Infi
13-01-16, 23:22
znajomy przyciagnal sobie 2.2 diesla type-s 3d 2008rok, civic mial strzal w bok (baba wpadla w poslig z przeszorowala prawym bokiem po slupie
takie problemy jakie wystepuja:
1. widoczny caly czas blad PGM-FI (wiem ze dziwne bo to diesel i teoretycznie tego bledu byc nie powinno)
2. nie działajacy stan paliwa - a raczej oszukujacy po zalaniu 20l z rezerwy zmienilo sie na full
3 problemy z zegarami - nie pokazuje predkosci, nie pokazuje przejechanego dystansu od ostatniego tankowania, sredniego spalania i zakresu jazdy na obecnym stanie baku
4. i najgorszy problem w trakcie jazdy nagle odciecia mocy, niezaleznie ktory bieg i losowo kiedy sytuacja wyglada tak jedziemy np stala predkoscia ok 100km (nie wiem ile bo jak wczesniej pisalem predkosciomierz nie wskazuje szybkosci) i nagle jeszcze szarpniecie i samochod zwalnia jakby odcielo paliwo i obroty spadaja zero reakcji na gaz itp, nalezy wtedy wrzucic luz pozwolic aby obroty zeszly do niskiego poziomu i mozna znow normalnie jechac.
takie problemy jakie wystepuja:
1. widoczny caly czas blad PGM-FI (wiem ze dziwne bo to diesel i teoretycznie tego bledu byc nie powinno)
2. nie działajacy stan paliwa - a raczej oszukujacy po zalaniu 20l z rezerwy zmienilo sie na full
3 problemy z zegarami - nie pokazuje predkosci, nie pokazuje przejechanego dystansu od ostatniego tankowania, sredniego spalania i zakresu jazdy na obecnym stanie baku
4. i najgorszy problem w trakcie jazdy nagle odciecia mocy, niezaleznie ktory bieg i losowo kiedy sytuacja wyglada tak jedziemy np stala predkoscia ok 100km (nie wiem ile bo jak wczesniej pisalem predkosciomierz nie wskazuje szybkosci) i nagle jeszcze szarpniecie i samochod zwalnia jakby odcielo paliwo i obroty spadaja zero reakcji na gaz itp, nalezy wtedy wrzucic luz pozwolic aby obroty zeszly do niskiego poziomu i mozna znow normalnie jechac.