PDA

Zobacz pełną wersję : Tuleje zawieszenia



WARIATPRO
14-01-16, 03:00
Panowie szybkie pytanie czas najwyższy na wymiane wszystkich ale to wszystkich mozliwych tulejek w zawieszeniu teraz pytanie co lepsze oczywiscie z poli tulejki od olkusza czy od strongflexu ew jakas inna firma i pytanie jak wrzuce mc persony od mts gwintowe z ich czerwonymi sprzerzynami to jakie tulejki żółte czy czerwone bo też nie chce zrobic z auta kozy ktora na kazdej dziurce bedzie skakać a ja uderzał głową o szyberdach i jakos się to stabilnie drogi trzymało

Jedras
14-01-16, 06:39
Jak chcesz żeby było betonowo to żółte, czerwone są zbliżone twardością do OEM...
I pamiętaj o dobrym posmarowaniu podczas montażu żeby później nie skrzypiało [emoji41]

A czy Olkusz czy strongflex.. co osoba to opinia ale ja bym celował w strongflexa bo widziałem kilka opini że Olkusz potrafi się czasem rozpaść, ale ja osobiście nie mam jeszcze poli także niech wypowie się ktoś inny :)
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

bartek_levis
14-01-16, 11:26
jestem świeżo po wymianie całego tyłu to się wypowiem:
co do producenta: strongflex ok, olkusz kupujesz na własne ryzyko co prawda oluksz kolega brał do jeppa ale wyraźnie widać różnice w jakości wykonania w wielu tulejach widać pęcherze powietrza lub problemy ze zwymiarowaniem tego są względem oemowych. aaa i najważniejsze jak będziesz robił zamówienie w strongflex w polu kod rabatowy wpisz "civic5" lub "subaru5" dostaniesz 5% rabatu :D
co do koloru/ twardości: rozmawiałem z kolesiem ze strongflexa i czerwone tuleje do 5D i Aero już nie są dostępne gdyż jak twierdzi są zbyt miękkie do naszego nadwozia - ja założyłem żółte naprawdę wygodnie dalej się jeździ i nie jest to taki beton jak niektórzy twierdzą, przy czym ja mam oem amory i sprężyny po regeneracji - dyskomfortu żadnego nie odczuwam.
co do mtsa nie mam nie znam się jak będzie za twardo zluzuj trochę może będzie wygodniej :)
i jedna kwestia na koniec - duży cukierek różnie ludzie piszą jedni żeby brać z PU inni żeby zakładać OEM - moje spostrzeżenia są takie że lepszy oem bo ten z PU mocno przenosi wibracje na karoserię może na wypady na tor PU się sprawdza do jazdy po miejskich dziurawych drogach średnio, a no i promocja na OEM cukierki jest w haparts tylko 60 zł szt

WARIATPRO
14-01-16, 12:57
A jest sens wgl od razu zakładać (jak na ten moment) nowe mc persony jak juz te ori sa dosc dobrze wybite ze auto wyglada jakby byl juz gwint ^^ czy moze to poczekac załóżmy z pol roku i kupic np cos z koni xamiast sredniawke mts v3

bartek_levis
14-01-16, 13:22
kupuj KYB i po problemie a i zapomniałem napisać, po wymianie śmigaj na jakąś dobrą geometrię co by opon nie cięło :)

WARIATPRO
14-01-16, 16:47
A jak założę puki co inne amory tez serie tylko ze nie wytyrane to bedzie to dawac w miare rade ?

lookaty
14-01-16, 17:18
Wydaje mi się, że betonowe poliuretany z miekkim MTSem to nie będzie jakieś wybitnie udane małżeństwo ;)

Będę miał większość tulei z tyłu do wymiany na wiosnę, myślałem nad poli, ale obawiam się skrzypienia. To z deski rozdzielczej i skóry już mi wystarczy więc chyba OEM, albo Febest :p

bartek_levis
14-01-16, 17:56
lookaty jak nawalisz dużo smaru grafitowego nic nie skrzypi ja część wymieniłem jakiś rok wcześniej a część w grudniu i jestem zadowolony sztywno wygodnie zawias dobrze wybiera
Wariatpro czego nie założysz da radę wiadomo im bardzie zużyte tym bardziej amorek dobija do końca zakresu swojej pracy ale działać będzie na PU masz dożywotnią gwarancję nie wytłuczesz ich tak bardzo

WARIATPRO
14-01-16, 19:34
MTS niestety odpada bo żaden nie był produkowany pod angielki dzwoniłem pytałem i tyle sie dowiedzialem były dla HB były dla EK i były dla EJ niestety nie dla MB wiec zostaje przy serii a na przyszłość zostaje tylko sprzezyna obniżająca


Jest pytanie czy ktoś montowal poli w angielce i jak sie to sprawuje