Zobacz pełną wersję : Opinie-pomoc przy ponownym wyborze auta.
Witam. Stoję w korku (wyboru auta) :)
Mam pewien dylemat.. Ostatnimi czasy 2 lata temu miałem swoje EG5 początkowo LPG 1.5 po swapie z d15b2 na b7:)
Potem zaczęło brakować odejścia i wpadło okazjonalnie b16a2. Dostrojone jako tako i wyszło 169.8km i 175NM. Sytuacja zmusiła do sprzedaży i teraz mam dylemat bo Jajko mi się podoba ale chciałbym teraz coupé ale pytanie.. Na co zwrócić uwagę przy Kupnie 5/6g coupé? Czymś to się różni niż w przypadku Jajka?
Z góry dzięki za ODP. :)
Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
Ktoś pomoże??
Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
Po pierwsze blacha, po drugie blacha, i po trzecie blacha... to jest w tych autach najważniejsza kwestia.
Ma być nie przegnite i bezwypadkowe, bo w przeciwnym razie będziesz się użerał z druciarskimi na niewiele się zdającymi naprawami, bo nie podejrzewam byś był skłonny wydać grube tysiące na porządną odbudowę :)
Silnik czy zawias zawsze się ogarnie, ale z porządnym ogarnięciem budy jest już dużo trudniej :)
Dzięki serdeczne a jaki silńik lepiej już zaopatrzyć ? Bo znowu myślę nad B seria.. Als ostatnio mi pasuje h22. Co Ty na to?
Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
Nie miałem ani B, ani H, więc wypowiadać się nie powinienem, jednak mimo wszystko wolałbym B :)
H seria jest trochę za ciężka i Civic z takim silnikiem ponoć zbyt fajnie w zakrętach się nie prowadzi. Sam swap też jest trudniejszy, bo trzeba kombinować z łapami i półosiami. Kolejna kwestia, to eksploatacja - by wymienić rozrząd trzeba wyciągać silnik z budy, bo nie ma podejścia. No i ostatnia rzecz - pali toto jak smok... 2.2l już trochę wachy musi pochłonąć.
Na Twoim miejscu wsadzałbym B18C4 + skrzynia z EK4. To już się całkiem przyzwoicie napędza :)
A jaki jest koszt skrzyni z ek4? Rozumiem że krotka jest?
Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
Wcześniej sledzilem i czytałem temat Pewnego Kolegi z forum właśnie o gearboxie i chciałbym coś hmmm.. Co weekend robię trasę 240km w 1 stronę więc chciałbym aby prędkość obrotowa silnika była na poziomie max 3tys przy 100km/h. Dojeżdżam z delegacji z Włocławka do piły (dokładnie z Lipna przedmieści) wcześniej nie zwracałem na to uwagi bo miałem s9b ale to do zabawy była.. Teraz nieco więcej oleju w głowie i chciałbym takie pośrednie coś żeby jako tako szło i dało radę w trasie żeby przy przelocie nie było zbyt hucznie :)
Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
No to przy skrzyni z EK4 będziesz miał o ile dobrze pamietam 82 km/h przy oponach 195/50 R15
Trochę mało. Chyba podziubie jak kiedyś i może znow skleje z ojcem co się okazało hybrydę z dosyć długa 5-tka :D
Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
Ogólnie skrzynie do B serii są z natury krótkie. Wątpię aby udało Ci się przekroczyć magiczne 100 przy 3 tys. obrotów.
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Chciałbym nawet te 90 i byłoby git :)
Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
a przy zastosowaniu "5" z integry LS i FD z seryjnego B18C4 nie będzie 3000rpm przy 100km/h?
Oj nie wiem jestem zielony w sprawach skrzyń i przełożeń :D
Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
Umiem się w Cromie pobawic i te sprawy umiem wykonać swapa i podłączyć wiązkę aby auto odpalilo i było sprawne ale jeśli chodzi o skrzynię to do tego momentu nie doszedłem jesscze ^^ Przypominam ze jestem samoukiem o wykształceniu technika budowlanego hehe,^^
Chyba pomylilem szkoły..^^
Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
U brata w CRV przy B20 jest coś w okolicach 100km/h na trójce, to może tam być dobry trop.
No albo właśnie piątka z integry LS 0.742 to w S4C przy oponach z VTi daje wg. kalkulatora 103 km/h, przy ori biegu 0.848 wylicza 90km/h, jak dla mnie bomba! Chociaż troche szkoda tej elastycznosci kiedy w trasie nie trzeba redukować z piątki żeby wyprzedzić.. ;)
Rozumiem to co piszesz ale jednak Jeszcze postawie na ta długa 5 dopóki nie kupie innego dupowozu ale także z pod stajni "H" :D
Wysłane z mojego LG-P880 przy użyciu Tapatalka
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.