Zobacz pełną wersję : Tłumik końcowy oem look - u kogo najlepiej
Witam. Choć temat wałkowany od zalania dziejów, mam pytanie gdzie najlepiej zrobić tłumik końcowy oem look co Corolli TS? wiem że bardzo dobre są tłumiki M-tech'a nawet jeden kolega z forum corolli robił u Niego, tylko pytanie czy nadal robi jeśli tak to czy poda mi ktoś namiar na Tego Pana. Pozdro
Jakbys potrzebowal oem looka to pisz ten produkuje :-)
Tak, robi. Chechłacz w Pruszkowie. I pomyśleć, że wystarczy wpisać "tłumiki m-tech" w Google...
Od zarania. Zalewać to można co innego, a nie dzieje.
Także piszę. Potrzebuje takowy :)
M-tech juz raczej sie nie zajmuje tłumikami. Nie odbiera telefonów na maile też nie odpisuje.
Mam taki tłumik w szpargałach, ogłoszenie wisi w odpowiednim dziale. I zapewniam, że M-tech wciąż je robi, tylko może niekoniecznie sprzedaje osobiście, za to można je kupić np. przez SSG.
Jakbys potrzebowal oem looka to pisz ten produkuje :-)
A ja z czystym sumieniem polecam kolege wyzej :)
Kupilem juz kolejny tlumik u hammera pod nowy projekt.
3 tlumiki konkurencji pekaly na spawach podczas upalania na torze z k20, tlumiki hammera daja rade i ladnie wygladaja :)
Ja też mogę dodać wpis POLECAM użytkownikowi DjHammer ;) Wydech ma się bardzo dobrze kolejny rok, prezentuje się dobrze i brzmi ładnie
ja moze bezposrednio u Hammera nie kupiłem(uzywane miesięczny), ale jestem w szoku jakości,
do 3 tys w ogole nie slychac ze to przelot,
fajnie wykonany, cichy wydech wtedy co trzeba.
hmm. No to chyba się skuszę na wydeszek od Niego ;)
Skuś się, skuś :)
Cichszego przelotu nigdzie nie znajdziesz. Do tego mega dobre wykonanie. Ja podobnie jak koledzy wyżej bardzo polecam jego tłumiki :)
Tłumiki M-tech'a dostaniesz u Dealera z tego forum
http://www.civicklub.pl/forum/member.php?564-Dealer
Polecam w 100%.
Super! koledzy dziękuję za każdą odpowiedź :) Co do głośności przelotu. Wg mnie juz powoli wychodzą z mody głośne wydechy i coraz bardziej stają się modne subtelne basowe brzmienia. Podkreślam subtelne.
Również polecam , głośne raz że nie modne to niebiescy.. ;)
subtelne basowe brzmienia. Podkreślam subtelne.
Dlatego tłumiki od DjHammera są takie fajne.
Przy normalnej jeździe praktycznie seria, a jak dasz w palnik, to jest pomruk o sportowym zabarwieniu, a nie pierdzenie na cała wieś.
https://www.youtube.com/watch?v=dQrFNtWncRU
Zwróć uwagę, że jak auto się oddali, to bardziej słychać szum kół i dolot :)
spoko a moge spytac, czemu masz sonde wystajacą z bagażnika ?
Filmik był nagrany jak stroiliśmy silnik :)
rosiniak99
27-01-16, 11:33
A ja mam zupełnie inne zdanie o tlumiku od DJHamera bo kupiłem od niego komorowy i jest to najgłośniejsze ustrojstwo jakie słyszałem, bas rozwalal mi głowę i mam na to kilkunastu świadków jakby ktoś nie wierzył. Wbrew pozorom kolego Hammer komorowy tlumik nie polega na wspawaniu blaszki na srodku tlumika przelotowego tylko trzeba się trochę wysilic i pomyśleć a tlumaczenie że 2.25'' jest za duże do B20V jakoś do mnie nie przemawia. Tlumik komorowy to nie zdlawiony blachą przelot...
