gregor_r
08-01-16, 20:51
Witam
W samochodzie wystąpiły błędy:
6 - uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzacego(ECT)
45 - zbyt bogata lub uboga mieszanka
Pojawiły się dodatkowo objawy:
- samochód gaśnie po rozgrzniu (po przejechaniu kilku km). Gdy dojeżdżam np. do świateł zatrzymuje się to obroty spadają albo do 0 i samochód gaśnie lub do bardzo niskiej wartości (samochód prawie gaśnie). Jeżęli samochód nie zgaśnie to obroty zaczynają falować, w końcy po kilku, kilkunastu sek zatrzymując się na ok 600-800 obrótów.
- dodatkowo ale chyba nie jest to związane z powyższymi usterkami przecieka mi chłodnica.
Samochód jest na LPG, spadanie obrotów do b. niskiej wartości występuje na benzynie i na gazie.
Po uruchomieniu samochodu jest ok, zapewne jest to związane z tym że obroty utrzymują sie na początku na wysokim poziomie.
Sprawdziłem omomierzem czujnik ECT (dwupinowy), wydaje sie że jest ok, tzn miałem rezystancję ok 3kOm na zminym silniku (temp otocznia ok -5st, samochód stał 3h po jeżdżeniu), po kilku minutach, jak załączyła się instalacja LPG rezystancja zmalała do 600Om.
Gdy odłączyłem ten czujnik to obroty spadały do 0 nawet na zimnym czujniku.
W samochodzie wystąpiły błędy:
6 - uszkodzony czujnik temperatury płynu chłodzacego(ECT)
45 - zbyt bogata lub uboga mieszanka
Pojawiły się dodatkowo objawy:
- samochód gaśnie po rozgrzniu (po przejechaniu kilku km). Gdy dojeżdżam np. do świateł zatrzymuje się to obroty spadają albo do 0 i samochód gaśnie lub do bardzo niskiej wartości (samochód prawie gaśnie). Jeżęli samochód nie zgaśnie to obroty zaczynają falować, w końcy po kilku, kilkunastu sek zatrzymując się na ok 600-800 obrótów.
- dodatkowo ale chyba nie jest to związane z powyższymi usterkami przecieka mi chłodnica.
Samochód jest na LPG, spadanie obrotów do b. niskiej wartości występuje na benzynie i na gazie.
Po uruchomieniu samochodu jest ok, zapewne jest to związane z tym że obroty utrzymują sie na początku na wysokim poziomie.
Sprawdziłem omomierzem czujnik ECT (dwupinowy), wydaje sie że jest ok, tzn miałem rezystancję ok 3kOm na zminym silniku (temp otocznia ok -5st, samochód stał 3h po jeżdżeniu), po kilku minutach, jak załączyła się instalacja LPG rezystancja zmalała do 600Om.
Gdy odłączyłem ten czujnik to obroty spadały do 0 nawet na zimnym czujniku.