2 dodam ze mam serie (niby 260mm w rozstawie 4x100 przód)
kupić zaciski i tarcze wieksze?(jeśli tak to jakie)
czy jakoś inaczej rozwiązac ten problem?

analyzer64
18-01-16, 19:17
Na przód to chyba można z Preli H22+tarcze z Rovera ZR, ale może ktoś mnie poprawi jak się mylę.

Ja przy rozstawie 5x114,3 dałem na przód zaciski ze Streama i tarcze 282, do tego komplet przewodów w oplocie, stoper pompy hamulcowej i poprawa jest znaczna. Całość mieści się w felgach 15".

kurak91
18-01-16, 22:48
panowie jak ulepszyć hamulce w em2 dodam ze mam serie (niby 260mm w rozstawie 4x100 przód)
kupić zaciski i tarcze wieksze?(jeśli tak to jakie)
czy jakoś inaczej rozwiązac ten problem?

z ep3 zmieniaj :) mlawa ci napisze co i jak albo do niego napisz

Lysy
18-01-16, 22:54
Z ep3 nie podejda p&p ; ) no połosie w em2 są cieńsze ;) trzeba kombinować

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

kurak91
18-01-16, 22:55
on ma k20 ;) no trzeba przerabiac ;)

mlawa85
18-01-16, 23:08
z ep3 zmieniaj :) mlawa ci napisze co i jak albo do niego napisz

Lysy juz napisal :) lepiej na streamowe zmianiac jak cos jesli ma sie komplet gratow (zwrotnice cale lub chociaz piasty, do tego zaciski). Z Pralki chyba tez nie podejda bo jesli mnie pamiec nie myli to tam jest rozstaw szpilek 4x114,3 wiec tez dupa zbita...

Lysy
18-01-16, 23:13
Jeśli ma k20a2 to musi miec kombinowane cos skoro hamulce zostaly seria z em2 przy swapie @kurak i musi wiedzieć z czego ma półosie lub zwrotnice z piastami żeby się rozmiar zgral. Jeśli chodzi o prelude jak piszesz lub stara integre to zacisk z jarzmem się bierze tylko Mlawa i do tego kupujesz tarcze z MG 4x100 282 i pasuje wszystko ;p jeśli chodzi o kompletne hamulce ze streama to nie założył bym na tył tarczo bębna to z tego co pamiętam taki tam jest a nie tarcza. Dlatego poszedlbym w to co pisałem wcześniej w poscie

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

mlawa85
18-01-16, 23:16
Nie zauwazylem ze on ma K20A2 :) to pewnie tak jak mowisz, zacisk, jarzmo i klocki z preludy plus MG tarcza :)

UltrasSur
19-01-16, 00:21
500kunia w tej emce siedzi ?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

analyzer64
19-01-16, 10:42
Pewnie nie, ale w czym przeszkadza posiadanie lepszego hebla nawet przy słabszym silniku? Te hamulce w 7gen to i tak są słabiutkie w serii, nawet na nowym klocku i tarczy.
W EM2 to nie wiem czy pompa 1" wejdzie, bo zbiorniczek może przeszkadzać. U siebie miałem montować serwo z EP4 ale odpuściłem, jakby co to takie serwo mam. Pompa w EP1/2/3/4 jest 15/16.

masa
19-01-16, 10:52
kupiłem już z k20a2 a koleś który sprzedawał mowił ze tylko silnik zmieniony i nic więcej( teoretycznie był zielony w temacie,tylko kase komuś wyłożył i nic wiecej go nie interesowało). pomierze dziś rozstaw to bede wiedział 100 proc dziś. a chce zmienic gdyż przy dłuższej ostrzejszej jeździe heble sie grzeją

masa
19-01-16, 12:50
Pisaliscie ze Rozstaw 4×100 jest nie mozliwy a wlasnie taki jest.
Nie lepiej zaciski kupic od type r? Wtedy tarcze 300mm wchodza, tylko czy dostane takie tarcze?
No chyba ze jakies inne rozwiazanie.

mlawa85
19-01-16, 13:03
kupiłem już z k20a2 a koleś który sprzedawał mowił ze tylko silnik zmieniony i nic więcej( teoretycznie był zielony w temacie,tylko kase komuś wyłożył i nic wiecej go nie interesowało). pomierze dziś rozstaw to bede wiedział 100 proc dziś. a chce zmienic gdyż przy dłuższej ostrzejszej jeździe heble sie grzeją

Tak z ciekawosci zapytam, Honda byla wczesniej z okolic Krakowa i byla przekladana w Honda Kokotów :)??

masa
19-01-16, 13:16
Z wodzislawia ja kupilem.gdzie swap nie wiem.a czemu pytasz?

mlawa85
19-01-16, 19:04
znam jedną z mało udanym SWAPem i tamta tez byla z rozstawem 4x100. Ktos poprostu poszedł po kosztach i wsadzil jedynie silnik. 262mm to zdecydowanie za malo zeby to dobrze hamowało i mialo 200KM.

drevan
19-01-16, 22:18
Wykonanie swapa na serię K przy pozostawieniu rozstawu szpilek 4x100 jest jak najbardziej możliwie, ale ....... .
Jeżeli półosie nie są aftermarketowe, nie były przerabiane, a w zwrotnicach siedzą seryjne piasty to obstawiam, iż pochodzą one z modelu posiadającego słabszą serię K, która współpracowała z automatyczną skrzynią biegów (AT). Tylko taka półoś z seryjnymi przegubami będzie pasowała do seryjnej zwrotnicy w EM2 (MT). Minus jest taki że jest ona cieńsza niż ta z serii K z manualną skrzynią biegów (MT).
Jeżeli kolega masa zapragnie zmieniać zwrotnice to wówczas półosie też będą wymagały wymiany (jeżeli moja teza potwierdzi się).

masa
19-01-16, 22:22
jeśli półosie mają być cieńsze to jaki wymiar mają mieć?

drevan
19-01-16, 22:30
jeśli półosie mają być cieńsze to jaki wymiar mają mieć?

Nie podam na chwile obecną parametrów - jeżeli będziesz chciał potwierdzić to o czym napisałem to zmierz średnicę ośki i podeślij mi na PW. W weekend będę mógł udzielić Ci odpowiedzi.

masa
19-01-16, 22:33
a mogło być pokombinowane coś na przegłubie. tzn. z 2 złożony jeden?

skrzynia jest6 biegowa w manualu

drevan
19-01-16, 22:47
a mogło być pokombinowane coś na przegłubie. tzn. z 2 złożony jeden?

skrzynia jest6 biegowa w manualu

Wieloklin zewnętrzny na przegubie wewnętrznym jest identyczny w AT i MT - nie ma natomiast możliwości na półoś od MT zamontować seryjnego przegubu zewnętrznego (od strony zwrotnicy) od AT - tak samo jest w drugą stronę.

masa
20-01-16, 19:07
chłopaki a czy zaciski z type r podejdą pod zwrotnice em2?