Wykonanie zewnetrze dobre i tylko tyle
ja dzisiaj do siebie założyłem wydech końcowy twin loop mugen replica,i naprawdę bardzo go polecam ponieważ to jest najcichszy przelot jakiego miałem do 4 tyś cichy praktycznie jak seria
twinloop i seria do 4tys LOL chyba na 1.75" :P
na 1.8 resztę wydechu mam seryjnej średnicy
ja bym nawet nie stawial mar-teca kolo m-techa. m-tech jest powiedzmy poprawny za swoja cene, ale szalu nie robi. natomiast Ci co chwala ten pierwszy to chyba nigdy nie mieli wydechu, ktory działa tak jak powinien, bo ja gorszego gowna nie spotkalem.
ps. a no jeszcze te proexy czy jakos tak sie przewijaja na podobnym poziomie.
ja bym nawet nie stawial mar-teca kolo m-techa. m-tech jest powiedzmy poprawny za swoja cene, ale szalu nie robi. natomiast Ci co chwala ten pierwszy to chyba nigdy nie mieli wydechu, ktory działa tak jak powinien, bo ja gorszego gowna nie spotkalem.
ps. a no jeszcze te proexy czy jakos tak sie przewijaja na podobnym poziomie.
Krótko... Uzasadnij proszę swoją wypowiedź.
Wypowiedziałeś sie jak super znawca teraz podaj konkretną odpowiedz potwierdzoną np. Komentarzami innych osób badz jakimiś zdjęciami dlaczego mar-tec i proex sa do dupy.
Mnóstwo osób z forum na nich jeździ i nie narzekają. Sam osobiście miałem tłumiki od nich
D-seria 4-2-1, tłumik w miejsce katalizatora od hammera 2,25", środkowy mongoose 2,25", końcowy przelot od hammera 2", końcówka z Accorda VII
https://m.youtube.com/watch?v=HoMXyUExToY
Ja byłem zadowolony.
Kuster chyba na takim wydechu Nastkowi brakuje napisu pokrou spoon/ toda/sparco.
Krótko... Uzasadnij proszę swoją wypowiedź.
x2... czekam na konkrety.
Kuster chyba na takim wydechu Nastkowi brakuje napisu pokrou spoon/ toda/sparco.
ze co? wydech sparco? ja *******e...
a co do konkretow, to mialem nie raz nieprzyjemnosc slyszec te tlumiki i nie zdazylo mi sie, ani razu, zeby nie kłuły w uszy. a juz klasykiem jest przyklad mojego kolegi.
chcial przyoszczedzic, wiec wybral sie na wycieczke do pabianic, celem wyspawania cichego wydechu do k-serii.
najpierw dostal komorowy, ktory generowal dzwieki zblizone do tych ktore wydobywaja sie z dupy po meksykanskim zarciu. po reklamacji dostal przelotowy, taki dosc typowy, generowal dzwiek jak co drugie d13 na ostrym walku.
a i tlumik srodkowy rozsypal zaraz gdzies pomiedzy powrotem do domu, a 1 mozliwa okazja do wyrzucenia tego.
ze co? wydech sparco? ja *******e... tak,. wazna jest marka widocznie dla Ciebie, gdyby nagle Sparco zamowilo u Hammera serie wydechow z tabliczka Sparco to by bylo bicie konia.
Polski produkt robiony przez ludzi, takich jak my, dla ktorych motoryzacja cos znaczy najlepiej niszczyc slowami "natomiast Ci co chwala ten pierwszy to chyba nigdy nie mieli wydechu, ktory działa tak jak powinien, bo ja gorszego gowna nie spotkalem". Brawo Ty - oczywiscie hejt bez zadnych argumentów.
Wiadome do super integry musi byc wydech koniecznie z japonii z tabliczka za milion dolcow.
A do civica to najlepiej stary 20 letni wypalony koncowy z itr ..
ktore wydobywaja sie z dupy po meksykanskim zarciu
To wpuść sobie sondę w jelita, idź do gastrologa, coś jest z Tobą ewidentnie nie tak.
dzwiek jak co drugie d13 na ostrym walku
A pozostałe pół na jakich ostrych wałkach jeżdżą?
Dzwiękonaśladowsto na poziomie "gimbazy". Siła argumentu również....
chcesz mies wydech jedz do MG Motorsport Michał ci wyspawa i może będzie pan zadowolony
ps. a no jeszcze te proexy czy jakos tak sie przewijaja na podobnym poziomie.
Potwierdzam, miałem dwa tłumiki Proexa, środkowy oraz końcowy. Końcowego za cholerę nie szło wpasować w tylni zderzak aby idealnie pasował w otwór, jedynym wyjściem było delikatne przekręcenie go w osi, jednak wyglądało to z dupy :/ wejście też było wspawane pod kontem jednak producent odpowiedział iż tłumikarz będzie wiedział jak to ma wykorzystać, byłem u dwóch i każdy z nich śmiał się pod nosem. Nie wspomnę już o spawach.
nastek jaki masz teraz tłumik??:)
mam m-techa i zmieniam na m-techa. wiadomo, ze sa lepsze, ale w tej cenie jest spoko. przynajmniej slychac silnik, a nie jakies pierdzenie i smialo mozna przelatac na nich pare lat. best bang for the buck.
