Suflarez
19-12-15, 11:46
Cześć,
odebrałem samochód po regulacji zaworów, regulacja była planowa po przejechaniu 40 tys. km i samochód zaczął klepać, ale tylko na ciepłym silniku (na zimnym cisza jak makiem zasiał, przed regulacja nie klepał w ogóle). Byłem u mechanika, stwierdził, że to nie jest dźwięk zaworu - ale poza regulacją zaworów i wymianą oleju nic nie było robione. Samochód pracuje równo, nie odczuwam zmian w przyspieszeniu, nawet wydaje mi się, że lepiej odpala z rana. Czy macie pomysł, co to może być?
Z tego co czytałem, jest możliwe, że wcześniej były źle zawory ustawione, coś się mogło rozklepać i regulacja na blaszkę mogła nie być dokładna, ale to by pasowało raczej do klepania na zimnym, kiedy jest większy luz niż na ciepłym.
Z góry dzięki
odebrałem samochód po regulacji zaworów, regulacja była planowa po przejechaniu 40 tys. km i samochód zaczął klepać, ale tylko na ciepłym silniku (na zimnym cisza jak makiem zasiał, przed regulacja nie klepał w ogóle). Byłem u mechanika, stwierdził, że to nie jest dźwięk zaworu - ale poza regulacją zaworów i wymianą oleju nic nie było robione. Samochód pracuje równo, nie odczuwam zmian w przyspieszeniu, nawet wydaje mi się, że lepiej odpala z rana. Czy macie pomysł, co to może być?
Z tego co czytałem, jest możliwe, że wcześniej były źle zawory ustawione, coś się mogło rozklepać i regulacja na blaszkę mogła nie być dokładna, ale to by pasowało raczej do klepania na zimnym, kiedy jest większy luz niż na ciepłym.
Z góry dzięki