Zobacz pełną wersję : Nawiew powietrza
Civic type s 2007 , mam problem z nawiewem powietrza na automacie , jak zapalę silnik
dmuchawa wchodzi na obroty a po nagrzaniu obroty dmuchawy automatycznie nie spadają , cały czas dmucha na wysokich obrotach , czy ktoś zna temat ???
Sprwdz błędy na sreberko
Moim zdaniem to problem z czujnikiem temp wewnętrznej lub czujnikiem temp w nagrzewnicy
Civic type s 2007 , mam problem z nawiewem powietrza na automacie , jak zapalę silnik
dmuchawa wchodzi na obroty a po nagrzaniu obroty dmuchawy automatycznie nie spadają , cały czas dmucha na wysokich obrotach , czy ktoś zna temat ???
Przy takich temp. to przecież normalne. Jeżeli masz włączoną klimę a temp. ustawioną na Hi to nadmuch będzie cały czas na max. póki go strzałkami nie spowolnisz.
Temperatura na Hi to w dieslu przy tych temperaturach warunek na odpalenie grzałek elektrycznych. Tylko trzeba zmniejszyc sile nawiewu bo urywa glowe ;)
Moim zdaniem sytuacja jest nienormalna , zawsze nawet przy niskich temperaturach nawiew włączał się na maxa a po jakimś czasie stopniowo obroty spadały , działo się to gdy było cieplej , po prostu po odpaleniu silnika nawiew wchodzi na maxa i potem już nie spada , ok. strzałkami można spowolnić , ale to już jest tryb manualny . Czy ktoś ma jakąś diagnozę . Słyszałem .że awarie nawiewu i klimy w 8 gen to naprawdę żadkość .
T o ustaw na np 22 C i sprawdź czy obroty sie zmniejszą jak osiągnie 22. Moim zdaniem jak masz na max to przy takich temperaturach nie ma szansy dogrzać do okolic maxa i będzie cały czas na ful dmuchać. Jeśli tak to pewnie tak jak kolega wyżej pisał któryś z czujników temp.
nigdy nie pisałem że mam na HI , to logiczne że wtedy temp . nie opada, cały rok jeżdżę na 22 i właściwie nie wiedziałem co to jakiś nawiew , teraz to mnie wkurza bo cały czas chodzi na maxa , chyba , że zmienię na manu , ale nie oto chodzi !!!
nigdy nie pisałem że mam na HI , to logiczne że wtedy temp . nie opada, cały rok jeżdżę na 22 i właściwie nie wiedziałem co to jakiś nawiew , teraz to mnie wkurza bo cały czas chodzi na maxa , chyba , że zmienię na manu , ale nie oto chodzi !!!
daj na auto 18 i klima off.Nie będzie tyle wiatru w aucie.;)Jak w dłuższej trasie będzie zimą zbyt chłodno to zwiększ do 22.Przy tej roznicy temperetury dojście do 22 stopni troche trwa. Moduł sterujący wymusza aby temperatura była uzyskana jak najszybciej, stąd szybkie :dostarczanie powietrza do kabiny (zima ciepłego latem zimnego.)W lecie masz takze ten efekt "wiatru"(ustawienie np;22) jak w kabinie zrobi się +50 :cool:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.