czasami Mobilek nie miał m-techa i nie zmienił na Hammera?
jestem ciekawy jego opinii
Potwierdzam, miałem dwa tłumiki Proexa, środkowy oraz końcowy. Końcowego za cholerę nie szło wpasować w tylni zderzak aby idealnie pasował w otwór, jedynym wyjściem było delikatne przekręcenie go w osi, jednak wyglądało to z dupy :/ wejście też było wspawane pod kontem jednak producent odpowiedział iż tłumikarz będzie wiedział jak to ma wykorzystać, byłem u dwóch i każdy z nich śmiał się pod nosem. Nie wspomnę już o spawach.
Bo jak tłumikarz do dupy to się nie ma co dziwić tez byłem u jednego i powiedział ze sie nie da mimo iż taki sam tłumik jeździł juz w dwóch innych civicach i jakos sie dało...
Jak komuś sie nie podoba to co za problem za kilka stówek wiecej może miec "markowy" wydech.
Bo jak tłumikarz do dupy to się nie ma co dziwić tez byłem u jednego i powiedział ze sie nie da mimo iż taki sam tłumik jeździł juz w dwóch innych civicach i jakos sie dało...
Otóż to. Niektórzy się śmieją, że w ogóle tłumik trzeba wspawać :) Zapraszamy do Warszawy ;)
Najbardziej to lubię ludzi, którzy wezmą ode mnie wydech, a na codzień nie spawają nic, tylko "gdy potrzeba" - żaden nawet nie powiedział, że coś jest nie tak. Po prostu "tłumokarze" liczą na pracę łatwą, przyjemną oraz dobrze płatną. Żyjemy w Polsce - gdyby ktoś nie wiedział.
Najbardziej to lubię ludzi, którzy wezmą ode mnie wydech, a na codzień nie spawają nic, tylko "gdy potrzeba" - żaden nawet nie powiedział, że coś jest nie tak. Po prostu "tłumokarze" liczą na pracę łatwą, przyjemną oraz dobrze płatną. Żyjemy w Polsce - gdyby ktoś nie wiedział.W hondach jest bardzo duzo miejsca, zeby ladnie ulozyc sobie wydech, trzeba poprostu troche pomyslec i wziac migomat w rece,
tlumikarze sa przyzwyczajeni do wydechow, ktore masz skrecane na srubkach-> wkladasz skrecasz i kasujesz 100. Nie dziwne ze komus tam ktos psioczyl, bo niestety musial popracowac.
Dokładnie - dobry fachowiec zrobi idealnie i nic narzekać nie będzie.
Ze swoimi "hammerami" pojechałem do RogeRa i wspawał je tak, jakby były stworzone do tego samochodu.
Potem Vipek spawał u niego Proex'y i to samo - wyszło jak z fabryki.
heh ja tam nic dobrego o proexach nie słyszałem, słyszałem natomiast ze maja kiepskie spawy, ale za to ceny niskie ;) Bardzo dobre opinie słyszałem o M-tech'u i tak samo o Mar-tec. Takze jak ktos ma porównanie tych 2 firm to niech się wypowie.
rosiniak99
31-01-16, 14:45
ktory działa tak jak powinien, bo ja gorszego gowna nie spotkalem.
x2 dodam tylko że wykonanie zewnętrze ok żeby nie było - mowa o MarTecu
Krótko... Uzasadnij proszę swoją wypowiedź.
Ja byłem zadowolony.
Przeczytaj moją wypowiedź ze strony 2 tego tematu.
x2... czekam na konkrety.
Konkret to to że Hammer to rzemieślnik jak inni, nic nie oblicza i nie kalkuluje tylko robi na oko a przykładem tego jest mój tłumik "komorowy" = przelot wspawaną blaszką w środku któy leży w garażu i czeka na nowego właściciela zwolennika głębokiego basu :D
No to jakie pro wydechy w takim razie polecacie?
Niebawem będę chciał zwiększyć moc pieca i przydałaby się większa średnica, więc może przetestuję jakiś "porządny i jedyny słuszny" wydech.
ja bym ci polecił twin loopa mugen replica,mam go od nie dawna i jestem naprawdę zadowolony wydech jest naprawdę cichy jak na przelot
Gdzie i za ile mozna kupic tego twina?
No to jakie pro wydechy w takim razie polecacie?
Niebawem będę chciał zwiększyć moc pieca i przydałaby się większa średnica, więc może przetestuję jakiś "porządny i jedyny słuszny" wydech.
