Kurpiu
20-12-15, 21:06
Witam ponownie ;)
Otóż ostatnio zaczęło mnie denerwować, że nie mam sprawnego klaksonu i pomyślałem, że sprawdzę wreszcie o co z tym chodzi. Kierownica to MOMO Corse, pacjent Civic EJ9 96'.
Rozebrałem kierownicę, wszystko gładko ale okazało się, że przycisk klaksonu nie jest zupełnie podłączony i tu pojawia się problem... otóż wolne przy bloku kierowniczym mam dwie kostki. Jedna to na bank SRS, a druga nie wiem plus jeden czerwony przewód, który wychodzi z kostki pod kierownicą. Pytanie co i jak podłączyć aby to zadziałało (sam klakson sprawny bo sprawdziłem na krótko). Czy ten pojedynczy przewód mam przylutować do przycisku? Jeśli tak to gdzie masa bo wydaje mi się, że obwód w jakiś sposób musi się zamykać ale innego kabelka nie ma :/ Mam nadzieję, że na zdjęciach wszystko będzie widać ;)
https://imageshack.com/i/pboehKdyj
https://imageshack.com/i/p8G5RE5dj
https://imageshack.com/i/parHLZXRj
https://imageshack.com/i/hlW5qQUIj
https://imageshack.com/i/p8VbOVXIj
Otóż ostatnio zaczęło mnie denerwować, że nie mam sprawnego klaksonu i pomyślałem, że sprawdzę wreszcie o co z tym chodzi. Kierownica to MOMO Corse, pacjent Civic EJ9 96'.
Rozebrałem kierownicę, wszystko gładko ale okazało się, że przycisk klaksonu nie jest zupełnie podłączony i tu pojawia się problem... otóż wolne przy bloku kierowniczym mam dwie kostki. Jedna to na bank SRS, a druga nie wiem plus jeden czerwony przewód, który wychodzi z kostki pod kierownicą. Pytanie co i jak podłączyć aby to zadziałało (sam klakson sprawny bo sprawdziłem na krótko). Czy ten pojedynczy przewód mam przylutować do przycisku? Jeśli tak to gdzie masa bo wydaje mi się, że obwód w jakiś sposób musi się zamykać ale innego kabelka nie ma :/ Mam nadzieję, że na zdjęciach wszystko będzie widać ;)
https://imageshack.com/i/pboehKdyj
https://imageshack.com/i/p8G5RE5dj
https://imageshack.com/i/parHLZXRj
https://imageshack.com/i/hlW5qQUIj
https://imageshack.com/i/p8VbOVXIj