Zobacz pełną wersję : Kat Mangflow
Cześć,
Mam civica hb 6gen po swapie b18c6.
Jest wydech 2.25 bez kata, nieco głośny, i nieco kopci mi na zderzak.
Gamiest Kata mam takie paskudztwo z takimi jakby czterema wypustkami w środku. Mam wrażenie, że zamula mi to samochód. Przed montażem tej części było jakby nieco lepiej na wysokich obrotach. Mam wrażenie, że zaburza mi to przepływ w wydechu.
Czytałem, że podobno katy magnflow dają radę.
Czy jest sens wywalić tą część emitującą kata i wrzucic tego magnflow 2.25 ?
Czy nie zamuli mi to auta jeszcze bardziej ? Bym chciał to nieco wyciszyć i zlikwidować efekt okopconej rury i zderzaka.
Podobno to cos co emituje kata ma dawac lepszy dół po wyciągnięciu kata, oraz ten mangflow moze miec lepszy przeplyw niz mam obecnie.
Dzieki za sugestie.
A oprocz tego zamiennika kata ile masz jrmeszcze tlumikow? Jesli glosno to mozesz wrzucic zamiast niego tlumik. Co do okopcenia to moze silnik zuzywa olej?
Najlepiej napisz do djhammer,on ogarnia wydechy
Silnik już nie pali nic oleju ... W końcu zrobione
donald1992
25-12-15, 13:10
to skad kopcenie?:rolleyes:
Nie mam kata i mam krotką rure od koncowego wydechu.
To nie jest jakies mega kopcenie, ale jak pojezdze 2 tygodnie to widac.
Przelany jakos mega to nie jest - stroilem tydzien temu - faktycznie mniej jest okopcony ale jednak jest
Prawdopodobnie w miejsce katalizatora masz zamontowaną strumienicę lub coś podobnego.
Teoretycznie ma poprawić dolny, średni zakres obrotów.
Jeżeli chcesz wytłumić trochę auto to powinieneś mieć tłumik środkowy.
Ogólnie mówiąc ori tłumiki środkowe Hondy są przelotowe i wykonane prawdopodobnie
ze stali żarowytrzymałej lub nawet żaroodpornej. Jakość tłumika na wysokim poziomie
i dla tego lata wytrzymuje. Taki tłumik nie zamuli auta a delikatnie wyciszy.
A koszt takiego tlumika na allegro, to sam zobaczysz.
Mam środkowy - z kwasowki .. jak resztę wydechu. Mam pchać drugi środkowy zamiast tej strumiennicy ?
jeszcze pytanie jaki masz końcowy, bo to on odpowiada za głośność
Jeżeli twój silnik pracuje na jednej sondzie lambda to ew. możesz zamontować
katalizator metalowy, metalowy sportowy z magnaflow. B18 spełnia pewnie tylko EURO3
i te katalizatory tak samo spełniają EURO3. Dodatkowo mają większy przepływ
niż kat. ceramiczny. Auto powinno mniej dymić, jednak przy jednej sondzie nie będę
się upierał, że katalizator jest niezbędny. Jeżeli są dwie sondy to obowiązkowo
musisz mieć katalizator i też proponuję metalowy. Jeżeli jakimś cudem okaże się,
że B18 spełnia EURO4 to katy metalowe pod tą normę ma AWG Polonez.
Natomiast montaż kolejnego tłumika przelotowego w miejsce strumienicy,
jest dla mnie wielką zagadką i może się poprawi albo nie, a dymienie nie ustąpi.
Edit.
Jeżeli przelewa to dla tego, że sonda nie jest w tanie ustalić prawidłowo
wartości przez to błędny sygnał trafia do ECU a on źle ustala mieszankę.
Moim zdaniem kluczowy jest przepływ spalin który jest zaburzony.
Ja osobiście zdławiłbym spaliny wstawieniem jednak tego kata. Powinno
pomóc, zniknie problem mieszanki. Zasięgnij opinii innych i w tedy zadecyduj
co zrobić.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.