Ja polecam MG Motorsport. Nie jest może najtaniej, ale solidnie, fachowo i wszystko jest wyliczone pod Twój samochód i to co chcesz z nim ewentualnie zrobić :)
Kupiłem rok temu tłumik końcowy, powiększony od "Pro"ex i powiem szczerze, że założyłem go tylko dla tego, że nie chciałem jeździć bez tłumika :D
Tak na szybko:
-krzywo wspawana rura wydechowa
-pofalowana blacha
-spawy wyglądają jak spod elektrody :D
-ukazuje się korozja dookoła spawów po roku
-dotarł cały porysowany
-wygląda jak ulep a nie tłumik... może specjalnie, żeby pasował do rdzewiejącego syfika?? :D
-kontakt kiepski na maxa
Jedynie zadowolony jestem z dźwięku. Trochę ciszej niż N1 style :)
Dla chętnych mogę wrzucić fotki.
Jak oceniacie wykonanie Mtech'a i Djhammera?
Jak oceniacie wykonanie Mtech'a i Djhammera?
no właśnie, też jestem ciekaw. :)
Starstruck
31-01-16, 18:17
Czasami warto poszukać oryginalnego, markowego tłumika. Tak jak ja trafiłem na używany tłumik APEXI WS2 (oryginalny Japończyk). I to w śmiesznych pieniądzach. Można posłuchać jak to u mnie brzmi :). Jest bardziej basowy od serii, ale w żadnym zakresie obrotów nie zagłusza dźwięku silnika.
https://www.youtube.com/watch?v=lcy3tSzWjGk
wydech kupiłem od użytkownika z forum,z tego co mi powiedział to nowe były po 500 zł,ja dałem prawie o połowę mniej taki ma dźwięk sory za jakość nagrywane zegarkiem,https://youtu.be/iMz1KSjijIM
DjHammer
http://i.imgur.com/fG2kzIV.jpg
Bdb jakość tego co dostałem
Aj Lajk Dyz
Wgniotka to moja wina...
Tutaj widac spaw i zagięcia
http://i.imgur.com/hQE5w9r.jpg
Pół roku później rozbierałem furę na części i tłumiki były w bdb stanie
Jedynie co to rura wlotowa/wylotowa byla odbarwiona a całość skurzona
http://i.imgur.com/nfrKAf6.jpg
nie przekonuja mnie te pośrupane ranty... przydały by się falcowane.
Jak kupiłem pod moje K20 tłumik od pewnej osoby z forum , tak wyglądał jak go dostałem :
https://lh6.googleusercontent.com/-FL2f5a9H3kw/VAW1H6MIy0I/AAAAAAAABVQ/0j66QYmXFNc/w913-h685-no/10660556_10204756545892412_744605148_n.jpg
A tak skończył po jednych zawodach :o
https://lh6.googleusercontent.com/-uI9aC8j5hog/VDQ8Bjq0xeI/AAAAAAAABcQ/IwDOof_eaaU/w913-h685-no/07.10.2014%2B-%2B1
Tłumik Hammera jezdził cały sezon , był upalany na zawodach i działa do teraz ! Więc ja wiem co kupuje , dodam że zabiłem 3 różne tłumiki podobnie jak na zdjęciu wyżej , i komorowe i przelotowe , nie chce mi się szukać po dyskach innych zdjęć , ale pod moim K20 z 2,75" przelotem , wytrzymał tylko tłumik Hammera.
Do miętowego EJK20 ze spokojem zakupiłem kolejne tłumiki od kolegi :)
karamba, oddawałeś ten tłumik na gwarancję? proex? mtech?
Na pewno to nie jest mtech:-)
To wydech od Nouda, który zrobił fajna replike Tody i osiadł na laurach :] Znam kilka osób w wwa, które miały podobne wydechy :)
boże święty co to za ulep? zapewne ciekawy efekt dźwiękowy generował ten tłumik po rozklejeniu. Bo spawami tego nazwać nie można, pewno był na klej.
To wydech od Nouda, który zrobił fajna replike Tody i osiadł na laurach :] Znam kilka osób w wwa, które miały podobne wydechy :)
Jeżeli chcesz powiedzieć że znasz kilka osób w wwa które miały taką akcję z moim tłumikiem, to muszę Cie zmartwić, bo ja wydechów do aut marki Honda na swoich tłumikach w Wawie zrobiłem dosłownie kilkanaście (tak to szły mtechy czy importy) a 80% albo i lepiej robiłem dla osób które dobrze znam, albo z polecenia i na pewno bym się dowiedział o jakimś fuckupie.
