Zobacz pełną wersję : Szarpanie/drganie przy ruszaniu
Panowie sprawa wygląda następująco civic VI 5D angielka silnik d16y3 standard w wersji iLS nie tak dawno temu posypalo sie dosc dobrze sprzęgło wiec do dzieła łożysko w skrzyni blue clint komplet sprzegla valeo pompka po regeneracji przeguby zewnetrze zmienione nie pamietam dokladnie firmy ale produkowali wczesniej części dedykowane do mazdy i sprawa wyglada tak po calym zabiegu sprzęgło bardzo przyjemnie miekko śmiga ale co z tego jak szarpanie przy ruszaniu jest dręczące musze utrzymywac 2 k obrotów i bardzo z wyczuciem operować sprzęgłem w innym wypadku będzie "kangurek" mozliwe jest ze wcześniejsze sprzęgło lub łożysko w skrzyni uszkodziło ten wał w skrzyni np przykrzywiło i przez to jest taki problem lub zmęczony wybierak w skrzyni i trzepie zębatkami czy dalej wyszukiwac problemu w sprzęgle dodam ze wczesniejsza tarcza nie była ani przypalona ani popękana lecz piszczało łożysko a że tarcza juz była blisko skonczenia to i sprzęgło zmienilem a szarpanie nadal występuje panowie pomocy bo juz mam zamiar próbować skrzynie zmieniać przez to ale nie chce mi sie wierzyć zeby moglo tam cos pokrzywić tym bardziej że nic nie chrupie ani nie strzela ani nie wyje
Satelitki w mechanizmie różnicowym mają luz i dlatego łapiesz kangury.. niestety ostatnio dość częsty przypadek.. jak chcesz się pozbyć tego to szukaj albo nowej skrzyni biegów albo różnicowki w dobrym stanie ;)
Ale do d serii koszty nie są takie wielkie to nie na tragedii :)
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Teraz pytanie z innej beczki ktora ze skrzyń z D serii ma najdłuższy 5 bieg bo ta od d16y3 to przy 100km/h ma 3k obrotów i czy jest nie grzebana która np ma 2.5k przy 100km/h nie zmieniając przełożeń na innych biegach wiem ze można sie bawić w składanie z kilku skrzyń ale to nie dla mnie zabawa
rafik54321
28-12-15, 10:20
Przełożenia
Silnik D14A7/A8
1 bieg: 3.250
2 bieg: 1.782
3 bieg: 1.172
4 bieg: 0.937
5 bieg: 0.750
wsteczny: 3.153
przekładnia główna: 4.437
Silnik D15Z8
1 bieg: 3.250
2 bieg: 1.782
3 bieg: 1.250
4 bieg: 0.937
5 bieg: 0.750
wsteczny: 3.153
przekładnia główna: 3.888
Silnik D16B2
1 bieg: 3.250
2 bieg: 1.909
3 bieg: 1.250
4 bieg: 0.937
5 bieg: 0.711
wsteczny: 3.153
przekładnia główna: 4.058
Te dane są z notki serwisowej. Resztę powinieneś już ogarnąć sam :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.