Zrobiłem już ponad 100 kolektorów :), w tym się specjalizuje i to wychodzi mi najlepiej i nie widzę w tym nic dziwnego.
A Karamba dziękuję za bicie piany po roku, chciałeś komorowy tłumik pod k20 na tor, ja miałem coś wymyślić, z tego co wiem potem dałeś już przelotowy, zrobiony z gotowych kawałków, nie miało się co tam nie udać, a porównujemy tutaj to jak 1 do 1 a to są dwie kompletnie inne rzeczy.
Zamawiałeś też u mnie wcześniej masę innych rzeczy, w tym tłumiki, jakoś zawsze było wszystko dobrze, preferencyjne ceny, terminy, koleżeństwo, a o ten jeden temat obrabianie dupy na facebooku i forum chociaż miałeś opcję zwrotu, byliśmy w kontakcie itd, bardzo dziękuję.
boże święty co to za ulep? zapewne ciekawy efekt dźwiękowy generował ten tłumik po rozklejeniu. Bo spawami tego nazwać nie można, pewno był na klej.
Na pewno cudowny dźwięk, jak Twoje życie składa się w 100% z sukcesu zazdroszczę.
Jak myślicie że nigdy nie poleciała wata z tłumika tych marek które wymieniacie to nie macie pojęcia jak się mylicie, też mam zdjęcia, pęknięte, puste, brzęczące w środku urwane, przecież naprawiam to regularnie, ale nie wrzucam czegoś takiego bo wiem że nie ma co bić piany dobrym chłopakom bo 1 na 20 przypadków im nie wyszedł, umiem bez tego konkurować na rynku, nazywa się to fair play.
Wrzucam tylko jak Chińczyki coś spaprają :D
Peace out
Ludzie w naturze mają kure.stwo... inaczej tego nazwać nie można.
Niby "koledzy", jak rozmawiasz z nimi osobiście to wszystko ładnie pięknie, ale jak zdarzy ci się jakiś błąd, to zaraz obsmarują na internecie :/.
To się tyczy wszystkich usług, czy to wykonania tłumika, remontu silnika czy malowania. Zrobisz 200 usług, jedna się nie uda i zaraz wlepiają metkę "druciarz".
jak Twoje życie składa się w 100% z sukcesu zazdroszczę.
Otóż to. Na necie cwaniaki potrafiące obgadywać, a w swoim życiu zawodowym pewno nieudacznik z którego koledzy toczą beke.
Oczywiście nie piję tu do nikogo konkretnego, ale niestety ogół jest jaki jest :(
Ja np dostałem zjeby za chu wie co, wskoczono na tłumiki PROEX po tym, jak broniłem Hammera, co nie powinno leżeć w ogóle po mojej stronie. Tłumikami PROEX już nie handluję (a i nigdy tego nie spawałem, ale niektórym do konwersacji wystarczy kilka skleconych razem słów, żeby traktować je jako punkt odniesienia).
Natomiast w obronie innych i przeciw ucieśnionym - ludzie nie mogą zrozumieć, że tłumik to rzecz, której nie da się w pełni przetestować przed sprzedażą. Spawy po rentgenach potrafią pękać, a tu jest cienka blacha grubości prawie milimetra, która przenosi naprawdę duże obciążenia i drgania. Ja też widziałem wydmuchane i popękane tłumiki MTECH i jakoś nie przyszło mi do głowy, aby nazwać MTECH gównianą firmą. Robią dobre tłumiki, a jak się coś na jakiś czas stanie, to nie można tu winić producenta, że oszczędził, albo ma gównianą jakość.
Ostatnio dwa przykłady z Magnaflowami - podobno taka cudowna konstrukcja z USA:
1. Popękane komory w środku.
2. Tłumik się wydmuchał po ok 3 tygodniach (spaw perforacji puścił).
Dochodzi teraz jeszcze jeden gość, który na 2,5 cala na Magnaflowach ma głośność podobną do WM Sporta. Podobno taka dobra firma. Mógłbym powiedzieć, że gówniana, ale nie idzie tak stwierdzić, bo wiadomo, głośno się mówi wtedy, gdy jest o czym mówić. Jak coś działa to działa - i tyle.
To wydech od Nouda, który zrobił fajna replike Tody i osiadł na laurach :] Znam kilka osób w wwa, które miały podobne wydechy :)
Kto taki ? Może niech te osoby same się wypowiedzą. Zamawiałem tłumiki o Nouda dla kolegów przelotowe , śmigają po dziś dzień.
Ten dla mnie Noud zrobił na moje rzyczenie komorowy, jak widać pod dużym ciśnieniem pękał, no trudno.
Na tej podstawie nie generalizował bym reszty jego prac , która jest na wysokim poziomie. Każdy ma wpadki , ale po jednej nie można kogoś skreślać.
Jeśli mój kolejny tłumik tym razem od Hammera gdzieś ****ie , to też o tym napiszę. Jestem zwyczajnym konsumentem i mogę się tym podzielić z innymi, ale pisanie po jednym przypadku (na moich hmmm około 15 zakupów u Nouda jak nie wiecej) że ktoś robi wszystko zle jest nie na miejscu.
Ludzie w naturze mają kure.stwo... inaczej tego nazwać nie można.
to zaraz obsmarują na internecie :/.
Ja tutaj nikogo nie obsmarowalem. Napisalem jak bylo.
Ze strony Nouda zawsze bylo wszystko dobrze, nie jeden wydech dla mnie zrobil i dla moich kolegow tez :)
Bralem od niego sam kilka kolektorow Tody, najlepsza opcja na naszym rynku.
Z reklamacja tez nie bylo problemu, jak posypal sie pierwszy tlumim, odeslalem, poprawil go i dostalem spowrotem.
Znowu nawalil wiec dostalem za free inny, ktory wytrzymal troche dluzej ale tez polegl.
Dla mnie wniosek prosty. Stracilem sporo czasu na podmiany, wysylki i troche wstydu na powrotach do domu z rozerwanym tlumikiem.
Sporo osob polecalo mi Hammera wiec kupilem u niego i dopiero doznalem komfortu przejechania sezonu na jednym tlumiku.
Do czego zmierzam, do faktu ze Hammer robi naprawde fajne tlumiki, bo jak widac w moim trudnym przypadku zdaly egzamin.
Noud tez robi dobra robote. Nikt inny nie zrobil mi wydechu po calosci na gietarce bez spawania z kolanek i resztek.
Kolektory sa korzystna opcja do Bserii.
W tym jednym przypadku wynikaly komplikacje, wiec jako konsument zarekomendowalem tlumiki hammera, poparlem to jedynie glupim zdjeciem.
Nie neguje pracy Nouda bo zawsze bylo dobrze, i moge polecic i Nouda i Hammera.
Tyle ode mnie, peace.
Przepraszam Panowie żle się trochę wyraziłem, spotkałem się z osobami niezbyt zadowolonymi z usługi, nie hondy i nie koniecznie pęknięte spawy. Sam skracałem kolektor u Nouda, dorobił też dolne mocowanie które odpadło po miesiącu, olałem to bo i tak działa..
Ogólnie jest tak jak napisał Noud, nie da rady zawsze na 100%. Każdy wymieniony tu 'producent' ma zwolenników i przeciwników, bo ktoś trafił na wadliwy towar albo niezgodny z jego oczekiwaniami.
https://www.youtube.com/watch?v=7RWK3vUT2x8
??
Kuster chyba na takim wydechu Nastkowi brakuje napisu pokrou spoon/ toda/sparco.
A Ty chyba dostałeś rabaty na wydechy Proex.
Bo jak tłumikarz do dupy to się nie ma co dziwić tez byłem u jednego i powiedział ze sie nie da mimo iż taki sam tłumik jeździł juz w dwóch innych civicach i jakos sie dało...
Jak komuś sie nie podoba to co za problem za kilka stówek wiecej może miec "markowy" wydech.
Przykro mi ale nie dało się ustawić tego idealnie we wnękę w zderzaku,
a dlaczego?
a dlatego, że końcówka była na środku tłumika a wejście patrząc od tyłu tłumika po prawej stronie, nie szło go ustawić idealnie, tłumik był pod kątem albo napierdalał o wnęke od zapasu, jedynym wyjściem było przekręcenie go w osi, co jak wspominałem wyglądało z dupy.
Otóż to. Niektórzy się śmieją, że w ogóle tłumik trzeba wspawać Zapraszamy do Warszawy
Najbardziej to lubię ludzi, którzy wezmą ode mnie wydech, a na codzień nie spawają nic, tylko "gdy potrzeba" - żaden nawet nie powiedział, że coś jest nie tak. Po prostu "tłumokarze" liczą na pracę łatwą, przyjemną oraz dobrze płatną. Żyjemy w Polsce - gdyby ktoś nie wiedział.
pisałem do Ciebie w sprawie wejścia do tłumika które było pod kątem, powiedziałeś, że tłumikarz będzie wiedział co z tym zrobić, po tej odpowiedzi nie chciało mi się już dalej dyskutować, zresztą;
Kupiłem rok temu tłumik końcowy, powiększony od "Pro"ex i powiem szczerze, że założyłem go tylko dla tego, że nie chciałem jeździć bez tłumika
Tak na szybko:
-krzywo wspawana rura wydechowa
-pofalowana blacha
-spawy wyglądają jak spod elektrody
-ukazuje się korozja dookoła spawów po roku
-dotarł cały porysowany
-wygląda jak ulep a nie tłumik... może specjalnie, żeby pasował do rdzewiejącego syfika??
-kontakt kiepski na maxa
Wiec nie tylko ja mam problemy, na załączonym filmie widać połowe argumentów, Saiti skoro zapraszasz do stolicy to ja *******e takich fachowców :D
a tak po za tym co się stało z Nastka postami?
https://www.youtube.com/watch?v=7RWK3vUT2x8
To film przez który wprowadzono kilka "nowych" rozwiązań, aby uniknąć pewnych rzeczy. Taka sytuacja jednak miała inne podstawy, z tego co pamiętam to tam było dogadane z klientem.
pisałem do Ciebie w sprawie wejścia do tłumika które było pod kątem, powiedziałeś, że tłumikarz będzie wiedział co z tym zrobić, po tej odpowiedzi nie chciało mi się już dalej dyskutować, zresztą;
No cóż :) Nie będę ojców uczył dzieci robić :) Na, hmm, 50 pytań o to dlaczego wlot jest krzywo idzie 50 odpowiedzi, że tłumikarz będzie wiedział co zrobić. W odwecie po kilku, kilkunastu dniach dostaję średnio 48 odpowiedzi, że wszystko spoko i dzięki, dostaję też dwie odpowiedzi, że tłumika nie dało się wspawać. Takie same tłumiki, takie same samochody. Dla "upartych" i tych co *******ą fachowców - bez problemu tłumik wracał i oddawaliśmy kasę. Nie rozumiem więc.
Ja tak jak piszę, głównie co prawda z braku czasu, ale tematem już się nie zajmuję.
a tak po za tym co się stało z Nastka postami?
Zostały skasowane :) Sugerujesz, że skasowałem niewygodne dla siebie posty? :)
i znowu się zaczyna
jak w piaskownicy
Ludzie tłumik to rzecz, robi to człowiek i zawsze może pójść coś nie tak. Wielkie koncerny robią akcje naprawcze (wzywają do siebie niemal 50% produkcji) a wy walicie po firmach które robią max 200 customów miesięcznie i 3 lub 4 sztuki mają wadę. To się zdarza i zdarzać się będzie ale wtedy trzeba uderzać do producenta lub przedstawiciela i rozmawiać. Weźcie się ogarnijcie.
i w całej sytuacji z problemem wychodzi dopiero jakość firmy i mam tutaj na myśli szybkość kontaktu (ile czasu trzeba czekać na email z odpowiedzią lub oddzwonienie jeśli nie mogli odebrać) oraz szybkość rozwiązania problemu.
Sam znam kilka przykładów gdzie firmy dały ewidentnie ciała przy projektach (nie łażę i nie piszę że firma xxx zjebała) ale zawsze spotykało się dwóch dorosłych ludzi (nie mylić z pełnoletnością) i się dogadało . Przy dłubaniu auta, modach małych lub dużych zawsze może się coś wykrzaczyć bo jesteśmy tylko ludźmi.
a o tym jak mtech, hammer, ulter, magnaflow czy flowmaster, proex dały ciała z powodów wady materiału lub czynnika ludzkiego można książkę napisać.
Niestety nie ma ludzi nieomylnych
co do filmu Kamila https://www.youtube.com/watch?v=7RWK3vUT2x8 i jazdy po proexie. Śmiać mi się chce.
Oczywiście każdy laik powie o k..wa co za gówno, ale chwilunia. Dla potomnych i mniej zaznajomionych w temacie bo akurat znam historię tego filmu.
1. wydech PROTOTYP do sciona TC
2. wydech z stali ALUMINIOWANEJ czyli dwa lata to i tak max przy tej konstrukcji - nie chciał dopłacić do t304
3. auto użytkowane na krótkich odcinkach , wydech nie wygrzany stąd tyle wody w środku co musiało doprowadzić do korozji kanałów wydechowych
4. pytanie czy nie było LPG - co jeszcze mocniej dobija tłumiki tego typu
5. po montażu Kamil nagrał film w którym chwali proexa za cichą jazdę na pełnym przelocie
6. nie reklamował
7. wydech miał rzadko spotykaną konstrukcję jak na ilość miejsca do dyspozycji - twinloopa w całości zabudowanego w puszkę
w razie pytań warto uderzyć do szefa proexa i się dowiedzieć info@proex.pl a nie łazić i pisać głupoty.
Aha - zobaczcie datę publikacji a firma nadal żyje i ma się całkiem dobrze.
Pan Auto Promocja się odezwał:( Masakra...
Chyba dopasowanie wlotu i wylotu tłumika do konkretnego auto to nie jakaś filozofia? a u Ciebie to się często zdarza z tego co słyszałem. Przepraszam, zapomniałem to nie twoja firma, Ty po prostu jesteś fanem tej firmy i dla tego tylko dla niej jesteś na tym forum:)
dealer raz już dostałeś po uszach i znowu się prosisz - średnio raz na rok wychodzi temat , każdy chce ugryźć wiadomą firmę ale to takie szczenięce kąsanie.
przypomnieć tobie jak tłumiki robi mtech (z którym ponoć nie masz już nic wspólnego) , opisać to na forum ponownie z szczegółami żeby znowu był spokój? Zobacz DjHammera siedzi cichutko i jest ok.
co do aluzji - firma nie jest moja i nigdy w coś takiego nie wejdę, wolę pracę dle instytucji publicznych - tam nikt się czepia pierdół i płacą o wiele więcej.
a tutaj ten zły, najgorszy, diabelsko-szatański proex
http://www.mickey-garage.com/uploads/images/000/003/thumbs/1067-600/01900d676049b6742a6668c2b61f1a2e.jpg
http://www.mickey-garage.com/uploads/images/000/002/thumbs/1067-600/96a916765bed801597bf3e2badf04491.jpg
http://www.mickey-garage.com/uploads/images/000/002/thumbs/1067-600/78b5d03fd08d21d93d1c832e1b3786b0.jpg
http://www.mickey-garage.com/uploads/images/000/002/thumbs/1067-600/153c36ccf6af29a2a43f47fa57b7314f.jpg
http://www.mickey-garage.com/uploads/images/000/002/thumbs/1067-600/ec092563ae7e8bb0d4e7f71f4fc62334.jpg
http://www.mickey-garage.com/uploads/images/000/002/thumbs/1067-600/f48bb7c513c222cded9f20363d6a3ecf.jpg
http://www.mickey-garage.com/uploads/images/000/002/thumbs/1067-600/b20e5747418cc4d77cda7386b3337deb.jpg
i dziwnym zbiegiem okoliczności ludzie z branży doceniają jak widać na powyższych fotkach tą z piekła rodem firmę. A skąd wiadomo że to proex - bo jako jedyni w tym dziwnym kraju zawijają denka tłumików a nie spawają na kolanie jak inni
Marcin z m-techa to mój kolega. Przypomnij mi kiedy odstałem po uszach bo nie pamiętam, pamiętam za to jak wykasowali Ci drugie konto z którego wspierałeś swojego Proexa. Jak masz jakieś problemy z mtechem to pokaż, bo ja trochę tych tłumików sprzedałem i nigdy reklamacji nie miałem że nie pasuje :)
Co do proexa:
ja miałem tłumik końcowy przelotowy z nierdzewki, kolega z blachy aluminiowanej i w obydwóch ta sama historia - pierwsze 2kkm był stosunkowo cichy i fajnie mruczał, potem w miarę użytkowania stawał się coraz głośniejszy tak że po przejechaniu 5kkm nie dało się jeździć bo wydech ryczał jakby w ogóle nie było tłumika.
Nie wypowiadam się na temat serwisu i jakości obsługi, tylko na temat produktu.
Płacąc 350zł za tłumik oczekuję że będzie trwały i po montażu nie będę musiał go wycinać i wysyłać na reklamację bo wysyłka, demontaż i montaż to koszt rzędu 150pln oraz samochód uziemiony na co najmniej tydzień.
Montaż był robiony w profesjonalnym warsztacie który zajmuje się tylko wydechami, fachowcy stwierdzili że zapewne wygłuszenie wyleciało razem ze spalinami.
Sama puszka wygląda na dobrą robotę, szkoda że finalny efekt jest do bani ze względu na niską jakość materiału tłumiącego.
Orientuje się ktoś czy jest jakiś oficialny dystrybutor lub partner Firmy Invidia na Polskę? albo osoba która zajmuje się sprowadzaniem takich tłumików.
Przy takim dolarze to się trzeba zastanowić siedemset razy zanim wydasz pieniądz na puszkę, od której odpadnie Ci głowa...
Cicho też nie. Jak ma urywać głowę, to kupiłbym cokolwiek, byle miało ładną puszkę.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.